Öğr. Gör. Dr. TUĞBA UZUNKAYA ŞATIR
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Kocaeli Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
8
Tümü (8)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (6)
1.
EFFECT OF SUSTAINABILITY PERCEPTION ON CONSUMER PURCHASING BEHAVIOUR
UZUNKAYA ŞATIR T.
Research Journal of Business and Management
, cilt.10, sa.2, ss.69-80, 2023 (Hakemli Dergi)
2.
Doğaya Saygı İle Çevrecilik Değerlerinin Tüketicilerin Marka Deneyimine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Uzunkaya T.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.956-968, 2021 (Hakemli Dergi)
3.
WEBSİTELERİN PERFORMANSLARINDAN MÜŞTERİ BEKLENTİSİ VE ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM İLİŞKİSİ: SPOR AYAKKABI MARKALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Uzunkaya T.
Research Journal of Business and Management
, cilt.7, sa.2, ss.80-94, 2020 (Hakemli Dergi)
4.
Lüks Giyim Markalarında Sosyal Medya İlgilenimi, Marka Değeri ve Marka Tercihi İlişkisi Üzerine Bir Araştırma- A SURVEY RESEARCH ON THE RELATIONSHIP OF SOCIAL MEDIA ENGAGEMENT, BRAND EQUITY AND BRAND PREFERENCE IN LUXURY CLOTHING BRANDS
UZUNKAYA T.
,
YÜKSELEN C.
ÖNERİ
, cilt.15, sa.53, ss.276-304, 2020 (Hakemli Dergi)
5.
ÇEVRİMİÇİ ALIŞVERİŞTE PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN TÜKETİCİNİN ALGILADIKLARI RİSK VE GÜVENE ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Uzunkaya T.
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.35-46, 2019 (Hakemli Dergi)
6.
AKILLI CİHAZ KULLANICILARININ MARKA SADAKATLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Uzunkaya T.
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
, cilt.11, sa.2, ss.80-95, 2018 (Hakemli Dergi)
7.
MARKA İLETİŞİMİNİN MARKA GÜVENİNE ETKİSİ, BİLGİSAYAR MARKALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Uzunkaya T.
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.33-40, 2017 (Hakemli Dergi)
8.
Marka Sadakatinin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi ve GSM Sektöründe Bir Araştırma
Uzunkaya T.
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.58-67, 2016 (Hakemli Dergi)
Kitaplar
3
1.
İçerik Pazarlaması
Uzunkaya Şatır T.
Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar II, Doç. Dr. Volkan Temizkan, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.65-81, 2024
2.
Satışgücünün Motivasyonu
UZUNKAYA T.
Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II, Cilt: III, , Editör, Gece Kitaplığı, ss.429-448, 2020
3.
Lüks Markalarda Sosyal Medya İlgilenimi ve Marka Değeri
UZUNKAYA T.
Detay Yayıncılık, 2019
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
11
Atıf (TrDizin)
6
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
107
H-İndeks (Sobiad)
4
Atıf (Diğer Toplam)
6
Açık Erişim
7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları