Lüks Giyim Markalarında Sosyal Medya İlgilenimi, Marka Değeri ve Marka Tercihi İlişkisi Üzerine Bir Araştırma- A SURVEY RESEARCH ON THE RELATIONSHIP OF SOCIAL MEDIA ENGAGEMENT, BRAND EQUITY AND BRAND PREFERENCE IN LUXURY CLOTHING BRANDS
UZUNKAYA T., YÜKSELEN C.
ÖNERİ, cilt.15, sa.53, ss.276-304, 2020 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
15
Sayı:
53
-
Basım Tarihi:
2020
-
Doi Numarası:
10.14783/maruoneri.676729
-
Dergi Adı:
ÖNERİ
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.276-304
-
Kocaeli Üniversitesi Adresli:
Evet