KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi, sa.13, ss.10-37, 2019 (Hakemli Dergi)
Çalışmanın konusu, internet reklamları olarak Google reklamlarının incelenmesidir. Çalışmanın literatür kısmında internet reklamları kategorize edilmiş, internette reklam yapım süreçleri tanımlanmış, bu süreçte yer alan bireylerin internet
reklamları yapımında hangi görevleri üstlendiği ve internet reklamlarının üstünlükleri ve zayıflıkları incelenmiştir. Çalışmanın araştırma bölümünde Google Ads reklam
modelleri, hedef kitle ile ilişkiler, fiyatlama stratejileri, reklam yapım süreçleri ve
teknik özellikleri açıklanmıştır. İnternet reklam yapım süreçlerinin tanımlanması için
katılımcı gözlem tekniği kullanılarak araştırmacılar bir dijital ajansta çalışmıştır