MAĞAZA ATMOSFERI FAKTÖRLERININ MARKA İMAJI VE MARKA AŞKINA ETKISI


Yılmaz M., Doğru S.

Eğitim Kitabevi, Konya, 2021

  • Yayın Türü: Kitap / Araştırma Kitabı
  • Basım Tarihi: 2021
  • Yayınevi: Eğitim Kitabevi
  • Basıldığı Şehir: Konya
  • Kocaeli Üniversitesi Adresli: Evet

Özet

Bu çalışma Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programında Doktora Tezi olarak 2020 yılında kabul edilmiştir. Tez Danışmanı Prof. Dr. Mustafa YILMAZ’dır. Bu çalışmada örnekleme ulaşma ve anketlerin gerçekleştirilmesi aşamasında, zamandan tasarruf etmemi sağlayarak tez çalışmama 2018/129 numaralı proje ile büyük katkı sağlayan Kocaeli Üniversitesi BAP Koordinasyon Birimi’ne çok teşekkür ederim.