TÜKETİMİN KÜLTÜRLEŞTİRİLMESİ SÜRECİNDE REKLAMLARIN ETKİSİNİN ETİK AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ


CILIZOĞLU N. D. G.

HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM ÜZERİNE ETİK DEĞERLENDİRMELER, İDİL SAYIMER, PINAR ERASLAN YAYINOĞLU, Editör, BETA, İstanbul, ss.283-307, 2007

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2007
  • Yayınevi: BETA
  • Basıldığı Şehir: İstanbul
  • Sayfa Sayıları: ss.283-307
  • Editörler: İDİL SAYIMER, PINAR ERASLAN YAYINOĞLU, Editör
  • Kocaeli Üniversitesi Adresli: Evet