SOSYAL MEDYA ÜZERİNDE GÖSTERİLEN REKLAMLARIN AHLAK KAVRAMI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMAEVALUATING THE ADVERTISEMENTS SHOWN THROUGH SOCIAL MEDIA IN TERMS OF THECONCEPT OF MORALITY A REVIEW ON UNIVERSITY STUDENTS


CESUR Z. , MEMİŞ S., GÖKKAYA Ö. , DEMİR B.

TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergisi, cilt.32, ss.274-290, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 32
  • Basım Tarihi: 2016
  • Dergi Adı: TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergisi
  • Sayfa Sayıları: ss.274-290