Dr. Öğr. Üyesi BERKANT YILMAZ
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Kocaeli Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
4
Tümü (4)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (1)
1.
Küreselleşme ve Medya-Ekonomi Politiği Bağlamında Reklamveren Unsurunun Rolü: Türkiye’de Yayınlanan Reklamlarda Kültürün Aktarılması Üzerine Bir İnceleme
Yılmaz B.
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, ss.1-19, 2020 (Hakemli Dergi)
2.
Marka Kişiliği Oluşumunda ve Yansıtılmasında Reklamlarda Arketip Kullanımı: Türkiye’nin En Değerli İlk 10 Markasının Reklamlarına Yönelik Bir Analiz
Yılmaz B.
,
Sarı B.
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, sa.32, ss.90-116, 2019 (TRDizin)
3.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA YENİ BİR EĞİLİM OLARAK NÖROPAZARLAMA: TÜRKİYE’DE NÖROPAZARLAMA ALANINDA YAPILAN AKADEMİK ÇALIŞMALARA YÖNELİK BİR İNCELEME
Yılmaz B.
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.12, sa.2, ss.1127-1168, 2019 (TRDizin)
4.
DİJİTAL ORTAMDA AKTİVİZM: ONLİNE İMZA KAMPANYALARINA KATILIM DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ (Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma)
YILMAZ B.
Intermedia International e-Journal
, cilt.2, sa.2, ss.481-504, 2016 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1.
Uzun Mesafe Uçuşlarda Havayolu Seçiminde Geleneksel ve Dijital Eğlence Aktivitelerinin Rolü
Akın G.
,
Kumlu S. T.
,
Yılmaz B.
The 8th International Scientific Conference "Tourism in Southern and Eastern Europe", Rijeka, Hırvatistan, 15 - 17 Mayıs 2025, ss.1-25, (Tam Metin Bildiri)
2.
”Dijital Çağda Yönetişim Yaklaşımı ve E-Belediyecilik Hizmetlerinde Dijital Beceri Unsuru: Kocaeli İli Örneği
YILMAZ B.
Kurumsal Yönetim ve Sürdürülebilirlik Sempozyumu: Yönetişimde İnovatif Yaklaşımlar, İstanbul, Türkiye, 08 Mayıs 2019, ss.323-344, (Tam Metin Bildiri)
3.
Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı ve Kişisel Verilerin Gizliği Bağlamında Akıllı Telefon Uygulamaları Kullanım Pratikleri
YILMAZ B.
,
SOYDAŞ N.
3. Ulusal Yeni Medya Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 10 Mart 2017, (Tam Metin Bildiri)
4.
Yeni Medya Ortamlarında İçerik Oluşturma Aracı Olarak Dijital/Görsel Hikayecilik Anlatımı
SOYDAŞ N.
,
YILMAZ B.
Akdeniz University II. International Congress On Media Studies, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, ss.1108-1121, (Tam Metin Bildiri)
5.
Bir Sosyal Medya Pazarlaması Olarak Gerçek Zamanlı Pazarlama: TheDress Örnek Olay İncelemesi
YILMAZ B.
Akdeniz University II. International Congress On Media Studies, 20 - 23 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)
6.
SAĞLIK ÇALIŞANLARINA YÖNELİK ŞİDDETİ ÖNLEME ARACI OLARAK SOSYAL AĞLARIN ETKİN KULLANIMI
YILMAZ B.
,
SOYDAŞ N.
Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
1.
Yeni Bir Deneyim Mecrası Olarak Metaverse ve Meta Evrende Marka İletişimi
Şengel A.
,
Yılmaz B.
Marka Yönetiminde Güncel Uygulamalar, Prof. Dr. Işıl Aktuğlu, Editör, Cem Yayınevi, İzmir, ss.151-198, 2025
2.
Dokunmanın Sosyolojisi: Kişilerarası İletişimde Dokunma Davranışını Bourdieu Üzerinden Okumak
Yılmaz B.
,
Güzelcik Ural E. (Editör)
Sosyolojik Bakışla İletişimde Güncel Tartışmalar, Prof. Dr. Ebru Güzelcik Ural, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.71-92, 2024
3.
Hazzın Peşindeki Tüketici: Hedonik Tüketimin Psikolojisi
Yılmaz B.
Pazarlama İletişimi Odağında Tüketim Psikolojisi, Bakır Uğur, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.201-226, 2020
4.
E-Ticaret Platformlarında Dokunsal Eksiklik: Tüketicilerin Webrooming ve Showrooming Davranışlarına Yönelik Bir İnceleme
YILMAZ B.
İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Eraslan Yayınoğlu Pınar, Küçüksaraç Banu, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.273-316, 2020
5.
Yeni Bir Kuşak Kategorisi Olarak Alfa Kuşağının Oluşumunda Teknolojik Dönüşümün ve Dijitalleşen Ebeveynliğin Rolü
YILMAZ B.
,
ÖZÇAM T.
Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Cılızoğlu Yetkin Gamze, Çetinkaya Aysel, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.15-55, 2020
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
16
Atıf (Scholar)
118
H-İndeks (Scholar)
7
Atıf (TrDizin)
13
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
14
H-İndeks (Sobiad)
3
Açık Erişim
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları