Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 6

1. Uzun Mesafe Uçuşlarda Havayolu Seçiminde Geleneksel ve Dijital Eğlence Aktivitelerinin Rolü

The 8th International Scientific Conference "Tourism in Southern and Eastern Europe", Rijeka, Hırvatistan, 15 - 17 Mayıs 2025, ss.1-25, (Tam Metin Bildiri)

2. ”Dijital Çağda Yönetişim Yaklaşımı ve E-Belediyecilik Hizmetlerinde Dijital Beceri Unsuru: Kocaeli İli Örneği

Kurumsal Yönetim ve Sürdürülebilirlik Sempozyumu: Yönetişimde İnovatif Yaklaşımlar, İstanbul, Türkiye, 08 Mayıs 2019, ss.323-344, (Tam Metin Bildiri)

4. Yeni Medya Ortamlarında İçerik Oluşturma Aracı Olarak Dijital/Görsel Hikayecilik Anlatımı

Akdeniz University II. International Congress On Media Studies, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, ss.1108-1121, (Tam Metin Bildiri)

5. Bir Sosyal Medya Pazarlaması Olarak Gerçek Zamanlı Pazarlama: TheDress Örnek Olay İncelemesi

Akdeniz University II. International Congress On Media Studies, 20 - 23 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

6. SAĞLIK ÇALIŞANLARINA YÖNELİK ŞİDDETİ ÖNLEME ARACI OLARAK SOSYAL AĞLARIN ETKİN KULLANIMI

Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. Yeni Bir Deneyim Mecrası Olarak Metaverse ve Meta Evrende Marka İletişimi

Marka Yönetiminde Güncel Uygulamalar, Prof. Dr. Işıl Aktuğlu, Editör, Cem Yayınevi, İzmir, ss.151-198, 2025

2. Dokunmanın Sosyolojisi: Kişilerarası İletişimde Dokunma Davranışını Bourdieu Üzerinden Okumak

Sosyolojik Bakışla İletişimde Güncel Tartışmalar, Prof. Dr. Ebru Güzelcik Ural, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.71-92, 2024

3. Hazzın Peşindeki Tüketici: Hedonik Tüketimin Psikolojisi

Pazarlama İletişimi Odağında Tüketim Psikolojisi, Bakır Uğur, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.201-226, 2020

4. E-Ticaret Platformlarında Dokunsal Eksiklik: Tüketicilerin Webrooming ve Showrooming Davranışlarına Yönelik Bir İnceleme

İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Eraslan Yayınoğlu Pınar, Küçüksaraç Banu, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.273-316, 2020

5. Yeni Bir Kuşak Kategorisi Olarak Alfa Kuşağının Oluşumunda Teknolojik Dönüşümün ve Dijitalleşen Ebeveynliğin Rolü

Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Cılızoğlu Yetkin Gamze, Çetinkaya Aysel, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.15-55, 2020
Metrikler

Yayın

16

Atıf (Scholar)

118

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

14

H-İndeks (Sobiad)

3

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları