Metrikler
Eğitim Bilgileri
1996 - 2005
1996 - 2005Doktora
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
1994 - 1996
1994 - 1996Yüksek Lisans
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
1987 - 1992
1987 - 1992Lisans
Atatürk Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye
Yaptığı Tezler
2005
2005Doktora
Satış gücü planlaması ve satış bölgelerinin belirlenmesi-Marmara bölgesinde bir uygulama
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
1996
1996Yüksek Lisans
Kişisel Satış ve Sorunları (Ankara İlindeki Büro Makinaları Pazarlaması Yapan İşletmelerde Bir Uygulama)
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, Hereke Ö.İ. Uzunyol Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, Hereke Ö.İ. Uzunyol Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret
2006 - 2018
2006 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Hereke Ö.İ. Uzunyol Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret
2004 - 2006
2004 - 2006Öğretim Görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, Hereke Ö.İ. Uzunyol Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret
1997 - 2001
1997 - 2001Öğretim Görevlisi
Akdeniz Üniversitesi, Elmalı Meslek Yüksekokulu, İktisadi İdari Programlar Bölümü
Yönetimsel Görevler
2015 - 2020
2015 - 2020Bölüm Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Dış Ticaret Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2002 - 2004
2002 - 2004PAZARLAMA YÖNETİCİSİ
ÇALIK HOLDİNG-ORTADOĞU TEKSTİL GRUP- İSTANBUL, PAZARLAMA YÖNETİCİSİ
1991 - 1993
1991 - 1993SATIŞ MÜDÜR YARDIMCISI
SHARP BÜROTEK BÜRO MAKİNALARI PAZARLAMA VE SATIŞ LİMİTED ŞİRKETİ- ANKARA, SATIŞ MÜDÜR YARDIMCISI
Makaleler
Tümü (14)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (2)
2023
20231. Kişilik Özelliklerinin Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğilimlerine Etkisinin Kuşaklar Açısından Değerlendirilmesi
SARIOĞLU C. İ.
Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , cilt.18, sa.3, ss.1059-1079, 2023 (TRDizin)
2023
20232. Beyaz eşya sektöründe satış sonrası hizmet kalitesinin müşteri sadakati üzerindeki etkisinin aracı değişkenlerle ölçülmesi: Müşteri memnuniyeti ve müşteriyi elde tutma
SARIOĞLU C. İ.
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.11, sa.2, ss.679-695, 2023 (TRDizin)
2023
20233. THE EFFECT OF CUSTOMER PERCEPTIONS CONCERNING ONLINE SHOPPING, VIRAL MARKETING AND CUSTOMER LOYALTY ON PURCHASING BEHAVIOUR
SARIOĞLU C. İ.
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.348-370, 2023 (TRDizin)
2023
20234. Influencer Kaynak Güvenilirliği ve Marka Tutumunun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
Sarıoğlu C. İ.
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.12, sa.2, ss.912-937, 2023 (TRDizin)
2023
20235. Investigation of The Effect of the Trend Towards Conspicuous Consumption On Brand Preference, Mediated by Brand Sense And Brand Awareness In The Turkish Apparel Sector
Sarıoğlu C. İ.
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , cilt.21, sa.2, ss.210-230, 2023 (TRDizin)
2022
20226. Yeşil Ürün Algısının Ekolojik Ürün Satın Alma Davranışına Etkisinde Çevreye YönelikTutumun Aracılık Etkisi
Sarıoğlu C. İ.
Journal of emerging economies and policy (Online) , cilt.7, sa.2, ss.565-577, 2022 (TRDizin)
2022
20227. Sürü Davranışı ile Dijital İçerik Paylaşımındaki İlişkide, Markaların Pazarlama Faaliyetlerinin Düzenleyici (Moderatör) Etkisi
SARIOĞLU C. İ.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.4, ss.3012-3032, 2022 (TRDizin)
2022
20228. In Terms of Demographics, The Purchasing Tendencies of Supporters of Turkey's Big Three Teams
SARIOĞLU C. İ.
International Journal of Disciplines in Economics & Administrative Sciences Studies , cilt.8, sa.45, ss.599-611, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20229. Investigation of The Effects of Consumers' Attitudes Towards Social Media Advertisements On Their Purchasing Behaviour
Sarıoğlu C. İ.
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.10, sa.1, ss.132-148, 2022 (TRDizin)
2021
202110. Sosyal Medya Kullanımını Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma
SARIOĞLU C. İ.
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.0, ss.277-298, 2021 (TRDizin)
2020
202011. Intra-and Inter-corporate Governance and Perceived Sales Performance
SARIOĞLU C. İ., İYİGÜN İ.
The International New Issues in Social Sciences , cilt.1, sa.1, 2020 (TRDizin)
2020
202012. Customer Citizenship Behavior: Scale Development And Validation
Sarıoğlu C. İ.
Management & Marketing Journal , cilt.18, sa.1, ss.57-72, 2020 (Hakemli Dergi)
2017
201713. BİLİŞSEL VE DUYUŞSAL HİZMET KALİTESİNİN TÜKETİCİNİN DEĞİŞTİRME NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ VE DEĞİŞTİRME MALİYETİNİN ILIMLAŞTIRICI ROLÜ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
SARIOĞLU C. İ.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , ss.79-94, 2017 (TRDizin)
2011
201114. ”Dağıtım Kanallarında İlişkinin Sürekliliğini Etkileyen Faktörler ve Bir Uygulama”
Sarıoğlu C. İ.
Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergis , cilt.16, sa.3, ss.117-130, 2011 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Marka İmajı ve Gösterişçi Tüketim Arasındaki İlişkide Marka Beğenilirliğinin Aracı Etkisi
SARIOĞLU C. İ.
9th Global Business Research Congress (GBRC - 2023), İstanbul, Türkiye, 15 Haziran 2023, cilt.17, ss.31-39, (Tam Metin Bildiri)
2023
20232. Hedonik Tüketim Davranışının Hediye Alma Davranışına Etkisi
SARIOĞLU C. İ.
6th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 Haziran 2023, ss.676-690, (Tam Metin Bildiri)
2022
20223. YEŞİL ÜRÜN ALGISI VE ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARDA KUŞAKLAR ARASI FARKLILAŞMA
SARIOĞLU C. İ.
15. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi -Sosyal ve Eğitim Bilimleri-, Ankara, Türkiye, 17 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
2022
20224. Yeşil Ürün Algıları ve Çevreye Yönelik Tutumların Ekolojik Ürün Kullanımına Etkisinin Araştırılması: Kocaeli İli Örneği
SARIOĞLU C. İ.
ICOMEP 2022, İstanbul, Türkiye, 08 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
2020
20205. SOSYAL MEDYA KULLANIMININ ÖNCÜLLERİ İLE EĞİTİM DÜZEYİ, YAŞ VE GELİR DÜZEYİNİN ILIMLAŞTIRICI ETKİLERİ: AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA
SARIOĞLU C. İ.
International Congress of Management, Economy and Policy ICOMEP’20, İstanbul, Türkiye, 05 Aralık 2020, (Özet Bildiri)
2017
20176. Bilişsel ve Duyuşsal Hizmet Kalitesinin Tüketicinin Değiştirme Niyeti Üzerine Etkisi ve Değiştirme Maliyetinin Ilımlaştırıcı Rolü: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
SARIOĞLU C. İ.
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Industry 5.0, Digital Society, and Consumer 5.0
SARIOĞLU C. İ.
Perspectives on Society and Technology Addiction, Rengim Sine Nazli, Gülsah Sari, Editör, IGI Global publishing house, Hershey, ss.11-33, 2023
2022
20222. İşletmelerde Satış Gücü Planlanması ve Satış Bölgelerinin Belirlenmesi: Marmara Bölgesi için Ampirik Bir Uygulama
SARIOĞLU C. İ.
İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları, Şahin KARABULUT, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.379-392, 2022
2022
20223. YEŞİL ÜRÜN ALGISI VE ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARDA KUŞAKLAR ARASI FARKLILAŞMA
SARIOĞLU C. İ.
Sosyal ve Eğitim Bilimlerinde Yeni Yaklaşımlar, Özlem ÇAKIR, Huriye EMEN, Editör, BERİKAN YAYINEVİ, Ankara, ss.157-170, 2022
2020
20204. A CONCEPTUAL FRAMEWORK FOR BRAND COOLNESS AND BIBLIOMETRIC ANALYSIS
SARIOĞLU C. İ.
DISCUSSIONS BETWEEN ECONOMIC AGENTS SOCIO-ECONOMIC STUDIES, Okyay UÇAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.27-50, 2020
2019
20195. IoT BASED SOLUTIONS AND MARKETING 4.0
SARIOĞLU C. İ.
CURRENT ISSUES IN BUSINESS, Prof. Dr. Sadettin PAKSOY, Mustafa Latif EMEK, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.3-44, 2019