Doç. Dr. CÜNEYD İKBAL SARIOĞLU


Hereke Ö.İ. Uzunyol Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret

Dış Ticaret Programı


WoS Araştırma Alanları: İşletme, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama


Yayınlardaki İsimler: Sarıoğlu, C. İ. , cüneyd sarıoğlu, C SARIOĞLU, Cİ SARIOĞLU

Metrikler

Yayın

25

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

19

Açık Erişim

2

Eğitim Bilgileri

1996 - 2005

1996 - 2005

Doktora

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

1994 - 1996

1994 - 1996

Yüksek Lisans

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

1987 - 1992

1987 - 1992

Lisans

Atatürk Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye

Yaptığı Tezler

2005

2005

Doktora

Satış gücü planlaması ve satış bölgelerinin belirlenmesi-Marmara bölgesinde bir uygulama

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme

1996

1996

Yüksek Lisans

Kişisel Satış ve Sorunları (Ankara İlindeki Büro Makinaları Pazarlaması Yapan İşletmelerde Bir Uygulama)

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, Hereke Ö.İ. Uzunyol Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, Hereke Ö.İ. Uzunyol Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret

2006 - 2018

2006 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, Hereke Ö.İ. Uzunyol Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret

2004 - 2006

2004 - 2006

Öğretim Görevlisi

Kocaeli Üniversitesi, Hereke Ö.İ. Uzunyol Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret

1997 - 2001

1997 - 2001

Öğretim Görevlisi

Akdeniz Üniversitesi, Elmalı Meslek Yüksekokulu, İktisadi İdari Programlar Bölümü

Yönetimsel Görevler

2015 - 2020

2015 - 2020

Bölüm Başkanı

Kocaeli Üniversitesi, Dış Ticaret Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2002 - 2004

2002 - 2004

PAZARLAMA YÖNETİCİSİ

ÇALIK HOLDİNG-ORTADOĞU TEKSTİL GRUP- İSTANBUL, PAZARLAMA YÖNETİCİSİ

1991 - 1993

1991 - 1993

SATIŞ MÜDÜR YARDIMCISI

SHARP BÜROTEK BÜRO MAKİNALARI PAZARLAMA VE SATIŞ LİMİTED ŞİRKETİ- ANKARA, SATIŞ MÜDÜR YARDIMCISI

Verdiği Dersler

Ön Lisans

Ön Lisans

Taşımacılık ve Sigorta

Dış Ticaret Mevzuatı

Genel İşletme

Dış Ticaret Teorileri (ul. ik.)

Proje I

Staj I

Genel İletişim ve Davranışsal Yeterlilik

Staj II

Proje II

Yönetim ve Organizasyon

Makaleler

Tümü (14)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Marka İmajı ve Gösterişçi Tüketim Arasındaki İlişkide Marka Beğenilirliğinin Aracı Etkisi

SARIOĞLU C. İ.

9th Global Business Research Congress (GBRC - 2023), İstanbul, Türkiye, 15 Haziran 2023, cilt.17, ss.31-39, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

2. Hedonik Tüketim Davranışının Hediye Alma Davranışına Etkisi

SARIOĞLU C. İ.

6th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 Haziran 2023, ss.676-690, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

3. YEŞİL ÜRÜN ALGISI VE ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARDA KUŞAKLAR ARASI FARKLILAŞMA

SARIOĞLU C. İ.

15. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi -Sosyal ve Eğitim Bilimleri-, Ankara, Türkiye, 17 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

2020

2020

5. SOSYAL MEDYA KULLANIMININ ÖNCÜLLERİ İLE EĞİTİM DÜZEYİ, YAŞ VE GELİR DÜZEYİNİN ILIMLAŞTIRICI ETKİLERİ: AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA

SARIOĞLU C. İ.

International Congress of Management, Economy and Policy ICOMEP’20, İstanbul, Türkiye, 05 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Industry 5.0, Digital Society, and Consumer 5.0

SARIOĞLU C. İ.

Perspectives on Society and Technology Addiction, Rengim Sine Nazli, Gülsah Sari, Editör, IGI Global publishing house, Hershey, ss.11-33, 2023

2022

2022

2. İşletmelerde Satış Gücü Planlanması ve Satış Bölgelerinin Belirlenmesi: Marmara Bölgesi için Ampirik Bir Uygulama

SARIOĞLU C. İ.

İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları, Şahin KARABULUT, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.379-392, 2022

2022

2022

3. YEŞİL ÜRÜN ALGISI VE ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARDA KUŞAKLAR ARASI FARKLILAŞMA

SARIOĞLU C. İ.

Sosyal ve Eğitim Bilimlerinde Yeni Yaklaşımlar, Özlem ÇAKIR, Huriye EMEN, Editör, BERİKAN YAYINEVİ, Ankara, ss.157-170, 2022

2020

2020

4. A CONCEPTUAL FRAMEWORK FOR BRAND COOLNESS AND BIBLIOMETRIC ANALYSIS

SARIOĞLU C. İ.

DISCUSSIONS BETWEEN ECONOMIC AGENTS SOCIO-ECONOMIC STUDIES, Okyay UÇAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.27-50, 2020

2019

2019

5. IoT BASED SOLUTIONS AND MARKETING 4.0

SARIOĞLU C. İ.

CURRENT ISSUES IN BUSINESS, Prof. Dr. Sadettin PAKSOY, Mustafa Latif EMEK, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.3-44, 2019


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 7

h-indeksi (WOS): 2