Makaleler
8
Tümü (8)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (4)
2. Reklamda Medya Planlama
SDÜ İFADE
, cilt.5, sa.2, 2023 (Hakemli Dergi)
3. To Be Real, or Not To Be Real, That Is The Question: A Content Analysis of Augmented Reality Articles in Advertising and Marketing Journals from 2017 to 2021
Medya ve Kültür
, cilt.2, sa.1, ss.66-86, 2022 (Hakemli Dergi)
8. GÜNÜMÜZ YENI MARKA ELÇILERI OLARAK VLOGGER’LARINTÜKETICI KANAATLERI ÜZERINDEKI ROLÜ: TÜKETICI/TAKIPÇIYORUMLARI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA
INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES-INJOSS
, cilt.1, sa.2, ss.68-77, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
3
Kitaplar
3
1. Üstümdekini Çok Sormuşsunuz Arkadaşlar: Sosyal Medyada Hatirli Pazarlama Ve İkna
İkna Odaklı Reklam, Kölgeliler, Yelda Özlem; Türk, Gül Dilek, Editör, Kriter Yayınevi, ss.219, 2022
3. Reklam Yönetimi
Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2018