Prof. Dr. ŞÖHEYDA GÖKTÜRK


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Yönetimi

Metrikler

Yayın

47

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

14

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

23

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1994 - 2009

1994 - 2009

Doktora

George Washington University, Graduate School of Education and Human Development, Amerika Birleşik Devletleri

1993 - 1994

1993 - 1994

Yüksek Lisans

Hofstra University, Graduate School of Education, Educational Sciences, Amerika Birleşik Devletleri

1986 - 1991

1986 - 1991

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Akademik Ünvanlar / Görevler

2002 - Devam Ediyor

2002 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

1993 - 2001

1993 - 2001

Araştırma Görevlisi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Makaleler

Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (4)
Scopus (14)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2020

2020

1. Okul Terkinin Eşiğinde Geleceği Düşünmek

Türk A., GÖKTÜRK Ş.

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 02 Mayıs 2020 - 05 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

2. Meslek liselerinde okul terkinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi.

Güngör G., GÖKTÜRK Ş.

3th International Symposium on Philosophy, Education, Art, and History of Science, 10 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

3. Okulu terk eden meslek liseliler: bir odak grup çalışması.

Güngör G., GÖKTÜRK Ş.

3th International Symposium on Philosophy, Education, Art, and History of Science, 10 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Internet’te yer alan mesleki ve teknik ortaöğretim kurumları haberlerinin analizi: Hürriyet Gazetesi örneği.

Güngör G., GÖKTÜRK Ş.

13th International Balkan Education Science Congress, 6 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

5. Öğretmen ve öğretmen adaylarına göre öğretmen atama yöntemlerinin değerlendirilmesi

BOZOĞLU O., GÖKTÜRK Ş.

ULEAD 8th International Congress of Research in Education, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. Yeni okullarında müdürlerin ilk 3 ay içerisindeki okul ile etkileşimleri

Şimşek E., GÖKTÜRK Ş.

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

7. Destekleme ve yetiştirme kurslarına katılan öğrencilerin ders ve öğretmen seçimindeki ölçütleri.

Ural Ö., GÖKTÜRK Ş.

27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. Özel okul yöneticilerinin aile katılım sürecinde okul-veli uyuşmazlıklarına yaklaşımı.

Arslan Y., GÖKTÜRK Ş.

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. Okulun “Yeni” Müdürü Olmak: Örgütsel Sosyalleşme Çerçevesinden İlk İki Yıl

Şimşek E., GÖKTÜRK Ş.

12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 11 - 13 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

10. Mesleki Ve Teknik Eğitimde Oku l Terkinin Nedenlerine Ve Önlenmesine İlişkin Yönetici Görüşleri

Güngör G., GÖKTÜRK Ş.

I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ PROGRAMI, 14 - 16 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. Mesleki ve teknik eğitimde okul terkinin nedenlerine ve önlenmesine ilişkin yönetici görüşleri

Güngör G., GÖKTÜRK Ş.

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Aile Katılımında Alternatif Arayışlar: İzmit Roman Aileleri Örneği

KONAKLI T., GÖKTÜRK Ş.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2015

2015

16. Parental involvement in children’xxs education: Teachers’ definitions

GÖKTÜRK Ş., Dinçkal S.

1st International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

17. Hayat boyu öğrenme için gerekli ”yeni temel beceriler”: İngilizce dil öğretimi ve DYNED

Toprak Kavak Z., GÖKTÜRK Ş., Oakley Sungur N.

1st International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2016

2016

18. Okul müdürleri öğretmenliğe geri dönüyor.

GÖKTÜRK Ş., Keklik Y.

11. Ulusal Eğitim Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2014

2014

20. Kültürel farklılıkların (Türk ve Amerikan) öğretmenlerin pedagojik Yaklaşım/uygulamalarına Yansıması.

Tümtürk S., GÖKTÜRK Ş.

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

21. Sınıf yönetiminde kültürel farklılıklar.

YAVAŞ E., ŞİŞMANOĞLU KAYMAZ Ö., GÖKTÜRK Ş.

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2004

2004

23. EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞIN İŞTEN AYRILMA NİYETİNE ETKİSİ

SARIDEDE U., GÖKTÜRK Ş.

13. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)

2004

2004

24. Eğitim Örgütlerinde Çokboyutlu İş Etiği ve Örgütsel Adanmışlık

CELEP C., GÖKTÜRK Ş., SARIDEDE U., KONAKLI T.

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, ss.21-22, (Özet Bildiri)

2016

2016

25. Etik eğilimler ölçeğinin Türkçe’ye uyarlama çalışması.

Ural Ö., GÖKTÜRK Ş.

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 26

h-indeksi (WOS): 3