Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Elementary pre-service mathematics teachers’ noticing teaching practices based on TIMSS video study
Electronic Journal for Research in Science & Mathematics Education
, cilt.26, sa.3, ss.129-152, 2022 (Hakemli Dergi)
Matematik Ogretiminde Ornekler: Temel tanim, kavram ve yaklasimlar
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.569-586, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimine yönelik kaygıları
13th National Science and Mathematics Education Congress,, Denizli, Türkiye, 04 Ekim 2018, ss.65-66
Türkiye’de 2010-2018 Yılları Arasında Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarıyla Yapılmış Çalışmaların İçerik Analizi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
Bilgi, İnanç ve Öğretim: Çarpma ve Kesirler Konusunda Bir Durum Çalışması
16th İnternational Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
Lise matematik öğretmenlerinin matematikle ilgili inançlarının matematiksel modelleme temelli bir mesleki gelişim programı kapsamında incelenmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
11th Grade Students’ Conceptions Of Logarithm
The European Conference on Educational Research, 18 - 21 Eylül 2012
Pre-service Mathematics Teachers’xx Conceptions of Continuity.
The European Conference on Educational Research, 12 - 16 Eylül 2011
Students’ Conceptions of Continuity: A Conceptual Change Approach.
35th conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.341
An analysis of strategies male and female students use in geometric proof.
The European Conference on Educational Research, Vienna, Avusturya, 25 - 30 Eylül 2009, ss.117
6th grade mathematics teachers’ concerns about a reformed mathematics curriculum.
33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 19 - 24 Temmuz 2009
An investigation of 10th grade students proof schemes with respect to their cognitive styles.
The European Conference on Educational Research, Gothenburg, İsveç, 8 - 12 Eylül 2008, ss.112
İlköğretim 6. sınıf matematik öğretmenlerinin yeni matematik programı ve uygulanması hakkındaki görüşleri
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 28 Ağustos 2008
ÇokluTemsil ve Teknolojiye Dayalı Matematiksel Problem Çözme [Mathematical ProblemSolving via Multiple Representations and Technology]
VII. Ulusal Fen Bilimleri veMatematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
Problem solving with multiple representations.
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
Pre-service Teachers’ Understanding of Function Concept: The use of Concept Map as a Research Tool
International Workshop on Research in Secondary and Tertiary Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2006