Makaleler
5
Tümü (5)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)
2. Elementary pre-service mathematics teachers’ noticing teaching practices based on TIMSS video study
Electronic Journal for Research in Science & Mathematics Education
, cilt.26, sa.3, ss.129-152, 2022 (Hakemli Dergi)
5. Matematik Ogretiminde Ornekler: Temel tanim, kavram ve yaklasimlar
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.569-586, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
1. Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimine yönelik kaygıları
13th National Science and Mathematics Education Congress,, Denizli, Türkiye, 04 Ekim 2018, ss.65-66, (Özet Bildiri)
2. Türkiye’de 2010-2018 Yılları Arasında Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarıyla Yapılmış Çalışmaların İçerik Analizi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
3. Bilgi, İnanç ve Öğretim: Çarpma ve Kesirler Konusunda Bir Durum Çalışması
16th İnternational Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
4. Lise matematik öğretmenlerinin matematikle ilgili inançlarının matematiksel modelleme temelli bir mesleki gelişim programı kapsamında incelenmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
6. 11th Grade Students’ Conceptions Of Logarithm
The European Conference on Educational Research, 18 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
7. Pre-service Mathematics Teachers’xx Conceptions of Continuity.
The European Conference on Educational Research, 12 - 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
8. Students’ Conceptions of Continuity: A Conceptual Change Approach.
35th conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.341, (Özet Bildiri)
9. An analysis of strategies male and female students use in geometric proof.
The European Conference on Educational Research, Vienna, Avusturya, 25 - 30 Eylül 2009, ss.117, (Özet Bildiri)
10. 6th grade mathematics teachers’ concerns about a reformed mathematics curriculum.
33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 19 - 24 Temmuz 2009, (Tam Metin Bildiri)
11. An investigation of 10th grade students proof schemes with respect to their cognitive styles.
The European Conference on Educational Research, Gothenburg, İsveç, 8 - 12 Eylül 2008, ss.112, (Özet Bildiri)
12. İlköğretim 6. sınıf matematik öğretmenlerinin yeni matematik programı ve uygulanması hakkındaki görüşleri
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 28 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
13. ÇokluTemsil ve Teknolojiye Dayalı Matematiksel Problem Çözme [Mathematical ProblemSolving via Multiple Representations and Technology]
VII. Ulusal Fen Bilimleri veMatematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
14. Problem solving with multiple representations.
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
15. Pre-service Teachers’ Understanding of Function Concept: The use of Concept Map as a Research Tool
International Workshop on Research in Secondary and Tertiary Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2006, (Özet Bildiri)