Yayınlar & Eserler

Makaleler 5
Tümü (5)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimine yönelik kaygıları

13th National Science and Mathematics Education Congress,, Denizli, Türkiye, 04 Ekim 2018, ss.65-66, (Özet Bildiri)

3. Bilgi, İnanç ve Öğretim: Çarpma ve Kesirler Konusunda Bir Durum Çalışması

16th İnternational Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

6. 11th Grade Students’ Conceptions Of Logarithm

The European Conference on Educational Research, 18 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

7. Pre-service Mathematics Teachers’xx Conceptions of Continuity.

The European Conference on Educational Research, 12 - 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

8. Students’ Conceptions of Continuity: A Conceptual Change Approach.

35th conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.341, (Özet Bildiri)

9. An analysis of strategies male and female students use in geometric proof.

The European Conference on Educational Research, Vienna, Avusturya, 25 - 30 Eylül 2009, ss.117, (Özet Bildiri)

10. 6th grade mathematics teachers’ concerns about a reformed mathematics curriculum.

33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 19 - 24 Temmuz 2009, (Tam Metin Bildiri)

11. An investigation of 10th grade students proof schemes with respect to their cognitive styles.

The European Conference on Educational Research, Gothenburg, İsveç, 8 - 12 Eylül 2008, ss.112, (Özet Bildiri)

12. İlköğretim 6. sınıf matematik öğretmenlerinin yeni matematik programı ve uygulanması hakkındaki görüşleri

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 28 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

14. Problem solving with multiple representations.

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

15. Pre-service Teachers’ Understanding of Function Concept: The use of Concept Map as a Research Tool

International Workshop on Research in Secondary and Tertiary Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2006, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

21

Atıf (WoS)

1

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Proje

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları