Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Bir Görsel İletişim Biçimi Olarak İletişim Kitaplarının Kapak Tasarımlarını İleti-Algı İlişkiselliği Bağlamında Çözümlemek

2. Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı, MİDİLLİ, Yunanistan, 13 - 15 Haziran 2019

THE EVALUATION OF DIMENSIONAL STRUCTURE AND MEANING DIMENSION OF ”EMOJI” AS A COMPONENT OF VISUAL CULTURE

INTERNATIONAL ASSOCIATION OF SOCIAL SCIENCE RESEARCH, Aydın, Türkiye, 3 - 06 Şubat 2018

ANALYZING THE CONCEPT OF DISORGANIZED RESPONSIBILTY THROUGH ADVERTISEMENTS

Journal Of International Scientific Publications: Media and Mass Communication, Volume 2, Bulgaristan, 11 - 13 Eylül 2013, ss.116-124

Reading The Islamic Tigresses Identity over Advertisement in Ala Aysha Magazines The High Society of Contemporary Islamic Women

Scientific Publications: Media and Mass Communication, Volume 2, Bulgaristan, 13 - 16 Mayıs 2013, ss.19-37 Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Devlet Açısından Kamusal Halkla İlişkilere Etik Bir Yaklaşım

Uluslararası Halkla İlişkiler SEmpozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, ss.272-285

Hemşehri Derneklerinin Toplumsal Değişim Sürecine Etkisi İzmit Örneklemi

Işık Üniversitesi Kültür Araştırmaları Derneği, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2007

Kitap & Kitap Bölümleri

Emoji’s as a Product of Visual Culture and a Discoursive Analysis Over the Meanings of Emojis

Research and Development on Social Sciences, Roman Dorczak, Regına Lenart-Gansiniec, Christian Ruggiero, Mehmet Ali Icbay, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.129-135, 2018

Presidency as a New Power Domain: The Reflection of The Relationity of Field-Habitus on Twitter

Contextual Approaches in Communication, Corina Daba-Buzoianu, Hasan Arslan, Mehmet Ali İçbay, Editör, PL Academic Research, Frankfurt, ss.177-195, 2015

Metrikler

Yayın

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları