Yayınlar & Eserler

Makaleler 5
Tümü (5)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 9

1. Bir Görsel İletişim Biçimi Olarak İletişim Kitaplarının Kapak Tasarımlarını İleti-Algı İlişkiselliği Bağlamında Çözümlemek

2. Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı, MİDİLLİ, Yunanistan, 13 - 15 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2. THE EVALUATION OF DIMENSIONAL STRUCTURE AND MEANING DIMENSION OF ”EMOJI” AS A COMPONENT OF VISUAL CULTURE

INTERNATIONAL ASSOCIATION OF SOCIAL SCIENCE RESEARCH, Aydın, Türkiye, 3 - 06 Şubat 2018, (Tam Metin Bildiri)

3. Presidency as a New Political Field of Power The Reflections of Field Habitus Relations on Twitter

Contextual Approaches in Communication, İzmir, Türkiye, 11 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)

4. ANALYZING THE CONCEPT OF DISORGANIZED RESPONSIBILTY THROUGH ADVERTISEMENTS

Journal Of International Scientific Publications: Media and Mass Communication, Volume 2, Bulgaristan, 11 - 13 Eylül 2013, ss.116-124, (Tam Metin Bildiri)

5. Reading The Islamic Tigresses Identity over Advertisement in Ala Aysha Magazines The High Society of Contemporary Islamic Women

Scientific Publications: Media and Mass Communication, Volume 2, Bulgaristan, 13 - 16 Mayıs 2013, ss.19-37, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Sosyal Devlet Açısından Kamusal Halkla İlişkilere Etik Bir Yaklaşım

Uluslararası Halkla İlişkiler SEmpozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, ss.272-285, (Tam Metin Bildiri)

8. Hemşehri Derneklerinin Toplumsal Değişim Sürecine Etkisi İzmit Örneklemi

Işık Üniversitesi Kültür Araştırmaları Derneği, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

9. The Relationship Between Advertising and Cross Culture a Content Analysis of Turkish and Arabic Advertising

V. Mass Media Communication Research, Yunanistan, 18 - 20 Mayıs 2006, ss.47-59, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. Emoji’s as a Product of Visual Culture and a Discoursive Analysis Over the Meanings of Emojis

Research and Development on Social Sciences, Roman Dorczak, Regına Lenart-Gansiniec, Christian Ruggiero, Mehmet Ali Icbay, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.129-135, 2018

3. Presidency as a New Power Domain: The Reflection of The Relationity of Field-Habitus on Twitter

Contextual Approaches in Communication, Corina Daba-Buzoianu, Hasan Arslan, Mehmet Ali İçbay, Editör, PL Academic Research, Frankfurt, ss.177-195, 2015
Metrikler

Yayın

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları