Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz
AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology
, cilt.9, sa.35, ss.49-61, 2018 (Hakemli Dergi)
Sayısal Ortamlar ve Yayıncılığın Dönüşümü Bağlamında Türkiye'de Akademik Süreli Yayıncılık
AJIT-e Online Academic Journal of Information Technology
, cilt.8, sa.30, ss.325-339, 2017 (Hakemli Dergi)
Sayısal Ortamlar ve Yayıncılığın Dönüşümü Bağlamında Türkiye’xxde Akademik Süreli Yayıncılık
AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi
, cilt.8, sa.30, ss.325-340, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz
Bilişim ve İletişim Teknolojileri Kongresi (ICTC), İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2018, ss.28
Boundaries of Freedom in The Digital Age A Research On Measurement of The Awareness Of Youth On Mobıle Communıcatıon Securıty Issues
International Conference on Social Sciences and Education Research (ICSSER), Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.1, ss.363
Sosyal Medya Pazarlamasında Deneyim Yaşatma: Popüler Bloglarda Deneyimsel Pazarlama Pratiklerinin Yansımaları
I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.1, ss.725-752