Articles Published in Other Journals
The Use of Instagram as a public relations tool in brand communication: A Research on the content effect’s on user interaction
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.19, no.3, pp.699-717, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz
AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology
, vol.9, no.35, pp.49-61, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Academic Publishing in the Context of Digital Media and Transformation of Publishing in Turkey
AJIT-e Online Academic Journal of Information Technology
, vol.8, no.30, pp.325-339, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Marka Kişiliklerinin Instagram Aracılığıyla Sunumu: İçecek Markaları Üzerine Analiz
Bilişim ve İletişim Teknolojileri Kongresi (ICTC), İstanbul, Turkey, 14 - 16 December 2018, pp.28
Boundaries of Freedom in The Digital Age A Research On Measurement of The Awareness Of Youth On Mobıle Communıcatıon Securıty Issues
International Conference on Social Sciences and Education Research (ICSSER), Antalya, Turkey, 29 - 31 October 2015, vol.1, pp.363
Sosyal Medya Pazarlamasında Deneyim Yaşatma: Popüler Bloglarda Deneyimsel Pazarlama Pratiklerinin Yansımaları
I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Turkey, 12 - 15 May 2014, vol.1, pp.725-752