Makaleler
21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (8)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (4)
2. Analysis of the Relationships Between Heart Rate Variability (HRV) and Intuitive Thinking Skills
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.2, sa.48, ss.128-145, 2024 (Hakemli Dergi)
3. Enneagram Kişilik Tipleri ve Akademik Başarı (Kocaeli-İzmit İlçesi 7. ve 8. Sınıf Örneği)
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.1, sa.39, ss.149-158, 2020 (Hakemli Dergi)
4. Ortaöğretim Öğrencilerinin Kişilik Özellikleri ve Boş Zaman Değerlendirme Tercihlerinin Değerlendirilmesi (Kocaeli Örneği)
TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.19, ss.1807-1820, 2018 (Hakemli Dergi)
9. Yeni İlköğretim 1.Kademe Türkçe Programının Değerlendirilmesi
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.6, sa.2, ss.284-304, 2007 (Hakemli Dergi)
10. Yeni İlköğretim Birinci Kademe Fen ve Teknoloji Programının Değerlendirilmesi
MILLI EGITIM
, sa.177, ss.181-207, 2007 (Scopus)
13. Cultural Sensitiveness of school goals and students failure in Turkey
International Journal of Progressive Education
, cilt.2, sa.2, ss.22-42, 2006 (Hakemli Dergi)
14. Hümanizm ve Eğitim
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.11, ss.45-54, 2005 (Hakemli Dergi)
16. Cultural Responsiveness of School Curriculum and Students? Failure in Turkey
INTERCHANGE
, cilt.34, sa.4, ss.383-420, 2003 (Scopus)
18. Çok Kültürlülük, Demokrasi ve Öğretim Dili
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.3, sa.11, ss.80-86, 2003 (Hakemli Dergi)
19. Küreselleşme, Dijital Teknoloji ve Öğretimde Yeni yaklaşımlar
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.4, ss.441-451, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
3. Investigation of the effect of inquiry based learning and thematic learning approaches on foreign language learning
VIII. INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES held on December 4-5, 2022 / Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Rijeka, Croatia, Rijeka, Hırvatistan, 04 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
8. Social Factors Affecting the Evaluation of Primary Science Curriculum for Grades 4 to 5
Quality and Equality in Education Policies and Practices in Comparative Perspective-CESE Papers and Reports, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2008, ss.93-113, (Tam Metin Bildiri)
9. Türkiye deki Sağlık Eğitiminin Finlandiya Amerika New Jersey ve Massachusetts Kanada Sağlık Eğitimleriyle Karşılaştırılması
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, cilt.17, ss.606-623, (Tam Metin Bildiri)
13. Öğretmen Adaylarının Seçiminde Yeni Ölçütler
1. Uluslararası Kocaeli ve Çevresi Kültür Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)
18. Öğretimde Ütopik Teknolojiler Sanal Gerçeklik Sistemleri ve 3 boyutlu Görüntü
2. Eğitimde Çağdaş yaklaşımlar Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2004, (Tam Metin Bildiri)
19. Post Modern Çağ ve Humanistik Eğitim
13. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
21. Bilişim Teknolojileri ve Öğretimde Alternatif Yaklaşımlar
1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2001, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
1. THE NEED FOR A CURRICULUM BEYOND ALGORITHMS: CULTIVATING HUMAN FLOURISHING IN THE AGE OF AI
Education and Science 2025-1, KARABATAK SONGÜL, Editör, Efe Academy Publishing, İstanbul, ss.31-57, 2025
2. Demokratik Değerler Okulu
Okul Dünyası, Mustafa Girgin, Editör, Vize Basım Yayın, Ankara, ss.250-251, 2010
Metrikler
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
11
Atıf (WoS)
34
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
35
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Scholar)
775
H-İndeks (Scholar)
14
Atıf (TrDizin)
80
H-İndeks (TrDizin)
7
Atıf (Sobiad)
183
H-İndeks (Sobiad)
6
Atıf (Diğer Toplam)
73
Toplam Atıf Sayısı
1180
Proje
5
Tez Danışmanlığı
5
