SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ortaöğretim Öğrencilerinin Kişilik Özellikleri ve Boş Zaman Değerlendirme Tercihlerinin Değerlendirilmesi (Kocaeli Örneği)
TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.19, ss.1807-1820, 2018 (Hakemli Dergi)
OKUL MEMNUNİYETİ İLE AKADEMİK BAŞARI ARASINDAKİİLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
TURKISH STUDIES
, cilt.12, sa.18, 2017 (Hakemli Dergi)
Okul Başarısı ile Öğretmenlerin OkulMemnuniyeti Arasındaki İlişki
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.33, ss.185-195, 2017 (Hakemli Dergi)
Yeni İlköğretim Birinci Kademe Fen ve Teknoloji Programının Değerlendirilmesi
Milli Eğitim Dergisi
, sa.177, ss.181-207, 2007 (Scopus)
Yeni İlköğretim 1.Kademe Türkçe Programının Değerlendirilmesi
ilköğretim online
, cilt.6, sa.2, ss.284-304, 2007 (Hakemli Dergi)
Yeni İlköğretim Programları ve Yapılandırmacı Eğitim Anlayışı
Türkiye Özel Okular Birliği Dergisi
, sa.1, ss.24-34, 2007 (Hakemsiz Dergi)
Cultural Sensitiveness of school goals and students failure in Turkey
International Journal of Progressive Education
, cilt.2, sa.2, ss.22-42, 2006 (Hakemli Dergi)
Hümanizm ve Eğitim
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.11, ss.45-54, 2005 (Hakemli Dergi)
Öğrenme mi? Kör Bilgi mi?
Öğretmen Dünyası Dergisi
, cilt.25, sa.294, ss.24-25, 2004 (Hakemsiz Dergi)
Küreselleşme, Dijital Teknoloji ve Öğretimde Yeni yaklaşımlar
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.4, ss.441-451, 2003 (Hakemli Dergi)
Çok Kültürlülük, Demokrasi ve Öğretim Dili
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research
, cilt.3, sa.11, ss.80-86, 2003 (ESCI)
Cultural Responsiveness of School Curriculum and Students? Failure in Turkey
Interchange
, cilt.34, sa.4, ss.383-420, 2003 (Scopus)
Öğretmen Yetiştirme Programlarında Yeni Düzenlemelerin Değerlendirilmesi
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.2, ss.219-228, 2001 (Hakemli Dergi)
Lineer Regrasyon Yöntemiyle Öğrenci Başarılarındaki anormalliklerin Analizi Bir Örnek Çalışma
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.2, ss.229-239, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Social Factors Affecting the Evaluation of Primary Science Curriculum for Grades 4 to 5
Quality and Equality in Education Policies and Practices in Comparative Perspective-CESE Papers and Reports, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2008, ss.93-113
Social Factors Affecting the Evaluation of Primary Science Curriculum
XIII. CESE Conference Changing Landscapes, Topographies and Scenerios, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2008, ss.93-113
Türkiye deki Sağlık Eğitiminin Finlandiya Amerika New Jersey ve Massachusetts Kanada Sağlık Eğitimleriyle Karşılaştırılması
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, cilt.17, ss.606-623
Türkiye deki Sağlık Eğitiminin Finlandiya, Amerika (New Jersey ve Massachusetts) Kanada (Saskatchewan) Sağlık Eğitimiyle Karşılaştırılması
XVII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 01 Eylül 2008 - 03 Ağustos 2009, ss.606-623
Öğretmen Adaylarının Seçiminde Yeni Ölçütler
1. Uluslararası Kocaeli ve Çevresi Kültür Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2006
Öğretimde Ütopik Teknolojiler Sanal Gerçeklik Sistemleri ve 3 boyutlu Görüntü
2. Eğitimde Çağdaş yaklaşımlar Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2004
Post Modern Çağ ve Humanistik Eğitim
13. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004
Bilişim Teknolojileri ve Öğretimde Alternatif Yaklaşımlar
1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2001
Kitap & Kitap Bölümleri
Demokratik Değerler Okulu
Okul Dünyası, Mustafa Girgin, Editör, Vize Basım Yayın, Ankara, ss.250-251, 2010