Dr. Öğr. Üyesi OYLUM EKŞİ


Turizm Fakültesi, Turizm İşletmeciliği

Turizm İşletmeciliği


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

30

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

11

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2017 - 2022

2017 - 2022

Doktora

Kocaeli Üniversitesi, Türkiye

2010 - 2016

2010 - 2016

Yüksek Lisans

Kocaeli Üniversitesi, Türkiye

2005 - 2008

2005 - 2008

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Türkiye

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Turizm İşletmeciliği

Yönetimsel Görevler

2019 - 2022

2019 - 2022

Bölüm Başkan Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2013 - 2018

2013 - 2018

Genel Koordinatör

CEF Loj. Oto. İnş. San. Tic. A.Ş., Genel Koordinatör

2012 - 2013

2012 - 2013

Pazarlama ve Halkla İlişkiler Müdürü

KÖRFEZ Loj.İnş. Nak.Taah.Tic.Ltd.Şti, Pazarlama ve Halkla İlişkiler Müdürü

2011 - 2012

2011 - 2012

Proje Müdürü

Romak Makine Otomotiv. Ltd. Şti., Proje Müdürü

2009 - 2011

2009 - 2011

Pazarlama ve Halkla İlişkiler Uzmanı

EKOL Yapı İnş.Enerji.Tic.Ltd.Şti, Pazarlama ve Halkla İlişkiler Uzmanı

2007 - 2009

2007 - 2009

Pazarlama ve Halkla İlişkiler UZmanı

BGM Mühendislik Taah. Ve Tic. Ltd. Şti, Pazarlama ve Halkla İlişkiler UZmanı

2006 - 2007

2006 - 2007

Satış Sonrası Hizmetler Müşteri Temsilcisi

Borusan Oto A.Ş., Satış Sonrası Hizmetler Müşteri Temsilcisi

2004 - 2005

2004 - 2005

Müşteri Temsilcisi

Citibank A,Ş., Müşteri Temsilcisi

2003 - 2003

2003 - 2003

Stajyer

MERCEDES Benz Türk A.Ş., Stajyer

2001 - 2001

2001 - 2001

Stajyer

ÇAMSAN A.Ş., Stajyer

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uzmanlık Alan

Seminer1

Lisans

Lisans

Yiyecek İçecek İşletmelerinde Satış Yönetimi

Müşteri İlişkileri ve Şikayet Yönetimi

Turizm Pazarlamasında Çağdaş Yaklaşımlar

Turizm Pazarlaması

Makaleler

Tümü (5)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. A Qualitative Study on Customer and Employee Experiences Regarding the Use of Service Robots in Restaurants

AKDEMİR N., EKŞİ O., ÜNSAL AKBIYIK B. S.

Globalization and Innovation: The Foundation of Scientific Research, Social Development, and Modernization, Andijon, Özbekistan, 17 - 20 Haziran 2025, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü Öğrencilerinin İşletmede Mesleki Eğitim (İme) Dersine Yönelik Deneyimleri

AKDEMİR N., ÜNSAL AKBIYIK B. S., EKŞİ O.

8. Uluslararası Gastronomİ Turİzmİ Araştırmaları Kongresİ, Aydın, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

3. Coworking Alanlarda Komünite Oluşumunda Sosyal Medyanın Rolü

EKŞİ O.

14TH International Baskent Congress On Social Humanities, Administrative and Educational Sciences, Türkiye, 12 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

4. EXAMINATION OF CONSUMER ATTITUDES TOWARDS DIGITAL APPLICATIONS IN RESTAURANTS FROM THE PERSPECTIVE OF A TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL

BİLGİLİ B., AKDEMİR N., EKŞİ O.

VIII. ASC- Academic Studies Congress, Transformation: Challenges and Prospects, Kyrenia, Kıbrıs (Kktc), 02 Mayıs 2024, cilt.1, ss.639-651, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

5. Do Michelin Green Star Restaurants use Sustainability as Niche Marketing on Their Websites?

AKDEMİR N., BİLGİLİ B., EKŞİ O.

Advances in Managing Tourism Across Continents-MTCON, Vol. 4., İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2024, cilt.4, ss.164-174, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

6. Use of Safe Tourism Certificate on Websites of Accommodation Businesses in Türkiye

AKDEMİR N., EKŞİ O.

1st International Congress of Hygiene Research in Hospitality Industry, Kocaeli, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

2018

2018

7. Küçük Ve Orta Boy İşletmelerin (Kobi’lerin) Halkla İlişkiler ve Reklam Algısı

EKŞİ O.

19-21Nisan ’xx18C-IASOSUluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. Instagram Üzerinden Pazarlama ve Tüketici Davranışlarına Etkisi

YALÇIN Ö., EKŞİ O.

23. PAZARLAMA KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

9. The Effect Of The Lifestyle On Conspicuous Consumption

EKŞİ O.

7 th International Congress on Current Debates in Social Science, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü Öğrencilerinin İşletmede Mesleki Eğitim (İME) Dersine Yönelik Deneyimleri

AKDEMİR N., ÜNSAL AKBIYIK B. S., EKŞİ O.

GASTRONOMİ TURİZMİ ARAŞTIRMALARI 2, ÖZDOĞAN OSMAN NURİ, AYYILDIZ TUĞRUL, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.155-164, 2025

2025

2025

2. MÜŞTERİ DESTEK HİZMETLERİ VE YAPAY ZEKA

KUMAŞ G., EKŞİ O., AKDEMİR N., BİLGİLİ B.

PAZARLAMADA DİJİTALLEŞME VE YAPAY ZEKA, KOÇ ERDOĞAN, YAZICI AYYILDIZ AHU, AKEL GÖKHAN, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.205-226, 2025

2024

2024

3. SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM

EKŞİ O., YAVUZYILMAZ O.

EKONOMİ GÜNDEMİ:ANALİZLER VE İNCELEMELER, SELÇUK KOÇ, İDRİS SARISOY, KEREM ÇOLAK, Editör, NOVEL SCALA YAYINCILIK, Kocaeli, ss.128-136, 2024

2024

2024

4. DİJİTAL PAZARLAMADA CİNSİYETÇİLİĞİN EKONOMİK BOYUTLARI

GÜVENÇ D., EKŞİ O.

Ekonomi Gündemi: Analizler ve İncelemeler II, KOÇ SELÇUK, ÇOLAK KEREM, Editör, Scala Yayıncılık, Kocaeli, ss.120-130, 2024

2024

2024

5. POPÜLER KÜLTÜR VE YİYECEK: GASTRONOMİ DESTİNASYONLARINDA INFLUENCER ETKİSİ

EKŞİ O., AKDEMİR N., BİLGİLİ B.

Turizmde Güncel Gelişmeler ve Araştırmalar, YAYLA ÖZGÜR, Editör, Çizgi Kitabevi, İstanbul, ss.22-36, 2024

2024

2024

6. Dijital Pazarlamada Yapay Zeka

EKŞİ O., ÇAM F. B.

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Multidisipliner Çalışmalar, AĞCADAĞ DERYA, SOĞUKOĞLU KORKMAZ SELİN, Editör, Paradigma Akademi, ss.155-168, 2024

2024

2024

7. PAZARLAMADA FEMVERTISING VE EKONOMİK GÜÇ: TURİZM İŞLETMELERİ ÖRNEĞİ

EKŞİ O., BİLGİLİ B., AKDEMİR N.

EKONOMİ GÜNDEMİ: ANALİZLER VE İNCELEMELER 2, KOÇ SELÇUK, ÇOLAK KEREM, Editör, Novel Scala Kitapçılık Yayıncılık, İstanbul, ss.92-106, 2024

2024

2024

8. LEZZET ALGISI, GASTRONOMİ VE DUYUSAL PAZARLAMA

AKDEMİR N., EKŞİ O.

SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERDE MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR, AĞCADAĞ DERYA, SOĞUKOĞLU KORKMAZ SELİN, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.141-154, 2024

2024

2024

9. NEW MEDIA AND GENDER: NEW FEMINISIM AND GENDER EQUALITY IN THE NEW WORLD

GÜVENÇ D., EKŞİ O.

NEW MEDIA NEW WORLD, CEREV GÖKÇE, YENİHAN BORA, KÖSEOĞLU YAKUP, Editör, Sakarya University Press, Sakarya, ss.10-22, 2024

2023

2023

10. FİZİKSEL VE SOSYAL ATMOSFER

EKŞİ O., BİLGİLİ B.

TURİST DAVRANIŞI, Prof. Dr. Erdoğan Koç & Doç. Dr. Tuğrul Yıldız, Editör, DETAY YAYINCILIK, Kocaeli, ss.427-448, 2023

2022

2022

11. DESTİNASYON MARKALAŞMASI

YAVUZYILMAZ O., EKŞİ O.

SOSYAL BILIMLERDE DISIPLINLERARASI AKADEMİK ÇALIŞMALAR, TERZİOĞLU Dilek, SOĞUKOĞLU KORKMAZ Selin, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.99-106, 2022

2022

2022

12. PERFORMANS DEĞERLENDİRME

Güvenç D., İçöz A., Yavuzyılmaz O., Ekşi O., Aktaş Ö., Dedeoğlu V., et al.

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE TEMEL KAVRAMLAR VE KONULAR, Hıfzı Fatih YAKUT, Editör, DEĞİŞİM YAYINLARI, İstanbul, ss.238-257, 2022

2022

2022

13. Örgütlerde Eğitimin Önemi

İÇÖZ A., YAKUT H. F., GÜVENÇ D., YAVUZYILMAZ O., EKŞİ O., AKTAŞ Ö., et al.

İnsan Kaynakları Yönetiminde Temel Kavramlar ve Konular, Hıfzı Fatih Yakut, Editör, Değişim Yayınları, İstanbul, ss.216-233, 2022

2018

2018

14. The Effect of Lifestyle on Conspicuous Consumption

EKŞİ O., CANDAN F. B.

Current Debates In Busıness Studıes, , Editör, Ijopec Publication, ss.109-125, 2018