Eğitim Bilgileri
2017 - 2022
2017 - 2022Doktora
Kocaeli Üniversitesi, Türkiye
2010 - 2016
2010 - 2016Yüksek Lisans
Kocaeli Üniversitesi, Türkiye
2005 - 2008
2005 - 2008Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Türkiye
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Turizm İşletmeciliği
Yönetimsel Görevler
2019 - 2022
2019 - 2022Bölüm Başkan Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2013 - 2018
2013 - 2018Genel Koordinatör
CEF Loj. Oto. İnş. San. Tic. A.Ş., Genel Koordinatör
2012 - 2013
2012 - 2013Pazarlama ve Halkla İlişkiler Müdürü
KÖRFEZ Loj.İnş. Nak.Taah.Tic.Ltd.Şti, Pazarlama ve Halkla İlişkiler Müdürü
2011 - 2012
2011 - 2012Proje Müdürü
Romak Makine Otomotiv. Ltd. Şti., Proje Müdürü
2009 - 2011
2009 - 2011Pazarlama ve Halkla İlişkiler Uzmanı
EKOL Yapı İnş.Enerji.Tic.Ltd.Şti, Pazarlama ve Halkla İlişkiler Uzmanı
2007 - 2009
2007 - 2009Pazarlama ve Halkla İlişkiler UZmanı
BGM Mühendislik Taah. Ve Tic. Ltd. Şti, Pazarlama ve Halkla İlişkiler UZmanı
2006 - 2007
2006 - 2007Satış Sonrası Hizmetler Müşteri Temsilcisi
Borusan Oto A.Ş., Satış Sonrası Hizmetler Müşteri Temsilcisi
2004 - 2005
2004 - 2005Müşteri Temsilcisi
Citibank A,Ş., Müşteri Temsilcisi
2003 - 2003
2003 - 2003Stajyer
MERCEDES Benz Türk A.Ş., Stajyer
2001 - 2001
2001 - 2001Stajyer
ÇAMSAN A.Ş., Stajyer
Makaleler
Tümü (5)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (4)
2023
20231. Güvenli Turizm Sertifikasının Konaklama İşletmelerinin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Örneği
AKDEMIR N., EKŞİ O.
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.34, ss.654-663, 2023 (TRDizin)
2022
20222. TURİZM SEKTÖRÜNDE İÇSEL PAZARLAMA UYGULAMARININ ÖRGÜTSEL BAĞLILIK BOYUTLARI ÜZERİNDE ETKİSİ: OTEL İŞLETMESİ ÖRNEĞİ
EKŞİ O., ŞEVİK N.
Selçuk Üniversitesi Akşehir Meslek Yüksekokulu Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.13, ss.137-147, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20223. Algılanan Sosyal Medya Pazarlaması'nın Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi'nde Influencer Pazarlamasının Aracılık Rolü
EKŞİ O., CESUR Z., YAVUZYILMAZ O.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi , ss.70-82, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Algılanan Müşteri Deneyiminin (Kruvaziyer Turist Deneyiminin) Marka Sadakati Üzerine Etkisi: MSC Kruvaziyer Örneği
EKŞİ O., CESUR Z.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi , ss.83-98, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. DESTİNASYON PAZARLAMASININ GÖRSEL HARİTALAMA TEKNİĞİ İLE BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
EKŞİ O., CESUR Z., YAVUZYILMAZ O.
ÇATALHÖYÜK, International Journal of Tourism and Social Research , cilt.8, ss.136-147, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. A Qualitative Study on Customer and Employee Experiences Regarding the Use of Service Robots in Restaurants
AKDEMİR N., EKŞİ O., ÜNSAL AKBIYIK B. S.
Globalization and Innovation: The Foundation of Scientific Research, Social Development, and Modernization, Andijon, Özbekistan, 17 - 20 Haziran 2025, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü Öğrencilerinin İşletmede Mesleki Eğitim (İme) Dersine Yönelik Deneyimleri
AKDEMİR N., ÜNSAL AKBIYIK B. S., EKŞİ O.
8. Uluslararası Gastronomİ Turİzmİ Araştırmaları Kongresİ, Aydın, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20243. Coworking Alanlarda Komünite Oluşumunda Sosyal Medyanın Rolü
EKŞİ O.
14TH International Baskent Congress On Social Humanities, Administrative and Educational Sciences, Türkiye, 12 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20244. EXAMINATION OF CONSUMER ATTITUDES TOWARDS DIGITAL APPLICATIONS IN RESTAURANTS FROM THE PERSPECTIVE OF A TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL
BİLGİLİ B., AKDEMİR N., EKŞİ O.
VIII. ASC- Academic Studies Congress, Transformation: Challenges and Prospects, Kyrenia, Kıbrıs (Kktc), 02 Mayıs 2024, cilt.1, ss.639-651, (Tam Metin Bildiri)
2024
20245. Do Michelin Green Star Restaurants use Sustainability as Niche Marketing on Their Websites?
AKDEMİR N., BİLGİLİ B., EKŞİ O.
Advances in Managing Tourism Across Continents-MTCON, Vol. 4., İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2024, cilt.4, ss.164-174, (Tam Metin Bildiri)
2023
20236. Use of Safe Tourism Certificate on Websites of Accommodation Businesses in Türkiye
AKDEMİR N., EKŞİ O.
1st International Congress of Hygiene Research in Hospitality Industry, Kocaeli, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
2018
20187. Küçük Ve Orta Boy İşletmelerin (Kobi’lerin) Halkla İlişkiler ve Reklam Algısı
EKŞİ O.
19-21Nisan ’xx18C-IASOSUluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. Instagram Üzerinden Pazarlama ve Tüketici Davranışlarına Etkisi
YALÇIN Ö., EKŞİ O.
23. PAZARLAMA KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. The Effect Of The Lifestyle On Conspicuous Consumption
EKŞİ O.
7 th International Congress on Current Debates in Social Science, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü Öğrencilerinin İşletmede Mesleki Eğitim (İME) Dersine Yönelik Deneyimleri
AKDEMİR N., ÜNSAL AKBIYIK B. S., EKŞİ O.
GASTRONOMİ TURİZMİ ARAŞTIRMALARI 2, ÖZDOĞAN OSMAN NURİ, AYYILDIZ TUĞRUL, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.155-164, 2025
2025
20252. MÜŞTERİ DESTEK HİZMETLERİ VE YAPAY ZEKA
KUMAŞ G., EKŞİ O., AKDEMİR N., BİLGİLİ B.
PAZARLAMADA DİJİTALLEŞME VE YAPAY ZEKA, KOÇ ERDOĞAN, YAZICI AYYILDIZ AHU, AKEL GÖKHAN, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.205-226, 2025
2024
20243. SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM
EKŞİ O., YAVUZYILMAZ O.
EKONOMİ GÜNDEMİ:ANALİZLER VE İNCELEMELER, SELÇUK KOÇ, İDRİS SARISOY, KEREM ÇOLAK, Editör, NOVEL SCALA YAYINCILIK, Kocaeli, ss.128-136, 2024
2024
20244. DİJİTAL PAZARLAMADA CİNSİYETÇİLİĞİN EKONOMİK BOYUTLARI
GÜVENÇ D., EKŞİ O.
Ekonomi Gündemi: Analizler ve İncelemeler II, KOÇ SELÇUK, ÇOLAK KEREM, Editör, Scala Yayıncılık, Kocaeli, ss.120-130, 2024
2024
20245. POPÜLER KÜLTÜR VE YİYECEK: GASTRONOMİ DESTİNASYONLARINDA INFLUENCER ETKİSİ
EKŞİ O., AKDEMİR N., BİLGİLİ B.
Turizmde Güncel Gelişmeler ve Araştırmalar, YAYLA ÖZGÜR, Editör, Çizgi Kitabevi, İstanbul, ss.22-36, 2024
2024
20246. Dijital Pazarlamada Yapay Zeka
EKŞİ O., ÇAM F. B.
Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Multidisipliner Çalışmalar, AĞCADAĞ DERYA, SOĞUKOĞLU KORKMAZ SELİN, Editör, Paradigma Akademi, ss.155-168, 2024
2024
20247. PAZARLAMADA FEMVERTISING VE EKONOMİK GÜÇ: TURİZM İŞLETMELERİ ÖRNEĞİ
EKŞİ O., BİLGİLİ B., AKDEMİR N.
EKONOMİ GÜNDEMİ: ANALİZLER VE İNCELEMELER 2, KOÇ SELÇUK, ÇOLAK KEREM, Editör, Novel Scala Kitapçılık Yayıncılık, İstanbul, ss.92-106, 2024
2024
20248. LEZZET ALGISI, GASTRONOMİ VE DUYUSAL PAZARLAMA
AKDEMİR N., EKŞİ O.
SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERDE MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR, AĞCADAĞ DERYA, SOĞUKOĞLU KORKMAZ SELİN, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.141-154, 2024
2024
20249. NEW MEDIA AND GENDER: NEW FEMINISIM AND GENDER EQUALITY IN THE NEW WORLD
GÜVENÇ D., EKŞİ O.
NEW MEDIA NEW WORLD, CEREV GÖKÇE, YENİHAN BORA, KÖSEOĞLU YAKUP, Editör, Sakarya University Press, Sakarya, ss.10-22, 2024
2023
202310. FİZİKSEL VE SOSYAL ATMOSFER
EKŞİ O., BİLGİLİ B.
TURİST DAVRANIŞI, Prof. Dr. Erdoğan Koç & Doç. Dr. Tuğrul Yıldız, Editör, DETAY YAYINCILIK, Kocaeli, ss.427-448, 2023
2022
202211. DESTİNASYON MARKALAŞMASI
YAVUZYILMAZ O., EKŞİ O.
SOSYAL BILIMLERDE DISIPLINLERARASI AKADEMİK ÇALIŞMALAR, TERZİOĞLU Dilek, SOĞUKOĞLU KORKMAZ Selin, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.99-106, 2022
2022
202212. PERFORMANS DEĞERLENDİRME
Güvenç D., İçöz A., Yavuzyılmaz O., Ekşi O., Aktaş Ö., Dedeoğlu V., et al.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE TEMEL KAVRAMLAR VE KONULAR, Hıfzı Fatih YAKUT, Editör, DEĞİŞİM YAYINLARI, İstanbul, ss.238-257, 2022
2022
202213. Örgütlerde Eğitimin Önemi
İÇÖZ A., YAKUT H. F., GÜVENÇ D., YAVUZYILMAZ O., EKŞİ O., AKTAŞ Ö., et al.
İnsan Kaynakları Yönetiminde Temel Kavramlar ve Konular, Hıfzı Fatih Yakut, Editör, Değişim Yayınları, İstanbul, ss.216-233, 2022
2018
201814. The Effect of Lifestyle on Conspicuous Consumption
EKŞİ O., CANDAN F. B.
Current Debates In Busıness Studıes, , Editör, Ijopec Publication, ss.109-125, 2018