Öğr. Gör. SÜHEYLA BAYRAKTAR


Hereke Ö.İ. Uzunyol Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon

İşletme Yönetimi Programı

Eğitim Bilgileri

2016 - 2023

2016 - 2023

Doktora

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri , Türkiye

2006 - 2010

2006 - 2010

Yüksek Lisans

Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

2002 - 2004

2002 - 2004

Yüksek Lisans

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Sinema Ve Televizyon Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2023

2023

Doktora

Moda ve kimlik ilişkisinin postmodern çerçevede göstergebilimsel olarak değerlendirilmesi: David Bowie ve Zeki Müren örneği

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri

2010

2010

Yüksek Lisans

Tüketicilerin sağlıklı yaşam tarzını benimseme düzeyleri ile demografik özellikleri ve spor hizmetleri satın almaları arasındaki ilişki

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Üretim Yönetimi ve Pazarlama

2004

2004

Yüksek Lisans

“Otel İşletmelerinde Halkla İlişkiler Konseptinin Etik Değerler Yönünden İncelenmesi”

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo TV - Sinema

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Akademik Ünvanlar / Görevler

2000 - Devam Ediyor

2000 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Kocaeli Üniversitesi, Gölcük Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret Bölümü

Yönetimsel Görevler

2015 - 2017

2015 - 2017

Bölüm Başkanı

Kocaeli Üniversitesi, Gölcük Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

1999 - 1999

1999 - 1999

Manager

Phaselist Rose Hotel, Manager

1992 - 1998

1992 - 1998

İnspektör

Net Holding Turizn AŞ. Swissotel, İnspektör

1989 - 1989

1989 - 1989

Resepsiyonist

Taksim Otelcilik AŞ. Sapanca Oteli , Resepsiyonist

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Örgütsel İletişim Dersi

Ön Lisans

Ön Lisans

Temel İletişim Teknikleri

Genel İletişim Dersi

Proje II

Ulıuslararası Yazışma Teknikleri

Proje I

Genel İletişim Dersi

İş ve Meslek Etiği Dersi

İş ve Meslek Etiği

Pazarlama Yönetimi

AB-Türkiye İlişkileri

Reklam

Genel İşletme

Pazarlama Araştırmaları

Proje

Pazarlama İlkeleri I

Pazarlama Araştırması

Proje I

Tüketici Davranışları

Genel İletişim ve Davranışsal Yeterlilik

Pazarlama Mevzuatı

Satış Yönetimi ve Pazarlama Mevzuatı

Proje II

Pazarlama İlkeleri

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. Meslek Yüksekokulları Öğrencilerinin Eğitim Aldıkları Sektörün Çalışma Kosulları Algısı Ve Kariyer Beklentisi

BÜTÜN BAYRAM H., BAYRAKTAR S.

The 2nd International Congress on Tourism, Economic and Business Science (ICTEBS), Kocaeli, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, cilt.2, ss.216-224, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

2. Konaklama İşletmelerinin Pazarlamasında Web Sitelerinin Rolü: Kocaeli Otelleri Örneği

BAYRAKTAR S., POLAT ÜZÜMCÜ T.

The 2nd International Congress on Tourism, Economic and Business Science (ICTEBS), Kocaeli, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, cilt.2, ss.372-382, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

3. ONLINE SEYAHAT ACENTALARININ İLETİŞİM STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA: BOOKING VE PRONTO TUR ÖRNEKLERİ

BAYRAKTAR S., POLAT ÜZÜMCÜ T.

The 2nd International Congress on Tourism, Economic and Business Science (ICTEBS), Kocaeli, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, ss.383-389, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

4. Türk Hava Yolları Web Sayfasının Görsel-İçerik Çözümlemesi

BAYRAKTAR S.

The 2nd International Congress on Tourism, Economic and Business Science (ICTEBS), Kocaeli, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, cilt.22, ss.276-284, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

5. BİREYLERİN MODA ÜRÜNLERİNİ SATIN ALMATERCİHLERİNE SOSYAL MEDYA ETKİSİ

BÜTÜN BAYRAM H., BAYRAKTAR S.

II.ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNERÇALIŞMALARIKONGRESİ, Adana, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2018, cilt.3, ss.242-250, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

6. SOSYAL MEDYANIN BİLGİ TOPLAMA AMAÇLI KULLANIMIN DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA

BAYRAKTAR S., BÜTÜN BAYRAM H.

II.ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNERÇALIŞMALARIKONGRESİ, Adana, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2018, cilt.3, ss.235-241, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

7. Bireylerin Moda Ürünlerini Satın Alma Tercihlerine Sosyal Medya Etkisi

BAYRAKTAR S., BÜTÜN BAYRAM H.

II. Uluslararası Multidisiplinler Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. Sosyal Medyanın Bilgi toplama Amaçlı Kullanım Düzeyine İlişkin Bir Araştırma

BÜTÜN BAYRAM H., BAYRAKTAR S.

II. Multidisiplinler Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. Meslek Yüksek Okullarında Alınan Eğitim ve Hizmet Kalitesini Algılama Düzeyi Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi

BÜTÜN BAYRAM H., BAYRAKTAR S.

II. International Dimitri Yavoronıtski Congress On Social Sciens, 26 - 29 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. A Study on the Effects of Verbal and Nonverbal Communications Levels on Work Performancein Tourism Sector: Kocaeli Region Four Stars And Five Star Hotels Operating Sample

BAYRAKTAR S., BÜTÜN BAYRAM H.

1st International Congress onTourism, Economic and Business Sciences, Üsküp, Makedonya, 1 Kasım - 05 Aralık 2017, ss.21, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. Bilgi Toplumu Düzeyinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma : Türkiye Örneği

BÜTÜN BAYRAM H., BAYRAKTAR S.

1st International Congress on Tourism, Economics and Business Sciences, 1 - 03 Kasım 2017, cilt.51, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2018

2018

1. AB’de Coğrafi işaret Uygulamaları ve Gastronomi Turizmine Katkısı

UĞURKAN E., ALYAKUT Ö., KARACAN E., KARACAN S., ÇELİK ÇANGA A., TAŞTAN R., et al.

Turizm Okumaları II, Sami Karacan, Editör, Umuttepe Yayınları, Kocaeli, ss.89-110, 2018

2018

2018

2. Görsel Kültür, Moda ve Kimlik:Vogue Örneği

BAYRAKTAR S.

Görselliğin Kültürü-Bir Görsel Kültür Çalışması, Doç.Dr.Mehmet Aslantepe, Editör, Umuttepe Yayınları, Kocaeli, ss.239-264, 2018

2018

2018

4. Sosyal Medyayla Değişen İletişimAnlayışı ve Turizm Faaliyetlerine Etkisi

BAYRAKTAR S.

Turizm Okumaları II, Prof Dr. Sami Karacan, Editör, Umuttepe Yayınları, Kocaeli, ss.145-152, 2018