Eğitim Bilgileri
2016 - 2023
2016 - 2023Doktora
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri , Türkiye
2006 - 2010
2006 - 2010Yüksek Lisans
Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2002 - 2004
2002 - 2004Yüksek Lisans
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Sinema Ve Televizyon Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2023
2023Doktora
Moda ve kimlik ilişkisinin postmodern çerçevede göstergebilimsel olarak değerlendirilmesi: David Bowie ve Zeki Müren örneği
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri
2010
2010Yüksek Lisans
Tüketicilerin sağlıklı yaşam tarzını benimseme düzeyleri ile demografik özellikleri ve spor hizmetleri satın almaları arasındaki ilişki
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Üretim Yönetimi ve Pazarlama
2004
2004Yüksek Lisans
“Otel İşletmelerinde Halkla İlişkiler Konseptinin Etik Değerler Yönünden İncelenmesi”
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo TV - Sinema
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Akademik Ünvanlar / Görevler
2000 - Devam Ediyor
2000 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, Gölcük Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret Bölümü
Yönetimsel Görevler
2015 - 2017
2015 - 2017Bölüm Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Gölcük Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
1999 - 1999
1999 - 1999Manager
Phaselist Rose Hotel, Manager
1992 - 1998
1992 - 1998İnspektör
Net Holding Turizn AŞ. Swissotel, İnspektör
1989 - 1989
1989 - 1989Resepsiyonist
Taksim Otelcilik AŞ. Sapanca Oteli , Resepsiyonist
Verdiği Dersler
Ön Lisans
Ön Lisans
Temel İletişim Teknikleri
Genel İletişim Dersi
Proje II
Ulıuslararası Yazışma Teknikleri
Proje I
Genel İletişim Dersi
İş ve Meslek Etiği Dersi
İş ve Meslek Etiği
Pazarlama Yönetimi
AB-Türkiye İlişkileri
Reklam
Genel İşletme
Pazarlama Araştırmaları
Proje
Pazarlama İlkeleri I
Pazarlama Araştırması
Proje I
Tüketici Davranışları
Genel İletişim ve Davranışsal Yeterlilik
Pazarlama Mevzuatı
Satış Yönetimi ve Pazarlama Mevzuatı
Proje II
Pazarlama İlkeleri
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Meslek Yüksekokulları Öğrencilerinin Eğitim Aldıkları Sektörün Çalışma Kosulları Algısı Ve Kariyer Beklentisi
BÜTÜN BAYRAM H., BAYRAKTAR S.
The 2nd International Congress on Tourism, Economic and Business Science (ICTEBS), Kocaeli, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, cilt.2, ss.216-224, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. Konaklama İşletmelerinin Pazarlamasında Web Sitelerinin Rolü: Kocaeli Otelleri Örneği
BAYRAKTAR S., POLAT ÜZÜMCÜ T.
The 2nd International Congress on Tourism, Economic and Business Science (ICTEBS), Kocaeli, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, cilt.2, ss.372-382, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183. ONLINE SEYAHAT ACENTALARININ İLETİŞİM STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA: BOOKING VE PRONTO TUR ÖRNEKLERİ
BAYRAKTAR S., POLAT ÜZÜMCÜ T.
The 2nd International Congress on Tourism, Economic and Business Science (ICTEBS), Kocaeli, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, ss.383-389, (Tam Metin Bildiri)
2018
20184. Türk Hava Yolları Web Sayfasının Görsel-İçerik Çözümlemesi
BAYRAKTAR S.
The 2nd International Congress on Tourism, Economic and Business Science (ICTEBS), Kocaeli, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, cilt.22, ss.276-284, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. BİREYLERİN MODA ÜRÜNLERİNİ SATIN ALMATERCİHLERİNE SOSYAL MEDYA ETKİSİ
BÜTÜN BAYRAM H., BAYRAKTAR S.
II.ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNERÇALIŞMALARIKONGRESİ, Adana, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2018, cilt.3, ss.242-250, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. SOSYAL MEDYANIN BİLGİ TOPLAMA AMAÇLI KULLANIMIN DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
BAYRAKTAR S., BÜTÜN BAYRAM H.
II.ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNERÇALIŞMALARIKONGRESİ, Adana, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2018, cilt.3, ss.235-241, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. Bireylerin Moda Ürünlerini Satın Alma Tercihlerine Sosyal Medya Etkisi
BAYRAKTAR S., BÜTÜN BAYRAM H.
II. Uluslararası Multidisiplinler Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. Sosyal Medyanın Bilgi toplama Amaçlı Kullanım Düzeyine İlişkin Bir Araştırma
BÜTÜN BAYRAM H., BAYRAKTAR S.
II. Multidisiplinler Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20189. Meslek Yüksek Okullarında Alınan Eğitim ve Hizmet Kalitesini Algılama Düzeyi Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
BÜTÜN BAYRAM H., BAYRAKTAR S.
II. International Dimitri Yavoronıtski Congress On Social Sciens, 26 - 29 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201710. A Study on the Effects of Verbal and Nonverbal Communications Levels on Work Performancein Tourism Sector: Kocaeli Region Four Stars And Five Star Hotels Operating Sample
BAYRAKTAR S., BÜTÜN BAYRAM H.
1st International Congress onTourism, Economic and Business Sciences, Üsküp, Makedonya, 1 Kasım - 05 Aralık 2017, ss.21, (Özet Bildiri)
2017
201711. Bilgi Toplumu Düzeyinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma : Türkiye Örneği
BÜTÜN BAYRAM H., BAYRAKTAR S.
1st International Congress on Tourism, Economics and Business Sciences, 1 - 03 Kasım 2017, cilt.51, (Özet Bildiri)
2017
201712. A Study on the Effects of Verbal and Nonverbal Communications Levels on Work Performance in Tourism Sector: Kocaeli Region Four Stars and Five Stars Hotels Operating Sample
BAYRAKTAR S., BÜTÜN BAYRAM H.
1st International Congress on Tourism , Economic and Business Sciences, 1 - 03 Kasım 2017, cilt.1, ss.21, (Özet Bildiri)
2004
200413. TÜRKİYE’DE TURİZM OTEL İŞLETMECİLİĞİ ALANINDA EĞİTİM VEREN YÜKSEKÖĞRETİM KURULUŞLARINDA Kİ EĞİTİMCİLERİN TURİZM MESLEKİ EĞİTİMİNİN ETİK AÇISINDAN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
POLAT ÜZÜMCÜ T., BAYRAKTAR S.
3.ULUSAL BİLGİ, EKONOMİ VE YÖNETİM KONGRESİ, Eskişehir, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2004, ss.80-89, (Tam Metin Bildiri)
2004
200414. Türkiye de Turizm Otel İşletmeciliği Alanında Eğitim Veren Yükseköğretim Kuruluşlarındaki Eğiticilerin Turizm Mesleki Eğitiminin Etkisel Açıdan İncelenmesine Yönelik Bir Alan Araştırması
POLAT ÜZÜMCÜ T., BAYRAKTAR S.
3.Bilgi-Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2004, ss.80-89, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2018
20181. AB’de Coğrafi işaret Uygulamaları ve Gastronomi Turizmine Katkısı
UĞURKAN E., ALYAKUT Ö., KARACAN E., KARACAN S., ÇELİK ÇANGA A., TAŞTAN R., et al.
Turizm Okumaları II, Sami Karacan, Editör, Umuttepe Yayınları, Kocaeli, ss.89-110, 2018
2018
20182. Görsel Kültür, Moda ve Kimlik:Vogue Örneği
BAYRAKTAR S.
Görselliğin Kültürü-Bir Görsel Kültür Çalışması, Doç.Dr.Mehmet Aslantepe, Editör, Umuttepe Yayınları, Kocaeli, ss.239-264, 2018
2018
20183. Görsel Kültür Bağlamında Mekân ve Kimlik İlişkisi:”Google” Ofis Mekânları Örneği
ÖLÇER KANBUR E., ARSLANTEPE K. M., melisa ayşegül ç., döner b., malgorzata rabenda d., ERDEN UZUN C., et al.
Görselliğin Kültürü, Doç. Dr. Mehmet Arslantepe, Editör, Umuttepe Yayınları, Kocaeli, ss.101-131, 2018
2018
20184. Sosyal Medyayla Değişen İletişimAnlayışı ve Turizm Faaliyetlerine Etkisi
BAYRAKTAR S.
Turizm Okumaları II, Prof Dr. Sami Karacan, Editör, Umuttepe Yayınları, Kocaeli, ss.145-152, 2018