Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Araştırmacı Gazeteciliği Yeni Aktörler Üzerinden Düşünmek: Açık Kaynak İstihbaratı (OSINT) Uygulamaları

11. Uluslararası İletişim Günleri: Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.15-16

Dijital Alanda Karşı-Hegenomik Pratikleri Aramak

Yeni Medya Çalışmaları VI. Ulusal Kongre, Eskişehir, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, ss.49-51

“Onların Araçları İle Onlara Karşı”: Dijital Mevzi Savaşlarını ‘ContraPoints’ Kanalı Üzerinden Okumak

10. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2023, ss.231-232

Dijital Dünyanın Hikâye Anlatıcıları: YouTube Yayıncıları Üzerine Bir Değerlendirme

19th International Symposium Communication in the Millennium, Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2022, ss.57-58

Hiperyerel Medyanın Kavramsal ve Kuramsal Çerçevesi Üzerine Bir Tartışma

6th Cultural Informatics, Communication&Media Studies Conference, Aydın, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2022, ss.37-39

“Araç Haberdir!” Dijital Gazetecilik ve Reklamcılık Yöndeşmesinin Bir Sonucu Olarak Algoritma Eksenli Habercilik

18th International Symposium Communication in the Millennium, Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.797-814

Utilizing the Dark Social and Echo Rooms in the Expense of Truth: The Case of “Clubhouse” (Celebritizenship vs. Citizenship)

Megatrends and Media 2021: Home Officetainment, Trnava, Slovakya, 21 Nisan 2021, cilt.8, sa.27297403, ss.155-163

Teknolojik Yöndeşme Çerçevesinde Alternatif Medya Platformları

Çukurova Genç İletişimciler Kongresi, Adana, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.38-39

Kitap & Kitap Bölümleri

Gazetecilikte Sınır Çalışmaları: Ontolojik ve Teorik Bir Çerçeve

Yeni Medyada Güncel Tartışmalar, Ozan Yıldırım, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.45-76, 2024

Yapay Zekâ Uygulamaları ve Gazeteciliğin Değişen Sınırları: Aktör-Ağ Teorisi Perspektifinden Bir Değerlendirme

Medya ve Habercilik Alanında Yapay Zekanın Yükselişi, Kenan ATEŞGÖZ, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.69-94, 2023

Eleştirel Ekonomi Politik Açısından Dünyada ve Türkiye’de Medyanın Sahiplik Yapısı

Neoliberalizm, Küreselleşme, Dünya Sistemi: Medya Üzerinden Hegemonya ve Türkiye’de Söylemin Tarihi, Selahattin Okuroğlu,Erdal Dağtaş, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.196-251, 2023

DİJİTAL DÜNYANIN HİKÂYE ANLATICILARI: YOUTUBE YAYINCILARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

İLETİŞİM BİLİMLERİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR - 2 (Kovid-19, Sosyal Medya, Gazetecilik, Reklamcılık, Gündem Belirleme), Erkan Yüksel,Alaaddin F. Paksoy,Can Cemal Cingi,Simge Süllü Durul, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.141-164, 2022

Siyasetin “E” Hali: Dijital Partiler Üzerine Bir Değerlendirme

Dijitalleşen Dünyada Siyasal İletişim, Doç. Dr. Tolga YAZICI,Doç. Dr. İhsan KARLI,Dr. Z. Benan DONDURUCU, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.429-463, 2021

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

23

Atıf (Scholar)

12

H-İndeks (Scholar)

2

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları