Gastronomi Turizminin Sürdürülebilir Yeşil Marka Değeri Oluşumunda Yeşil Yıkama Reklamları ve Kafa Karışıklığının Rolü


AKDEMİR N., BİLGİLİ B.

GASTRONOMİ TURİZMİ ARAŞTIRMALARI 1, ÖZDOĞAN OSMAN NURİ, GÜLER MEHMET EMRE, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.149-161, 2024

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2024
  • Yayınevi: Detay Yayıncılık
  • Basıldığı Şehir: Ankara
  • Sayfa Sayıları: ss.149-161
  • Editörler: ÖZDOĞAN OSMAN NURİ, GÜLER MEHMET EMRE, Editör
  • Kocaeli Üniversitesi Adresli: Evet