Marka İletişiminde Dijital Hikaye Anlatımı: Instagram Fenomenlerinin Kişisel Bakım Ürünleri Tanıtımı Gerçekleştirdiği Hikayelere Yönelik Bir Analiz


DONDURUCU Z. B.

Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Pınar Eraslan Yayınoğlu Banu Küçüksaraç, Editör, Literatürk, Konya, ss.197-272, 2020

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2020
  • Yayınevi: Literatürk
  • Basıldığı Şehir: Konya
  • Sayfa Sayıları: ss.197-272
  • Editörler: Pınar Eraslan Yayınoğlu Banu Küçüksaraç, Editör
  • Kocaeli Üniversitesi Adresli: Evet