Dr. Öğr. Üyesi ARZU AZİZAĞAOĞLU
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Kocaeli Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
8
Tümü (8)
Scopus (2)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (2)
1.
Girişimci Pazarlama: Pazarlamaya Proaktif ve İnovatif Bir Yaklaşım
Azizağaoğlu A.
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.276-288, 2019 (TRDizin)
2.
Ev Teknik Tekstillerine Yönelik Tüketici Tutumları ve Satın Alma Davranışları Üzerine Bir Araştırma
Azizağaoğlu A.
,
Koç F.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.197-218, 2018 (Hakemli Dergi)
3.
Organik Tekstil Ürünlerine Yönelik Tüketici Tutumlarının İncelenmesi
Azizağaoğlu A.
,
Aksu B.
TEKSTIL VE MUHENDIS
, cilt.25, sa.111, ss.254-263, 2018 (Scopus, TRDizin)
4.
Tüketicilerin Tercih Ettikleri Hazır Giyim Markalarına Yönelik Algılamaları Üzerine Bir Araştırma
Azizağaoğlu A.
TEKSTIL VE MUHENDIS
, cilt.20, sa.92, ss.36-48, 2013 (Scopus)
5.
Postmodernizm Sembolik Tüketim ve Marka
Azizağaoğlu A.
,
Altunışık R.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.33-49, 2012 (TRDizin)
6.
Hazır Giyim Markalarının Fonksiyonel ve Sembolik Özelliklerinin Algılanan Kalite ve Marka Bağlılığı Üzerine Etkileri
Azizağaoğlu A.
,
Altunışık R.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.41-54, 2011 (TRDizin)
7.
Türk Çorap Sektörü Sürdürülebilir Rekabet Üstünlüğüne Sahip mi ?
Zengin H.
,
Azizağaoğlu A.
Tekstil ve Maraton
, cilt.18, sa.98, ss.63-68, 2008 (Hakemli Dergi)
8.
İnsan Kaynakları Yönetiminde Kadrolama Süreci: Tekstil ve Konfeksiyon Sektöründe Bir Araştırma
Azizağaoğlu A.
Tekstil ve Maraton
, cilt.17, sa.91, ss.62-69, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
3
1.
Ürünlerin Sembolik Özelliklerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkisi
Azizağaoğlu A.
,
Altunışık R.
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, cilt.1, ss.621-635, (Tam Metin Bildiri)
2.
Postmodern Dünyada Tüketimin Soyutlaşması: Sembolik Tüketim ve Pazarlama
Azizağaoğlu A.
2. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Kosova, 30 Mayıs - 06 Haziran 2010, cilt.2, ss.1141-1152, (Tam Metin Bildiri)
3.
Popüler Kültürün Meslek Seçimi Üzerindeki Etkisi Vakıf Ve Devlet Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Aksu B.
,
Azizağaoğlu A.
,
Güven E. Ö.
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Konya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2009, ss.2786-2795, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
1.
Pazarlama 5.0 ve Akıllı Tekstiller
Azizağaoğlu A.
Sürdürülebilir Gelecek İçin Yeni Fırsatlar, Doç. Dr.,Ahmet Yağmur ERSOY,Doç. Dr. Metin SAYGILI, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.111-131, 2023
2.
Metaverse’te Hazır Giyim Markalarının Dijital Dönüşümü
Azizağaoğlu A.
Dijital Dönüşüm ve Sürdürülebilirlik , Dr. Metin Saygılı, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.87-105, 2022
3.
Tekstil Sektöründe Sürdürülebilirlik
Azizağaoğlu A.
Yeni Normalde Tüketici Davranışları, Doç. Dr. Nihal Sütütemiz,Dr. Metin Saygılı, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.179-200, 2022
4.
Tüketici Yandaşlığı, Tüketici Hak ve Sorumluluğu
Azizağaoğlu A.
Tüketici Davranışları, Fazilet Burcu Çam, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.272-289, 2019
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
15
Yayın (Scopus)
2
Atıf (Scopus)
1
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
4
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
66
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Diğer Toplam)
66
Proje
2
Açık Erişim
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları