Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ev Teknik Tekstillerine Yönelik Tüketici Tutumları ve Satın Alma Davranışları Üzerine Bir Araştırma
TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.10, sa.2, ss.197-218, 2018 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Tercih Ettikleri Hazır Giyim Markalarına Yönelik Algılamaları Üzerine Bir Araştırma
TEKSTIL VE MUHENDIS
, cilt.20, sa.92, ss.36-48, 2013 (Scopus)
Postmodernizm Sembolik Tüketim ve Marka
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.33-49, 2012 (Hakemli Dergi)
Hazır Giyim Markalarının Fonksiyonel ve Sembolik Özelliklerinin Algılanan Kalite ve Marka Bağlılığı Üzerine Etkileri
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.41-54, 2011 (Hakemli Dergi)
Türk Çorap Sektörü Sürdürülebilir Rekabet Üstünlüğüne Sahip mi ?
Tekstil ve Maraton
, cilt.18, sa.98, ss.63-68, 2008 (Hakemli Dergi)
İnsan Kaynakları Yönetiminde Kadrolama Süreci: Tekstil ve Konfeksiyon Sektöründe Bir Araştırma
Tekstil ve Maraton
, cilt.17, sa.91, ss.62-69, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ürünlerin Sembolik Özelliklerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkisi
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, cilt.1, ss.621-635
Postmodern Dünyada Tüketimin Soyutlaşması: Sembolik Tüketim ve Pazarlama
2. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Kosova, 30 Mayıs - 06 Haziran 2010, cilt.2, ss.1141-1152
Kitap & Kitap Bölümleri
Tüketici Yandaşlığı, Tüketici Hak ve Sorumluluğu
Tüketici Davranışları, Fazilet Burcu Çam, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.272-289, 2019