Makaleler
25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (13)
2. Academic Trends on Information Disorder and Misinformation in Turkey: A Bibliometric Analysis of Graduate Theses (2005–2024)
Social Sciences Studies Journal
, cilt.11, sa.5, ss.804-810, 2025 (Hakemli Dergi)
10. Sosyal Pazarlama Bağlamında Covid-19 Salgını Sürecinde GSM Operatörlerinin Youtube Reklamlarının Analizi
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.301-320, 2020 (Hakemli Dergi)
11. Üretim ve Emek Ekseninde Dijital Oyun Sektöründe Kadın
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
, cilt.3, sa.5, ss.201-219, 2020 (Hakemli Dergi)
12. Magazin Haberciliğinin Yeni Platformu: Instagram
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.104-132, 2020 (Hakemli Dergi)
14. Çevrimiçi Gazetelerin Instagram Üzerinden Haber Paylaşımı
Kritik
, cilt.1, ss.1-28, 2019 (Hakemli Dergi)
18. Haberciliğin Değişen Pratikleri: Çoklu Ortam, Çoklu Yetenek , Çevrimiçi Gazetecilik
AJİT-e
, cilt.9, ss.17-30, 2018 (Hakemli Dergi)
21. Toplumsal Yarar Amaçlı Örgütlerin Yeni Medya Aracılığıyla Baskı Grubu Olma Süreci
Global Media Journal
, cilt.8, ss.259-275, 2017 (Hakemli Dergi)
22. Basın İşletmelerinde Çevrimiçi Gazetecilik ile İstihdamve İşgücü Becerilerinin Dönüşümü
Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.5, ss.380-398, 2017 (Hakemli Dergi)
25. Building Social Media Identity in Turkey Using Selfies
Turkish Studies
, cilt.10, ss.597-612, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
1. Sosyal Medyada Üst Düzey Yönetici Kaynaklı Krizler: Patiswiss Örnek Olay Analizi
Toplumsal Araştırmalar Merkezi (TAM) 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2024, ss.36-37, (Özet Bildiri)
4. Dijital İşitsel Mecrada Haberciliğin Yeni Biçimi: Podcast’ler
5. Kültürel, Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Sempozyumu (CICMS), Türkiye, 16 Mayıs 2022, cilt.1, ss.83, (Özet Bildiri)
7. Üretim ve Emek Ekseninde Dijital Oyun Sektöründe Kadın
World Women Conference, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Mart 2020, ss.132-133, (Özet Bildiri)
8. Beni Baştan Yarat! Bedenin İdealize Edilerek Sosya MEdya Aracılığıyla Yeniden Yaratılması
Yeni Medya Çalışmaları IV. Kongre Yeni Eşitsizlikler, İzmir, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
9. A Change of the Advertisement Language from X Generation to Dijital Natives: A Study on Advertisement Texts of Mobile Phones
Taras Shevchenko, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, cilt.1, ss.463-480, (Tam Metin Bildiri)
10. Haberciliğin Değişen Pratikleri: Çoklu Ortam, Çoklu Yetenek , Çevrimiçi Gazetecilik
Bilişim ve İletişim Teknolojileri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
11. Yeni Medya İle Birlikte Gazetecilik Pratiğindeki Dönüşüm: Haber Üretiminde ”Çoklu Yetenek”
International Congress on Political, Economic and Social Studies, Venedik, İtalya, 28 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
12. Doğal Reklam Uygulamalarının Türkiye’deki Çevrimiçi Gazeteler Üzerinden İncelenmesi
2. International Communication Science Media Studies Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
13. The Economics of Online Journalism in Turkey
7th Annual International Conference on Humanities and Social Sciences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
14. The Transformation of Journalism with the Use Online Media
Uluslararası Beşeri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Barselona, İspanya, 4 - 07 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
15. New Trend In Identity Building In Social Media Using Selfies In Turkey
13th International Symposium Communication in the Millennium, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.287-306, (Tam Metin Bildiri)
16. Sosyal Ağların Pazarlama Disiplinleri İçinde Kullanımı Instagram Üzerine Bir İnceleme
Digital Communication Impact, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2014, cilt.1, ss.580-597, (Tam Metin Bildiri)
17. Sosyal Medyanın Ekonomisi Youtube Facebook Twitter ve Google Plus ın İncelenmesi
1. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.694-724, (Tam Metin Bildiri)
18. Müşteri Etkileşimi Yaratma Açısından Sosyal Medya Türkiye deki Hazır Giyim Lovemark ları Üzerine Bir İnceleme
1. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.1, ss.81-101, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
28
2. Dijital Oyunlarda Propaganda Algısının Call of Duty Modern Warfare 2 (2019) Üzerinden İncelenmesi
Oyunların Dijital Hali 3, KUŞ ÖZGÜN ARDA, UĞURLU AKBAŞ ÖZGE, Editör, Urzeni, İstanbul, ss.127-159, 2024
3. Teorik Bağlamda Sponsorluk
Kurumsal İletişime Teorik Yaklaşımlar, AKPINAR GÜLİZ MÜGE, Editör, Nobel, ss.99-129, 2024
4. Kriz Dönemlerinde Marka İletişimi
Kurumsal İletişime Teorik Yaklaşımlar, AKPINAR GÜLİZ MÜGE, Editör, Nobel, ss.163-209, 2024
5. Kahramanmaraş Depremlerinde Galeria Sitesinde Mahsur Kalan Hayvanların Kurtarılması Amacıyla Yürütülen Etiket Aktivizmi Faaliyetlerinde Yeni Medya Platformlarının Kullanımı
Deprem İletişimi, Türk Gül Dilek, Kölgeliler Yelda Özlem, Öztürk Bahar, Editör, Nobel, ss.143-185, 2023
6. Dijital Haber Üretim Sürecinde Algoritmik Ön Yargı/Yanlılık Üzerine Yapılan Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Algoritmalar Habercilik ve Medya, KARAL TEMÜROĞLU ŞİRİN, DEMİR ZUHAL, Editör, Nobel, ss.59-93, 2023
7. Atatürk'ün Basına Verdiği Önem: Genç Cumhuriyet Reformlarının Duyurulmasında Basının Rolü
100. Yılında Atatürk ve Cumhuriyet, HALICI ŞADUMAN, Editör, İBB Yayınları, ss.232-255, 2023
8. Bilgi Düzensizliği Bağlamında Taksim Patlamasına Yönelik İddiaların Teyit.Org Üzerinden İncelenmesi
Dijital Çağda Etik Tartışmalar, Çetinkaya, Aysel; Yetkin Cılızoğlu, Gamze, Editör, Literatürk, ss.103-136, 2022
9. HAYVAN HAKLARI HAREKETİ BAĞLAMINDA AKTİVİSTLERİN VE HAYVANSEVERLERİN INSTAGRAM KULLANIMINA YÖNELİK BİR ANALİZ
Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Güçdemir, Yeşim; Kuş, Oğuz, Editör, Der, İstanbul, ss.23-54, 2022
10. Podcast Gazeteciliği
Dijital Çağda Uzman Gazetecilik II, Bayrakcı Serkan, Özay Seçil, Editör, Çizgi Kitapevi, ss.223-242, 2022
11. Hayvan Hakları Hareketi Bağlamında Aktivistlerin ve Hayvanseverlerin Instagram Kullanımlarına Yönelik Bir Analiz
Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Güçdemir Yeşim, Kuş Oğuz Ü., Editör, DER, ss.23-53, 2022
12. Examination of Claims against Covid-19 Vaccines Within The Context Of Infodemi And Fake News Through Teyit.Org
Covid Communication III, Diker, Ersin, Editör, Strategic Researches Academy, ss.1-26, 2022
13. Şok Reklamcılık
Wizart, 2021
14. Dijital Çağda SEO Uygulamaları: Sağlık İletişiminde Acıbadem Sağlık Grubu ve Medical Park Hastaneleri Üzerine Bir Analiz
Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Kuşay, Yeliz, Editör, EĞİTİM, İstanbul, ss.420-466, 2021
15. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination
Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Akıncılar Köseoğlu, Nihan; Apak, Dilhan, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.45-78, 2021
16. Markalar Politik Olabilir mi? Türkiye ve ABD'deki Politik Marka Aktivizmi Örnekleri Üzerinden Bir Değerlendirme
Siyasal İletişimciler Diyor ki, Mustafa Özgür Seçim, Dilan Çiftçi, Editör, Literatürk, ss.63-117, 2021
17. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination
Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Akıncılar Köseoğlu, Nihan; Apak, Dilhan, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.45-80, 2021
18. E-sporun Medyada Temsili: Türkiye ve Amerika'daki Çevrimiçi Gazeteler Üzerinden Bir İnceleme
Oyunların Dijital Hali, ÖZGE UĞURLU AKBAŞ, ÖZGÜN ARDA KUŞ, Editör, URZENİ, İstanbul, ss.119-150, 2021
19. Siyasal İletişim Aracı Olarak TikTok
Dijitalleşen Dünyada Siyasal İletişim, Yazıcı, Tolga; Karlı, İhsan; Dondurucu, Z. Benan, Editör, Literatürk, Konya, ss.211-245, 2021
20. Kadınlara Yönelik Nefret Söylemi ve Sosyal Medya Okuryazarlığı Bağlamında Sosyal Ağların Ayrımcılığa Karşı Aldığı Önlemler
Sosyal Medya Okuryazarlığı, Gül Dilek Türk, Editör, Nobel, ss.195-239, 2021
21. Dijital Çağda SEO Uygulamaları: Sağlık İletişiminde Acıbadem Sağlık Grubu ve Medical Park Hastaneleri Üzerine Bir Analiz
Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Kuşay, Yeliz, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.420-471, 2021
22. The Sun ve Hürriyet Gazetelerinde Covid-19 Konulu Haberlerin Kültürel Farklılıklar Bağlamında Değerlendirilmesi
Covid-19 Sürecinde İletişimin Değişen Yüzü, Diker Ersin, Çalışır Gülsüm, Editör, Eğitim, İstanbul, ss.198-232, 2021
23. Çevrimiçi Gazetecilikte Arama Motoru Optimizasyonu“Google Odaklı Gazetecilik”
Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Yetkin, Cılızoğlu, Gamze Çetinkaya, Aysel, Editör, Literatürk Academia, ss.234-260, 2020
24. Çevrimiçi Gazetecilikte Yeni Bir Hikaye Anlatım Türü Olarak Haberoyunlar
İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Yayınoğlu Pınar Eraslan, Küçüksaraç Banu, Editör, Literatürk, ss.79-107, 2020
25. Çevrimiçi Gazetecilikte Alternatif Bir Gelir Modeli Olarak Kitlesel Fonlar
Yeni Gazetecilik: Mecralar, Deneyimler, Olanaklar, Erkmen, Özlem Ataman, Bora Çoban, Barış, Editör, Kafka, ss.82-113, 2020
26. Brand Activism in The New Media Age: USA and Turkey Samples
Consumer From A Communication, Marketing and Advertising Perspective, Darıcı, Sefer, Editör, Sciendo, Varşova, ss.1-36, 2020
27. Gazetecilik Pratiğinin Dönüşümü: Haber Üretiminde Çoklu Yetenek
Dijital Çağda Habercilik Kuram ve Uygulamada Yeni Yönelimler, Özdemir Zafer, Çetinkaya Aysel, Editör, Der Yayınevi, ss.143-173, 2019
28. İçerik Üretiminden Reklama Çevrimiçi Gazetecilik
Nobel, Ankara, 2018