Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. Sosyal Medyada Üst Düzey Yönetici Kaynaklı Krizler: Patiswiss Örnek Olay Analizi

Toplumsal Araştırmalar Merkezi (TAM) 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2024, ss.36-37, (Özet Bildiri)

2. Belediyelerin Sürdürülebilirlik İletişiminde Sosyal Medya Kullanımı

Toplumsal Araştırmalar Merkezi (TAM) 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2023, ss.22-23, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Bilgi Düzensizliğinin Siyasi İçeriklerle Dolaşımı ve Doğrulama Platformları Üzerine Bir İnceleme

5. Kültürel, Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Sempozyumu (CICMS), Türkiye, 16 Mayıs 2022, cilt.1, ss.10, (Özet Bildiri)

4. Dijital İşitsel Mecrada Haberciliğin Yeni Biçimi: Podcast’ler

5. Kültürel, Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Sempozyumu (CICMS), Türkiye, 16 Mayıs 2022, cilt.1, ss.83, (Özet Bildiri)

5. Kadın Bedeninin Bir Tüketim Nesnesi ve İkna Edici Bir Unsur Olarak Reklamlarda Kullanımı

Anatolian Congresses 8th International Social Sciences Congress, Türkiye, 24 Aralık 2021, cilt.1, ss.426-434, (Tam Metin Bildiri)

6. Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Bağlamında UN Women Organizasyonunun Farklı Toplumlardaki İletişim Sürecinin Twitter Üzerinden İncelenmesi

4. Kültürel, Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Sempozyumu (CICMS), Türkiye, 20 Mayıs 2021, cilt.1, ss.64, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Üretim ve Emek Ekseninde Dijital Oyun Sektöründe Kadın

World Women Conference, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Mart 2020, ss.132-133, (Özet Bildiri)

8. Beni Baştan Yarat! Bedenin İdealize Edilerek Sosya MEdya Aracılığıyla Yeniden Yaratılması

Yeni Medya Çalışmaları IV. Kongre Yeni Eşitsizlikler, İzmir, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

10. Haberciliğin Değişen Pratikleri: Çoklu Ortam, Çoklu Yetenek , Çevrimiçi Gazetecilik

Bilişim ve İletişim Teknolojileri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

11. Yeni Medya İle Birlikte Gazetecilik Pratiğindeki Dönüşüm: Haber Üretiminde ”Çoklu Yetenek”

International Congress on Political, Economic and Social Studies, Venedik, İtalya, 28 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

12. Doğal Reklam Uygulamalarının Türkiye’deki Çevrimiçi Gazeteler Üzerinden İncelenmesi

2. International Communication Science Media Studies Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

13. The Economics of Online Journalism in Turkey

7th Annual International Conference on Humanities and Social Sciences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. The Transformation of Journalism with the Use Online Media

Uluslararası Beşeri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Barselona, İspanya, 4 - 07 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

15. New Trend In Identity Building In Social Media Using Selfies In Turkey

13th International Symposium Communication in the Millennium, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.287-306, (Tam Metin Bildiri)

16. Sosyal Ağların Pazarlama Disiplinleri İçinde Kullanımı Instagram Üzerine Bir İnceleme

Digital Communication Impact, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2014, cilt.1, ss.580-597, (Tam Metin Bildiri)

17. Sosyal Medyanın Ekonomisi Youtube Facebook Twitter ve Google Plus ın İncelenmesi

1. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.694-724, (Tam Metin Bildiri)

18. Müşteri Etkileşimi Yaratma Açısından Sosyal Medya Türkiye deki Hazır Giyim Lovemark ları Üzerine Bir İnceleme

1. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.1, ss.81-101, (Tam Metin Bildiri)

19. Sosyal Medyanın Ekonomisi Youtube Facebook Twitter ve Google ın İncelenmesi

1. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.2, ss.694-724, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License
Kitaplar 28

1. Analysis of the Use of Industry 4.0 Technologies in the Hospitality Industry in the Context of Uncertainty and Risk Aversion

New Strategy Models in Digital Entrepreneurship, Ayşe Meriç Yazıcı,Ahmad Albattat,Marco Valeri,Viana Hassan, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.330-347, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Dijital Oyunlarda Propaganda Algısının Call of Duty Modern Warfare 2 (2019) Üzerinden İncelenmesi

Oyunların Dijital Hali 3, KUŞ ÖZGÜN ARDA, UĞURLU AKBAŞ ÖZGE, Editör, Urzeni, İstanbul, ss.127-159, 2024

3. Teorik Bağlamda Sponsorluk

Kurumsal İletişime Teorik Yaklaşımlar, AKPINAR GÜLİZ MÜGE, Editör, Nobel, ss.99-129, 2024

4. Kriz Dönemlerinde Marka İletişimi

Kurumsal İletişime Teorik Yaklaşımlar, AKPINAR GÜLİZ MÜGE, Editör, Nobel, ss.163-209, 2024

7. Atatürk'ün Basına Verdiği Önem: Genç Cumhuriyet Reformlarının Duyurulmasında Basının Rolü

100. Yılında Atatürk ve Cumhuriyet, HALICI ŞADUMAN, Editör, İBB Yayınları, ss.232-255, 2023

8. Bilgi Düzensizliği Bağlamında Taksim Patlamasına Yönelik İddiaların Teyit.Org Üzerinden İncelenmesi

Dijital Çağda Etik Tartışmalar, Çetinkaya, Aysel; Yetkin Cılızoğlu, Gamze, Editör, Literatürk, ss.103-136, 2022

9. HAYVAN HAKLARI HAREKETİ BAĞLAMINDA AKTİVİSTLERİN VE HAYVANSEVERLERİN INSTAGRAM KULLANIMINA YÖNELİK BİR ANALİZ

Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Güçdemir, Yeşim; Kuş, Oğuz, Editör, Der, İstanbul, ss.23-54, 2022

10. Podcast Gazeteciliği

Dijital Çağda Uzman Gazetecilik II, Bayrakcı Serkan, Özay Seçil, Editör, Çizgi Kitapevi, ss.223-242, 2022

11. Hayvan Hakları Hareketi Bağlamında Aktivistlerin ve Hayvanseverlerin Instagram Kullanımlarına Yönelik Bir Analiz

Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Güçdemir Yeşim, Kuş Oğuz Ü., Editör, DER, ss.23-53, 2022

15. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination

Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Akıncılar Köseoğlu, Nihan; Apak, Dilhan, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.45-78, 2021

16. Markalar Politik Olabilir mi? Türkiye ve ABD'deki Politik Marka Aktivizmi Örnekleri Üzerinden Bir Değerlendirme

Siyasal İletişimciler Diyor ki, Mustafa Özgür Seçim, Dilan Çiftçi, Editör, Literatürk, ss.63-117, 2021

17. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination

Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Akıncılar Köseoğlu, Nihan; Apak, Dilhan, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.45-80, 2021

18. E-sporun Medyada Temsili: Türkiye ve Amerika'daki Çevrimiçi Gazeteler Üzerinden Bir İnceleme

Oyunların Dijital Hali, ÖZGE UĞURLU AKBAŞ, ÖZGÜN ARDA KUŞ, Editör, URZENİ, İstanbul, ss.119-150, 2021

19. Siyasal İletişim Aracı Olarak TikTok

Dijitalleşen Dünyada Siyasal İletişim, Yazıcı, Tolga; Karlı, İhsan; Dondurucu, Z. Benan, Editör, Literatürk, Konya, ss.211-245, 2021

21. Dijital Çağda SEO Uygulamaları: Sağlık İletişiminde Acıbadem Sağlık Grubu ve Medical Park Hastaneleri Üzerine Bir Analiz

Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Kuşay, Yeliz, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.420-471, 2021

22. The Sun ve Hürriyet Gazetelerinde Covid-19 Konulu Haberlerin Kültürel Farklılıklar Bağlamında Değerlendirilmesi

Covid-19 Sürecinde İletişimin Değişen Yüzü, Diker Ersin, Çalışır Gülsüm, Editör, Eğitim, İstanbul, ss.198-232, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

23. Çevrimiçi Gazetecilikte Arama Motoru Optimizasyonu“Google Odaklı Gazetecilik”

Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Yetkin, Cılızoğlu, Gamze Çetinkaya, Aysel, Editör, Literatürk Academia, ss.234-260, 2020

24. Çevrimiçi Gazetecilikte Yeni Bir Hikaye Anlatım Türü Olarak Haberoyunlar

İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Yayınoğlu Pınar Eraslan, Küçüksaraç Banu, Editör, Literatürk, ss.79-107, 2020

25. Çevrimiçi Gazetecilikte Alternatif Bir Gelir Modeli Olarak Kitlesel Fonlar

Yeni Gazetecilik: Mecralar, Deneyimler, Olanaklar, Erkmen, Özlem Ataman, Bora Çoban, Barış, Editör, Kafka, ss.82-113, 2020

26. Brand Activism in The New Media Age: USA and Turkey Samples

Consumer From A Communication, Marketing and Advertising Perspective, Darıcı, Sefer, Editör, Sciendo, Varşova, ss.1-36, 2020

27. Gazetecilik Pratiğinin Dönüşümü: Haber Üretiminde Çoklu Yetenek

Dijital Çağda Habercilik Kuram ve Uygulamada Yeni Yönelimler, Özdemir Zafer, Çetinkaya Aysel, Editör, Der Yayınevi, ss.143-173, 2019
Metrikler

Yayın

73

Yayın (WoS)

1

Atıf (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

23

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

55

Proje

2

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları