-
2024 - Devam Ediyor Marka Bilinirliği ve Fenomen Gücü: Sanal ve Gerçek Fenomenlerin Tüketici Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÇAM F. B. (Yürütücü), KOÇ R. E., KOÇ F., FIRAT D., KARAMUK H.
-
2024 - Devam Ediyor Greenwashingin Tüketici Güveni Üzerindeki Etkileri ve Tüketici Güvenini Geri Kazanma Stratejileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
KOÇ F. (Yürütücü), ŞİMŞEK KANDEMİR A., ERAT S., ÇAM F. B., KARAMUK H., KOÇ R. E.
-
2018 - 2019 Devletin Sosyal Amaçlı Sigara Kullanımını Azaltmaya Yönelik Demarketing Uygulamalarının Tüketiciler Üzerinde Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
-
2017 - 2018 Tüketicilerin Helal Sertifikalı Mamullere Yöneliminin, Algılanan Risk ve Güven Arayışına Aracılık Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
-
2015 - 2018 1601-YENİLİK VE GİRİŞİMCİLİK ALANLARINDA KAPASİTE ARTIRILMASINA YÖNELİK DESTEK PROGRAMI Üniversitelerde Girişimcilik Sertifika Programı Oluşturulması ve Yürütülmesi Çağrısı