Yayınlar & Eserler

Makaleler 30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (19)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 41

1. KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAMLARIN ANLIK SATIN ALMA ÜZERİNE ETKİSİ

27. PAZARLAMA KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2. İNOVASYON STRATEJİLERİNİN FİRMA PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİSİ: OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA

23. ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2024, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

3. Effect Of Decision-Making Styles On Procrastination

TH INTERNATIONAL CONGRESS ON 5 TOURISM, ECONOMIC AND BUSINESS SCIENCES, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2022, ss.29-43, (Tam Metin Bildiri)

4. BİR ÜRÜNÜN BEĞENİ DÜZEYİNİN NÖROPAZARLAMA KAPSAMINDA FMRI TEKNİĞİ İLE TEST EDİLMESİ: KAMYON ÜRÜNÜ ÖRNEĞİ

International Congress of Management, Economy and Policy ICOMEP’20, İstanbul, Türkiye, 05 Aralık 2020, ss.57-76, (Tam Metin Bildiri)

6. Infleuncer Özelliklerinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi

24. Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

8. The Correlations between Environmentalist Consumer Behavior and Personal Values

14th International Strategic Management Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, cilt.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

9. Augmented Reality Practices In Tourism Sector

17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde Endüstri 4.0

23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.443-469, (Tam Metin Bildiri)

11. Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde Endüstri 4.0

23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)

12. A STUDY ON THE RELATIONSHIP BETWEEN PERSONALITY TRAITS AND CONSUMER COMPLAINT BEHAVIOR

International Marketing Trends Conference, 18 - 20 Ocak 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. The Concepts of Corporate Social Responsibility and the Effects of Perceptions of Corporate Social Responsibility onOrganizational Commitment

INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL COMPETITITON AND INNOVATION MANAGEMENT, 9 - 11 Kasım 2017, cilt.1, ss.1-27, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. THE INFLUENCE OF CONSUMER INNOVATIVENESS ON BRAND LOYALTY

International Conference on Global Competition and Innovation Management (ICGCIM 2017) November 9-11, 2017 Istanbul University, TURKEY, İstanbul, Türkiye, 09 Kasım 2017, ss.134-146, (Tam Metin Bildiri)

15. TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİNİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

International Conference on Global Competition Innovation Management, 9 - 11 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)

21. Tüketicilerin Yerli ve Yabancı Markalara Yönelik Marka Kişiliği Algısı ve Marka Bağlılığı İlişkileri Üzerine Bir Araştırma Beyaz Eşya Sektöründe Bir Araştırma

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yerel EkonomilerinUluslararasılaşmasında Küresel Pazarlamanın Katkısı, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

22. Çağdaş Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Küçük İşletmelerde Pazarlama Kültürünün İncelenmesi

17. Ulusal Pazarlama Kongresi,Pazarlamada Kültür ve Eğitim Paradigması, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)

23. Mobile Marketing Mobile Games And InclinationOf The Turkish Young People

International Conference On It Applications andManagement, 28 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. The Effect Of Brand Satisfaction Trust and Comitment On Loyalty and Repurchase Intentions

8th International StrategicManagement Conference II, 21 - 23 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

25. The effect of brand satisfaction, trust and brand commitment on loyalty and repurchase intentions

8th International Strategic Management Conference, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, ss.1395-1404, (Tam Metin Bildiri) identifier

26. Mobile Life And Trends In Turkey

InternationalConference for Marketing,Management,Finance,Consumer Behavior,Tourism and Retailing Research-8th Circle Conference, 27 - 29 Nisan 2011, (Tam Metin Bildiri)

30. The Relationship Between Consumer Attitudes Toward Fair Trade Issues and Their Values

International Conference on Business and Economy, 6 - 08 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri)

31. The Relationship Between Consumer Attitudes Toward Corporate Social Responsibility and Their Demographic Characteristics

21 st. European Business Ethics Network Annual Conference, Antalya, 17 - 19 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

33. Multi Dimensional Scaling MDS in Marketing Research

InternationalConference On Multivariate Statistical Modelling and High Dimensional Data Mining, 19 - 23 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

34. Küresel Marka Yaratma Sürecinde Bir model Turquality

2.Uluslararası Girişimcilik Kongresi, 6 - 11 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

36. Seyahat İşletmelerinin 5 Yıldızlı Otelleri Konumlamaları İstanbul İli Örneği

11. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)

38. A Research On Quality Function Deployment In Beauty Parlours

Proc. 11th International Symposium On Quality Function Deployment, 26 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

39. An Antique Logistics Centre On The Silk Road ANİ

Proc. The International Association Of Maritime Economists Annual Conference, 30 Haziran - 02 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)

41. Pazarlamanın Bölgesel Kalkınmada Kullanılması

6.Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

1. DİJİTAL PAZARLAMADA YAPAY ZEKA

SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERDE MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR, Dr. Öğr. Üyesi Derya AĞCADAĞ,Öğr. Gör. Dr. Selin SOĞUKOĞLU KORKMAZ, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.155-168, 2024 Creative Commons License

2. Dijital Pazarlamada Yapay Zeka

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Multidisipliner Çalışmalar, AĞCADAĞ DERYA, SOĞUKOĞLU KORKMAZ SELİN, Editör, Paradigma Akademi, ss.155-168, 2024

3. The Effect of Lifestyle on Conspicuous Consumption

Current Debates In Busıness Studıes, , Editör, Ijopec Publication, ss.109-125, 2018

4. Services in Virtual World

The Virtual World and Marketing, Başar Enes Emre, Erciş Aysel, Ünal Sevtap, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.21-32, 2018

6. Sosyal Yenilikçilik İle Teknolojik Yenilikçilik Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Ampirik Bir Çalışma

İşletme Biliminde Güncel Araştırmalar, Nezihe TÜFEKÇİ, Editör, SRA Academic Publishing, ss.149-162, 2017

7. Pazarlama Çevresi ve Pazar Fırsatlarının Ölçümü

Pazarlama Yönetimi, Kırcova İbrahim, Benli Tahir, Editör, LİSANS YAYINCILIK, İstanbul, ss.473-487, 2013
Metrikler

Yayın

81

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

55

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

23

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1020

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

32

Proje

5

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları