Makaleler
14
Tümü (14)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (2)
6. Yeşil Ürün Algısının Ekolojik Ürün Satın Alma Davranışına Etkisinde Çevreye YönelikTutumun Aracılık Etkisi
Journal of emerging economies and policy (Online)
, cilt.7, sa.2, ss.565-577, 2022 (TRDizin)
8. In Terms of Demographics, The Purchasing Tendencies of Supporters of Turkey's Big Three Teams
International Journal of Disciplines in Economics & Administrative Sciences Studies
, cilt.8, sa.45, ss.599-611, 2022 (Hakemli Dergi)
12. Customer Citizenship Behavior: Scale Development And Validation
Management & Marketing Journal
, cilt.18, sa.1, ss.57-72, 2020 (Hakemli Dergi)
14. ”Dağıtım Kanallarında İlişkinin Sürekliliğini Etkileyen Faktörler ve Bir Uygulama”
Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergis
, cilt.16, sa.3, ss.117-130, 2011 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
Kitaplar
5
5. IoT BASED SOLUTIONS AND MARKETING 4.0
CURRENT ISSUES IN BUSINESS, Prof. Dr. Sadettin PAKSOY, Mustafa Latif EMEK, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.3-44, 2019