Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Marka İmajı ve Gösterişçi Tüketim Arasındaki İlişkide Marka Beğenilirliğinin Aracı Etkisi

9th Global Business Research Congress (GBRC - 2023), İstanbul, Turkey, 15 June 2023, vol.17, pp.31-39

Hedonik Tüketim Davranışının Hediye Alma Davranışına Etkisi

6th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Arizona, United States Of America, 16 June 2023, pp.676-690

YEŞİL ÜRÜN ALGISI VE ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARDA KUŞAKLAR ARASI FARKLILAŞMA

15. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi -Sosyal ve Eğitim Bilimleri-, Ankara, Turkey, 17 December 2022

Books & Book Chapters

Industry 5.0, Digital Society, and Consumer 5.0

in: Perspectives on Society and Technology Addiction, Rengim Sine Nazli, Gülsah Sari, Editor, IGI Global publishing house, Hershey, pp.11-33, 2023

İşletmelerde Satış Gücü Planlanması ve Satış Bölgelerinin Belirlenmesi: Marmara Bölgesi için Ampirik Bir Uygulama

in: İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları, Şahin KARABULUT, Editor, EKİN YAYINEVİ, Bursa, pp.379-392, 2022

YEŞİL ÜRÜN ALGISI VE ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARDA KUŞAKLAR ARASI FARKLILAŞMA

in: Sosyal ve Eğitim Bilimlerinde Yeni Yaklaşımlar, Özlem ÇAKIR, Huriye EMEN, Editor, BERİKAN YAYINEVİ, Ankara, pp.157-170, 2022

A CONCEPTUAL FRAMEWORK FOR BRAND COOLNESS AND BIBLIOMETRIC ANALYSIS

in: DISCUSSIONS BETWEEN ECONOMIC AGENTS SOCIO-ECONOMIC STUDIES, Okyay UÇAN, Editor, İksad Yayınevi, Ankara, pp.27-50, 2020

IoT BASED SOLUTIONS AND MARKETING 4.0

in: CURRENT ISSUES IN BUSINESS, Prof. Dr. Sadettin PAKSOY, Mustafa Latif EMEK, Editor, Iksad Publications, Ankara, pp.3-44, 2019

Metrics

Publication

25

H-Index (WoS)

2

Citiation (TrDizin)

5

H-Index (TrDizin)

2

Open Access

2