Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Marka İmajı ve Gösterişçi Tüketim Arasındaki İlişkide Marka Beğenilirliğinin Aracı Etkisi

9th Global Business Research Congress (GBRC - 2023), İstanbul, Türkiye, 15 Haziran 2023, cilt.17, ss.31-39

Hedonik Tüketim Davranışının Hediye Alma Davranışına Etkisi

6th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 Haziran 2023, ss.676-690

YEŞİL ÜRÜN ALGISI VE ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARDA KUŞAKLAR ARASI FARKLILAŞMA

15. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi -Sosyal ve Eğitim Bilimleri-, Ankara, Türkiye, 17 Aralık 2022

Kitap & Kitap Bölümleri

Industry 5.0, Digital Society, and Consumer 5.0

Perspectives on Society and Technology Addiction, Rengim Sine Nazli, Gülsah Sari, Editör, IGI Global publishing house, Hershey, ss.11-33, 2023

İşletmelerde Satış Gücü Planlanması ve Satış Bölgelerinin Belirlenmesi: Marmara Bölgesi için Ampirik Bir Uygulama

İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları, Şahin KARABULUT, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.379-392, 2022

YEŞİL ÜRÜN ALGISI VE ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARDA KUŞAKLAR ARASI FARKLILAŞMA

Sosyal ve Eğitim Bilimlerinde Yeni Yaklaşımlar, Özlem ÇAKIR, Huriye EMEN, Editör, BERİKAN YAYINEVİ, Ankara, ss.157-170, 2022

A CONCEPTUAL FRAMEWORK FOR BRAND COOLNESS AND BIBLIOMETRIC ANALYSIS

DISCUSSIONS BETWEEN ECONOMIC AGENTS SOCIO-ECONOMIC STUDIES, Okyay UÇAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.27-50, 2020

IoT BASED SOLUTIONS AND MARKETING 4.0

CURRENT ISSUES IN BUSINESS, Prof. Dr. Sadettin PAKSOY, Mustafa Latif EMEK, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.3-44, 2019

Metrikler

Yayın

25

H-İndeks (WoS)

2

Açık Erişim

2