Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Influencer Kaynak Güvenilirliği ve Marka Tutumunun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.12, sa.2, ss.912-937, 2023 (Hakemli Dergi)
Yeşil Ürün Algısının Ekolojik Ürün Satın Alma Davranışına Etkisinde Çevreye YönelikTutumun Aracılık Etkisi
Journal of emerging economies and policy (Online)
, cilt.7, sa.2, ss.565-577, 2022 (Hakemli Dergi)
In Terms of Demographics, The Purchasing Tendencies of Supporters of Turkey's Big Three Teams
International Journal of Disciplines in Economics & Administrative Sciences Studies
, cilt.8, sa.45, ss.599-611, 2022 (Hakemli Dergi)
Investigation of The Effects of Consumers' Attitudes Towards Social Media Advertisements On Their Purchasing Behaviour
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.10, sa.1, ss.132-148, 2022 (Hakemli Dergi)
Intra-and Inter-corporate Governance and Perceived Sales Performance
The International New Issues in Social Sciences
, cilt.1, sa.1, 2020 (Hakemli Dergi)
Customer Citizenship Behavior: Scale Development And Validation
Management & Marketing Journal
, cilt.18, sa.1, ss.57-72, 2020 (Hakemli Dergi)
”Dağıtım Kanallarında İlişkinin Sürekliliğini Etkileyen Faktörler ve Bir Uygulama”
Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergis
, cilt.16, sa.3, ss.117-130, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
IoT BASED SOLUTIONS AND MARKETING 4.0
CURRENT ISSUES IN BUSINESS, Prof. Dr. Sadettin PAKSOY, Mustafa Latif EMEK, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.3-44, 2019