Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 6

1. Marka İmajı ve Gösterişçi Tüketim Arasındaki İlişkide Marka Beğenilirliğinin Aracı Etkisi

9th Global Business Research Congress (GBRC - 2023), İstanbul, Türkiye, 15 Haziran 2023, cilt.17, ss.31-39, (Tam Metin Bildiri)

2. Hedonik Tüketim Davranışının Hediye Alma Davranışına Etkisi

6th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 Haziran 2023, ss.676-690, (Tam Metin Bildiri)

3. YEŞİL ÜRÜN ALGISI VE ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARDA KUŞAKLAR ARASI FARKLILAŞMA

15. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi -Sosyal ve Eğitim Bilimleri-, Ankara, Türkiye, 17 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

5. SOSYAL MEDYA KULLANIMININ ÖNCÜLLERİ İLE EĞİTİM DÜZEYİ, YAŞ VE GELİR DÜZEYİNİN ILIMLAŞTIRICI ETKİLERİ: AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA

International Congress of Management, Economy and Policy ICOMEP’20, İstanbul, Türkiye, 05 Aralık 2020, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

1. Industry 5.0, Digital Society, and Consumer 5.0

Perspectives on Society and Technology Addiction, Rengim Sine Nazli, Gülsah Sari, Editör, IGI Global publishing house, Hershey, ss.11-33, 2023

2. İşletmelerde Satış Gücü Planlanması ve Satış Bölgelerinin Belirlenmesi: Marmara Bölgesi için Ampirik Bir Uygulama

İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları, Şahin KARABULUT, Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.379-392, 2022

3. YEŞİL ÜRÜN ALGISI VE ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARDA KUŞAKLAR ARASI FARKLILAŞMA

Sosyal ve Eğitim Bilimlerinde Yeni Yaklaşımlar, Özlem ÇAKIR, Huriye EMEN, Editör, BERİKAN YAYINEVİ, Ankara, ss.157-170, 2022

4. A CONCEPTUAL FRAMEWORK FOR BRAND COOLNESS AND BIBLIOMETRIC ANALYSIS

DISCUSSIONS BETWEEN ECONOMIC AGENTS SOCIO-ECONOMIC STUDIES, Okyay UÇAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.27-50, 2020

5. IoT BASED SOLUTIONS AND MARKETING 4.0

CURRENT ISSUES IN BUSINESS, Prof. Dr. Sadettin PAKSOY, Mustafa Latif EMEK, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.3-44, 2019
Metrikler

Yayın

25

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

19

Açık Erişim

2