Metrikler
Eğitim Bilgileri
2016 - 2021
2016 - 2021Doktora
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2013 - 2015
2013 - 2015Yüksek Lisans
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2006 - 2010
2006 - 2010Lisans
İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Bölümü, Türkiye
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2023
2023Tubitak 1001 Projesi Yazma Eğitimi
Diğer
Kocaeli Üniversitesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Kitle İletişimi ve Araçları
Akademik Ünvanlar / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Makaleler
Tümü (5)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)
2023
20231. Bankacılık Sektöründeki Spor Sponsorluğu Faaliyetleri Üzerine Bir İnceleme: Garanti Bankasi, QNB Finansbank ve ING Bank Örneği̇
DONDURUCU DEDE Z. B., KEBA EKİNCİ D., Kaya P.
Sobider-Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.67, ss.118-150, 2023 (Hakemli Dergi)
2019
20192. Tüketim Kültürü ve İkna Bağlaminda Reklamda Retorik Figürlerin Kullanimi Üzerine Bir İnceleme
KEBA EKİNCİ D.
İBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, ss.659-676, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20193. PAZARLAMA ARACI OLARAK INSTAGRAM KULLANIM PRATİKLERİ:ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
KEBA EKİNCİ D., DURSUN G.
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , sa.13, 2019 (TRDizin)
2016
20164. Büro Ortamlarının Çalışana Etkisi Üzerine Bir Araştırma Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Örneği
Koçer S., Yazıcı T., Keba Ekinci D.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.4, ss.554-586, 2016 (TRDizin)
2016
20165. Kültürlerarası İletişimin Eğitim Sürecine Etkisine Yönelik Ampirik Bir Araştırma
KEBA EKİNCİ D.
INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN SCIENCES
, cilt.13, sa.1, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. TÜRKİYE’DE COVID-19 SALGINI SÜRECİNDE ÖZEL HASTANELERİN INSTAGRAM KULLANIMI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ÇALIŞKAN S., KEBA EKİNCİ D.
Anadolu 17. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Mardin, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2025, ss.645-667, (Tam Metin Bildiri)
2022
20222. Farklı Medya Platformlarında Popüler Kültür Üretimi: Türkiye'de Cadılar Bayramı Örneği
KEBA EKİNCİ D., YURDAKUL Ş.
Ege Zirvesi 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 25 Aralık 2022, cilt.2, ss.279-290, (Tam Metin Bildiri)
2022
20223. Ekonomik Propaganda Bağlamında Reklamda Milli Değerlerin Kullanımı: Halk Bank Kur Korumalı Mevduat Reklamı Örneği
KEBA EKİNCİ D.
Toplumsal Araştırmalar Merkezi 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 20 Mayıs 2022, cilt.1, ss.47-48, (Özet Bildiri)
2022
20224. Dijital Çağda Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişimi Üzerine Bir İnceleme
KEBA EKİNCİ D.
9. Uluslararası İletişim Günleri, İstanbul, Türkiye, 16 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20225. SİYASAL İLETİŞİM BAĞLAMINDA YOUTUBE REKLAMLARININ GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ: 2019 İSTANBUL SEÇİMLERİ ÖRNEĞİ
KEBA EKİNCİ D., EKİNCİ M. H.
Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 Mart 2022, (Tam Metin Bildiri)
2020
20206. Uluslararası Halkla İlişkiler Ajansları Bağlamında Burson CohnWolf Şirketinin Faaliyetleri Üzerine Bir Değerlendirme
KEBA EKİNCİ D., EKİNCİ M. H.
5th International Scientific Research E-Congress (IBAD 2020), 1 - 02 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2018
20187. SOSYAL AĞLARDA PAZARLAMA İLETİŞİMİ: TÜRKİYE’DEKİ GSM OPERATÖRLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KEBA EKİNCİ D.
ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE İNOVASYON KONGRESİ, 11 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. EĞLENCE VE VİRAL PAZARLAMA TÜRÜ OLARAK FLASH MOB UYGULAMALARI
KEBA EKİNCİ D.
Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.290-300, (Tam Metin Bildiri)
2017
20179. YAVAŞ ŞEHİRLERİN KURUMSAL WEB SİTESİ KULLANIMI ÜZERİNE BİR İNCELEME: CİTTASLOW TÜRKİYE BELEDİYELERİ WEB SİTESİ ANA SAYFALARININ
YAZICI T., KEBA EKİNCİ D.
I. ULUSLARARASI İLETİŞİMDE YENİ YÖNELİMLER KONFERANSI, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.179-193, (Tam Metin Bildiri)
2016
201610. “ İkna Bağlamında Reklamda Retorik Figürlerin Kullanımı Üzerine Bir İnceleme”“ İkna Bağlamında Reklamda Retorik Figürlerin Kullanımı Üzerine Bir İnceleme”İkna Bağlamında Reklamda Retorik Figürlerin Kullanımı Üzerine Bir İnceleme
KEBA EKİNCİ D., EKİNCİ M. H.
1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı İnsan ve Toplum Bilimleri (IBAD) 2016, 6 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201611. İKNA BAĞLAMINDA REKLAMDA RETORİK FİGÜRLERİN KULLANIMI ÜZERİNE BİR İNCELEME
KEBA EKİNCİ D., EKİNCİ M. H.
1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresiİnsan ve Toplum Bilimleri, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201612. İnstagram ın Ülke Tanıtımında Kullanımı ComeSeeTurkey Instagram Projesi
KEBA EKİNCİ D.
2.Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi, 20 - 23 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201513. Kültürlerarası İletişimin Eğitim Sürecine Etkisine Yönelik Ampirik Bir Çalışma
KEBA EKİNCİ D., EKİNCİ M. H.
İnternational Conference On Lifelong Education and Leadership (ICLEL) 2015, 19 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
2014
201414. BAĞIMSIZ BİR KSS PLATFORMU KurumsalSosyal com WEB SİTESİNDE YER ALAN HABERLERE YÖNELİK İÇERİK ANALİZİ
KEBA EKİNCİ D., ATASOY İ., DONDURUCU Z. B.
I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, 12 - 15 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Türkiye'nin Tüketim Toplumuna Dönüşüm Süreci
KEBA EKİNCİ D.
Akademisyen Kitabevi, Ankara, 2022
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorTAM Akademi Dergisi
Editör