Makaleler
12
Tümü (12)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (8)
3. Reklamlarda Kullanılan Korku Öğesine Karşı Tüketicilerin Sergilemiş Olduğu Tutumlar
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.10, ss.203-219, 2019 (Hakemli Dergi)
4. Marka Kişiliğinde Samimiyet Algısının Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.17, sa.33, ss.171-184, 2017 (Hakemli Dergi)
5. Sosyal Medyada Yer Alan Markalara İlişkin Marka İmajının Güven Üzerindeki etkisi
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.0, sa.27, ss.87-96, 2014 (Hakemli Dergi)
12. Farklı Yaşam Tarzındaki Tüketicilerin Satın Aldıkları Otomobil Markaları Birbirinden Farklı Mıdır
Pazarlama Dünyası
, ss.92-96, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
5. Tüketici Kişilik Özellikleri İle Marka Güveni Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma
Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi IMASCON Güz, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
6. Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 01 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
8. Infleuncer Özelliklerinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
24. Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
9. The Effect of Consumers Purchasing Behavior on Post Purchase Behavior in Blog Sites
21.Pazarlama Kongresi (Uluslararası), 6 - 08 Ekim 2016, cilt.2, ss.515-524, (Tam Metin Bildiri)
10. ETNOSENTRİZM İLE TÜRK ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
I. International Black Sea Business Administration Symposium, 16 Mayıs - 18 Haziran 2016, ss.386-395, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
1. Marka Yönetimi
Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, 2023
3. Karar Verme ve Tüketici Davranışı
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI - Satın Alma, Sahip Olma ve Varoluş / CONSUMER BEHAVIOR - Buying, Having, and Being, Nurettin Parıltı, Elif Akagün Ergin, Editör, Nobel, Ankara, ss.206-247, 2020
4. Algılama
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI - Satın Alma, Sahip Olma ve Varoluş / CONSUMER BEHAVIOR - Buying, Having, and Being, Nurettin PARILTI, Elif Akagün ERGİN, Editör, Nobel, ss.172-205, 2020
5. Pazarlama İlkeleri
Nobel Akademik Yayıncılık, Kocaeli, 2019
6. Satın alma ve Tedarik Zinciri Yönetimi
Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2018
7. Sosyal Medya Pazarlaması: İnstagramdan Satın Almanın Değerlendirilmesine Etki Eden Faktörler
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2017
8. Stratejik Marka Yönetimi
Beta, İstanbul, 2016
9. Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler
Umuttepe Yayınları, Kocaeli, 2016
10. Değişen Pazar Çevresinde Fırsatları Değerlendirme, Bölümlendirme ve Konumlandırma İle Pazarlama Pazarlama Stratejilerine Odaklanma, Reklam, Halka İlişkiler ve Promosyon
Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı, Prof. Dr. Asım Günal ÖNCE, Editör, Nobel, 2013