Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Markaların Promosyon Uygulamaları ile Algılanan Kalite, Marka Güveni ve Marka İmajı Arasındaki İlişki

International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Autumn), Kocaeli, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2022, ss.306-311, (Tam Metin Bildiri)

2. Effect Of Decision-Making Styles On Procrastination

TH INTERNATIONAL CONGRESS ON 5 TOURISM, ECONOMIC AND BUSINESS SCIENCES, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2022, ss.29-43, (Tam Metin Bildiri)

3. Teknoloji Markalarına Yönelik Algılanan Risk ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma

International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring), Kocaeli, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2022, ss.200-205, (Tam Metin Bildiri)

4. Sosyal Medya Ortamı Olarak İnstagram’daki Ürün ve Marka Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Algılanan Kalite Üzerindeki Etkisi

International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring), Kocaeli, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2022, ss.206-212, (Tam Metin Bildiri)

5. Tüketici Kişilik Özellikleri İle Marka Güveni Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma

Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi IMASCON Güz, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

6. Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi

Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 01 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

7. Marka Yarar Boyutlarının Marka Aşkı Üzerine Etkisi

Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.515-522, (Tam Metin Bildiri)

8. Infleuncer Özelliklerinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi

24. Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

9. The Effect of Consumers Purchasing Behavior on Post Purchase Behavior in Blog Sites

21.Pazarlama Kongresi (Uluslararası), 6 - 08 Ekim 2016, cilt.2, ss.515-524, (Tam Metin Bildiri)

10. ETNOSENTRİZM İLE TÜRK ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

I. International Black Sea Business Administration Symposium, 16 Mayıs - 18 Haziran 2016, ss.386-395, (Tam Metin Bildiri)

11. Y Kuşağının Cep Telefonu Marka Memnuniyetini Etkileyen Faktörleri Belirlemeye Yöenlik Kocaeli de Araştırma

14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.115-120, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. Marka Yönetimi

Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, 2023

3. Karar Verme ve Tüketici Davranışı

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI - Satın Alma, Sahip Olma ve Varoluş / CONSUMER BEHAVIOR - Buying, Having, and Being, Nurettin Parıltı, Elif Akagün Ergin, Editör, Nobel, Ankara, ss.206-247, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Algılama

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI - Satın Alma, Sahip Olma ve Varoluş / CONSUMER BEHAVIOR - Buying, Having, and Being, Nurettin PARILTI, Elif Akagün ERGİN, Editör, Nobel, ss.172-205, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Pazarlama İlkeleri

Nobel Akademik Yayıncılık, Kocaeli, 2019
Metrikler

Yayın

33

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

739

H-İndeks (Scholar)

12

Atıf (TrDizin)

45

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

109

Proje

1

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları