Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. Beni Baştan Yarat! Bedenin İdealize Edilerek Sosya MEdya Aracılığıyla Yeniden Yaratılması

Yeni Medya Çalışmaları IV. Kongre Yeni Eşitsizlikler, İzmir, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

3. READING THE PERCEPTION OF RISK THROUGH TELEVISION ADVERTISEMENT

13th International Symposium Communication in the Millennium, East Stroudsburg, PA, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.456-462, (Tam Metin Bildiri)

5. ANALYZING THE CONCEPT OF DISORGANIZED RESPONSIBILTY THROUGH ADVERTISEMENTS

Journal Of International Scientific Publications: Media and Mass Communication, Volume 2, Bulgaristan, 11 - 13 Eylül 2013, ss.116-124, (Tam Metin Bildiri)

6. Perception of Risk Creation in Societies by Printed Media In Process Of Globalization an Analysis overImmigration Immigrant Phenomenon

11th International SymposiumCommunication in the Millennium, St. Cloud, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 24 Mayıs 2013, ss.38-45, (Tam Metin Bildiri)

8. ETİK OLGUSUNUN YAZILI BASIN ÜZERİNDEN ANALİZİ GENÇLİK DERGİLERİNDE YER ALAN İLANLAR VE DERGİ İÇERİĞİ İLE YARATILAN ALGI

FIRAT ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ MEDYA VE ETİK SEMPOZYUMU, Elazığ, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.597-612, (Tam Metin Bildiri)

9. Sivil Toplum Örgütlerinin Halkla İlişkiler Faaliyetlerinde İnternet Kullanımı: Çevre Örgütlerine Yönelik Bir Analiz

Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, cilt.2, ss.427-438, (Tam Metin Bildiri)

11. Hemşehri Derneklerinin Toplumsal Değişim Sürecine Etkisi İzmit Örneklemi

Işık Üniversitesi Kültür Araştırmaları Derneği, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

12. The Relationship Between Advertising and Cross Culture a Content Analysis of Turkish and Arabic Advertising

V. Mass Media Communication Research, Yunanistan, 18 - 20 Mayıs 2006, ss.47-59, (Tam Metin Bildiri)

13. PERCEPTION OF RISK CREATION IN SOCIETIES BY PRINTING MEDIA IN PROCESS OF GLOBALIZATION AN ANALYSIS OVER IMMIGRATION IMMIGRANT PHENOMENON

11th International Symposium Communication in the Millennium, St. Cloud, Minnesota, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 24 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

1. Kriz Dönemlerinde Marka İletişimi

Kurumsal İletişime Teorik Yaklaşımlar, AKPINAR GÜLİZ MÜGE, Editör, Nobel, ss.163-209, 2024

2. KRİZ DÖNEMLERİNDE MARKA İLETİŞİMİ

KURUMSAL İLETİŞİME TEORİK YAKLAŞIMLAR, AKPINAR GÜLİZ MÜGE, Editör, NOBEL, Ankara, ss.163-212, 2024

4. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination

Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Nihan AKINCILAR KÖSEOĞLU Dilhan APAK, Editör, Peterlang, Berlin, ss.45-80, 2021

5. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination

Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Akıncılar Köseoğlu, Nihan; Apak, Dilhan, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.45-78, 2021

6. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination

Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Akıncılar Köseoğlu, Nihan; Apak, Dilhan, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.45-80, 2021

7. The Sun ve Hürriyet Gazetelerinde Covid-19 Konulu Haberlerin Kültürel Farklılıklar Bağlamında Değerlendirilmesi

Covid-19 Sürecinde İletişimin Değişen Yüzü, Diker Ersin, Çalışır Gülsüm, Editör, Eğitim, İstanbul, ss.198-232, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Brand Activism in The New Media Age: USA and Turkey Samples

Consumer From A Communication, Marketing and Advertising Perspective, Darıcı, Sefer, Editör, Sciendo, Varşova, ss.1-36, 2020

10. How I Met Your Mother Dizisinin Kültür Endüstrisi Bağlamında Alımlama Analizi

Geleceğin Akademisyenleri Medyaya Bakıyor, Eda Balkaş Erdoğan, Nesrin Tan Akbulut, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.11-31, 2018

11. TÜKETİMİN KÜLTÜRLEŞTİRİLMESİ SÜRECİNDE REKLAMLARIN ETKİSİNİN ETİK AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM ÜZERİNE ETİK DEĞERLENDİRMELER, İDİL SAYIMER, PINAR ERASLAN YAYINOĞLU, Editör, BETA, İstanbul, ss.283-307, 2007
Metrikler

Yayın

40

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

12

Proje

1

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları