Makaleler
12
Tümü (12)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (10)
1. THE CONSTRUCTION OF THE MYTH OF YOUTH AND BEAUTY IN CINEMA: A STRUCTURALIST AND SEMIOTIC ANALYSIS OF THE FILM SUBSTANCE
Turkish Online Journal of Design Art and Communication
, cilt.15, sa.4, ss.1640-1655, 2025 (Hakemli Dergi)
2. Sosyal Pazarlama Bağlamında Covid-19 Salgını Sürecinde GSM Operatörlerinin Youtube Reklamlarının Analizi
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.301-320, 2020 (Hakemli Dergi)
8. Toplumsal Yarar Amaçlı Örgütlerin Yeni Medya Aracılığıyla Baskı Grubu Olma Süreci
Global Media Journal
, cilt.8, ss.259-275, 2017 (Hakemli Dergi)
11. Yazılı Basında Risk Algısının Oluşturulma Süreci Küresel Isınma Örneği
MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION
, ss.7-21, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
1. Beni Baştan Yarat! Bedenin İdealize Edilerek Sosya MEdya Aracılığıyla Yeniden Yaratılması
Yeni Medya Çalışmaları IV. Kongre Yeni Eşitsizlikler, İzmir, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2. A Change of the Advertisement Language from X Generation to Dijital Natives: A Study on Advertisement Texts of Mobile Phones
Taras Shevchenko, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, cilt.1, ss.463-480, (Tam Metin Bildiri)
4. KAMUOYU OLUŞTURMA SÜRECİNDE DİJİTAL AKTİVİZM BASKI GRUBU OLARAK HAYTAP’xxIN SOSYAL MEDYA ÇALIŞMALARINA YÖNELİK BİR ANALİZ
YENİ MEDYA ÇALIŞMALARI, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
6. Perception of Risk Creation in Societies by Printed Media In Process Of Globalization an Analysis overImmigration Immigrant Phenomenon
11th International SymposiumCommunication in the Millennium, St. Cloud, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 24 Mayıs 2013, ss.38-45, (Tam Metin Bildiri)
8. ETİK OLGUSUNUN YAZILI BASIN ÜZERİNDEN ANALİZİ GENÇLİK DERGİLERİNDE YER ALAN İLANLAR VE DERGİ İÇERİĞİ İLE YARATILAN ALGI
FIRAT ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ MEDYA VE ETİK SEMPOZYUMU, Elazığ, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.597-612, (Tam Metin Bildiri)
9. Sivil Toplum Örgütlerinin Halkla İlişkiler Faaliyetlerinde İnternet Kullanımı: Çevre Örgütlerine Yönelik Bir Analiz
Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, cilt.2, ss.427-438, (Tam Metin Bildiri)
10. Hemşehri Derneklerinin Toplumsal Dönüşüm ve Değişim Sürecindeki İşlevleri İzmit Yerelindeki Hemşehri Derneklerinin Yazılı Basında Yer Alma Oranları ve Analizi
IV. Kültür Araştırmaları Sempozyumu İç/Dış/Göç ve Kültür, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
11. Hemşehri Derneklerinin Toplumsal Değişim Sürecine Etkisi İzmit Örneklemi
Işık Üniversitesi Kültür Araştırmaları Derneği, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
12. The Relationship Between Advertising and Cross Culture a Content Analysis of Turkish and Arabic Advertising
V. Mass Media Communication Research, Yunanistan, 18 - 20 Mayıs 2006, ss.47-59, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
14
1. Kriz Dönemlerinde Marka İletişimi
Kurumsal İletişime Teorik Yaklaşımlar, AKPINAR GÜLİZ MÜGE, Editör, Nobel, ss.163-209, 2024
2. KRİZ DÖNEMLERİNDE MARKA İLETİŞİMİ
KURUMSAL İLETİŞİME TEORİK YAKLAŞIMLAR, AKPINAR GÜLİZ MÜGE, Editör, NOBEL, Ankara, ss.163-212, 2024
3. Examination of Claims against Covid-19 Vaccines Within The Context Of Infodemi And Fake News Through Teyit.Org
Covid Communication III, Diker, Ersin, Editör, Strategic Researches Academy, ss.1-26, 2022
4. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination
Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Nihan AKINCILAR KÖSEOĞLU Dilhan APAK, Editör, Peterlang, Berlin, ss.45-80, 2021
5. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination
Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Akıncılar Köseoğlu, Nihan; Apak, Dilhan, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.45-78, 2021
6. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination
Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Akıncılar Köseoğlu, Nihan; Apak, Dilhan, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.45-80, 2021
7. The Sun ve Hürriyet Gazetelerinde Covid-19 Konulu Haberlerin Kültürel Farklılıklar Bağlamında Değerlendirilmesi
Covid-19 Sürecinde İletişimin Değişen Yüzü, Diker Ersin, Çalışır Gülsüm, Editör, Eğitim, İstanbul, ss.198-232, 2021
8. Brand Activism in The New Media Age: USA and Turkey Samples
Consumer From A Communication, Marketing and Advertising Perspective, Darıcı, Sefer, Editör, Sciendo, Varşova, ss.1-36, 2020
9. REKLAM VE TÜKETİM TÜRKİYE’DE REKLAMIN YARIM ASIRLIK GEÇMİŞİ
Kriter Yayınevi, 2019
10. How I Met Your Mother Dizisinin Kültür Endüstrisi Bağlamında Alımlama Analizi
Geleceğin Akademisyenleri Medyaya Bakıyor, Eda Balkaş Erdoğan, Nesrin Tan Akbulut, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.11-31, 2018
11. TÜKETİMİN KÜLTÜRLEŞTİRİLMESİ SÜRECİNDE REKLAMLARIN ETKİSİNİN ETİK AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM ÜZERİNE ETİK DEĞERLENDİRMELER, İDİL SAYIMER, PINAR ERASLAN YAYINOĞLU, Editör, BETA, İstanbul, ss.283-307, 2007
12. Sivil Toplum Örgütlerinin Kamuoyu Oluşturma Süreci
Petrol-İş Yayınları, 2006