Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Aile- öğretmen iletişimi ve iş birliği ile çocukların sosyal becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA
, cilt.11, sa.24, ss.134-153, 2020 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi dönemde çocuğa evde sunulan desteğin okuma yazmaya hazırlık ve matematik becerileri bağlamında incelenmesi
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.14, sa.27, ss.87-105, 2019 (Hakemli Dergi)
48-72 aylık çocukların davranış sorunlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.2, sa.4, ss.1494, 2016 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi dönemdeki çocukların öz düzenleme becerisinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.4, ss.1224-1239, 2015 (Hakemli Dergi)
Okula hazır olma konusunda öğretmen ve aile görüşleri bir olgu bilim çalışması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.391-408, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi öğretmenlerinin müze eğitimine ilişkin görüşleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.97-115, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Validity and Realibility Study of Motor Skills Rating Scale
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongres, 2 - 05 Ekim 2019, ss.212-213
Türkiye’de Okul Öncesi Dönemde Öz Düzenleme Alanında Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi ( Sosyal ve Eğitim Bilimleri) ( UBAK), 11 - 14 Temmuz 2019
Çevresel Farkındalık Geliştirmede Yaratıcı Drama Yöntemi
ASEAD 4. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Sempozyumu, 27 - 29 Ekim 2018
Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
ASEAD 4. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Ailelerinin Okuma Yazmaya Hazırlığa İlişkin Uygulamaları
1.Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Aralık 2018
Early Childhood Education Teachers’ Recommendations for Effective Professional Development Practices
International Academic Conference on EducationHumanities and Social Sciences, 17 - 19 Nisan 2018
Küçük Çocukların Gözüyle Hayvanat Bahçeleri
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.476-477
36-48 Aylık Çocukların Öğretmenleriyle Kurdukları İlişki Üzerinde Çocuk Aile ve Öğretmene Ait Çeşitli Özelliklerin Etkisinin İncelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.491-492
36-48 Aylık Çocukların Sosyal Becerilerinin Çeşşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
5.Uluslarası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.134-135
48-72 Aylık Çocukların Davranış Sorunlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.1208-1216
Play Perceptions of Three Generations
TASP and IPA/USA Joint Conference, Delaware, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Mart 2013, ss.29
A Study on The Vıews of Preschool Teachers on The Effects of Theır Unıversıty Experıences on Theır Professıonal Lıves
7 th International Congress of Qualitative Inquiry, URBANA CHAMPAIGN, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 21 Mayıs 2011
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk Haklarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Okul Öncesi Çocuk Haklarının Öğretilmesine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Türkiye Çocuk Hakları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Şubat 2011, cilt.1, ss.269-284
Okulöncesi Öğretmenlik Uygulamalarının Verimliliğini Arttırma Yönünde Öğrenci Öğretmen Ve Öğretim Elemanlarının Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2010, ss.656-663
Multi Dimensional Evaluation of Father Child Interaction During The Early Childhood Period
OMEP World Conference on Early Childhood Education, GÖTEBORG, İsveç, 11 - 13 Ağustos 2010, ss.17
The Examination of Expectations and the Opinions of Preschool Teachers and Children on Play
OMEP World Conference on Early Childhood Education, GÖTEBORG, İsveç, 11 - 13 Ağustos 2010, ss.15
Kitap & Kitap Bölümleri
Aile kuramları
Anne baba eğitimi, Güler Yıldız, Tülin, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.17-37, 2020
Erken çocukluk döneminde öz düzenleme, izleme, değerlendirme ve destekleme yöntemleri
Anı Yayıncılık, Ankara, 2018
Ahlak gelişimi
Erken çocukluk döneminde gelişim, Kargı, Eda, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.34-45, 2016
Okul öncesi eğitim programlarında değerler eğitiminin yeri.
Okul öncesi ve ilkokulda değerler eğitimi, Yağan Güder, Sevcan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.37-51, 2015