Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (8)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (4)

14. Hümanizm ve Eğitim

Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.4, sa.11, ss.45-54, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 21

1. Kalp Ritim Uyumu (HRV) ve Sezgisel Düşünme Becerisi ve Tipi Arasındaki İlişkilerin Analizi

XI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, cilt.1, ss.745-748, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2. İngilizce Öğretiminde Disiplinler Arası Yaklaşımlar Konusunda Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri

XI.International Eurasian Educational Research Congress , Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, cilt.1, ss.750-752, (Özet Bildiri) Creative Commons License

3. Investigation of the effect of inquiry based learning and thematic learning approaches on foreign language learning

VIII. INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES held on December 4-5, 2022 / Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Rijeka, Croatia, Rijeka, Hırvatistan, 04 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

6. ZEKA VE BEYNİN FARKLI BÖLGELERİNDEN ELDE EDİLEN EEG VERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.579, (Özet Bildiri) Creative Commons License

7. Neurofeedback Teknolojileri ve Bilişsel Becerilerin Geliştirilmesi

4th World Conference on Educational Sciences, Sakarya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

8. Social Factors Affecting the Evaluation of Primary Science Curriculum for Grades 4 to 5

Quality and Equality in Education Policies and Practices in Comparative Perspective-CESE Papers and Reports, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2008, ss.93-113, (Tam Metin Bildiri)

9. Türkiye deki Sağlık Eğitiminin Finlandiya Amerika New Jersey ve Massachusetts Kanada Sağlık Eğitimleriyle Karşılaştırılması

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, cilt.17, ss.606-623, (Tam Metin Bildiri)

10. Yeni Sosyal Bilgiler Programının İrlanda, Kanada ve New York (ABD) Sosyal Bilgiler Programlarıyla Karşılaştırılması

16. Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.444-0, (Özet Bildiri)

13. Öğretmen Adaylarının Seçiminde Yeni Ölçütler

1. Uluslararası Kocaeli ve Çevresi Kültür Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)

15. İlkokuma Öğretiminde Ses Temelli Cümle Yöntemiyle Çözümleme Yönteminin Karşılaştırılması

Eğitimde Yansımalar VIII: Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, (Özet Bildiri)

16. Çoklu Zeka Baskın Beyin Yetenek ve Kaygı Değişkenleri İçin Korelasyon Çalışması

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.995-1001, (Tam Metin Bildiri)

17. Yeni İlköğretim Birinci Kademe Fen ve Teknoloji Programının Stake in Uygunluk Countenance Modeliyle Değerlendirilmesi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

18. Öğretimde Ütopik Teknolojiler Sanal Gerçeklik Sistemleri ve 3 boyutlu Görüntü

2. Eğitimde Çağdaş yaklaşımlar Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2004, (Tam Metin Bildiri)

19. Post Modern Çağ ve Humanistik Eğitim

13. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)

20. Alternatif Okullar Demokratik Değerler Okulu

13. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)

21. Bilişim Teknolojileri ve Öğretimde Alternatif Yaklaşımlar

1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2001, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 3

1. THE NEED FOR A CURRICULUM BEYOND ALGORITHMS: CULTIVATING HUMAN FLOURISHING IN THE AGE OF AI

Education and Science 2025-1, KARABATAK SONGÜL, Editör, Efe Academy Publishing, İstanbul, ss.31-57, 2025

2. Demokratik Değerler Okulu

Okul Dünyası, Mustafa Girgin, Editör, Vize Basım Yayın, Ankara, ss.250-251, 2010

3. Hedeflerin Aşamalı Sınıflandırılması

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, M. Öztürk, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.101-136, 2005
Metrikler

Yayın

61

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

34

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

35

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

775

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

80

H-İndeks (TrDizin)

7

Atıf (Sobiad)

183

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

73

Toplam Atıf Sayısı

1180

Proje

5

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları