Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (4)
4. Development of the Learned Helplessness Tendency Scale for Secondary School Students: Validity and Reliability Studies
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.774-800, 2023 (Hakemli Dergi)
8. O’xxnun için Yaşamın Ayrılmaz İki Değeri: Bilim ve Sanat
Eğiitmde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Derneği Bülteni
, cilt.5, ss.12-23, 2020 (Hakemsiz Dergi)
10. Identifying the Relationships Between Perseverance, Openness to Problem Solving, and Academic Success in PISA 2012 Turkey
Journal of Educational Sciences Research
, cilt.7, sa.1, ss.263-274, 2017 (Hakemli Dergi)
11. Determining the Response Behaviors of Middle SchoolStudents for Open-Ended Questions
Journal of Educational Sciences Research
, cilt.7, sa.1, ss.243-252, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
4. KİM DAHA İYİ? İNSANLARA KARŞI CHATGPT
9th International Conference on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
10. Test Modunun Geçerlik ve Güvenirlikle İlişkisi
8. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
12. TIMMS 2011 Türkiye Sonuçlarına Göre 8. Sınıf Öğrencilerinin Akıl Yürütme Becerileri ile DuyuĢsalÖzelliklerinin ĠliĢkisi
5.Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
13. PISA 2012 TürkiyeUygulamasındaKararlılık Problem Çözmeye Açıklık veAkademik Basarı Arasındaki IliskilerinBelirlenmesi
5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1. Üst Düzey Düşünme Becerilerine Dayalı Okuma Başarısının Geliştirilmesi
Pegem Akademi, Ankara, 2024
2. Tekli ve Çoklu Düzenleyicilik Analizi
ARACILIK, DÜZENLEYİCİLİK VE KOŞULLU SÜREÇ ANALİZLERİ: TEORİ VE UYGULAMA, ÖRS ÖZDİL SELDA, KOĞAR HAKAN, Editör, Nobel, Ankara, ss.181-233, 2024
3. Okuduğunu Anlama Becerisinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi
Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, 2019