Dr. Öğr. Üyesi OĞUZ YAVUZYILMAZ


Gazanfer Bilge Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon

İşletme Yönetimi Programı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel, İşletme, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Pazarlama

Metrikler

Yayın

53

Atıf (Scholar)

203

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

18

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2012 - 2022

2012 - 2022

Doktora

Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama, Türkiye

2004 - 2008

2004 - 2008

Yüksek Lisans

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl), Türkiye

1999 - 2003

1999 - 2003

Lisans

Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2022

2022

Doktora

Tüketim algısının postmodernizmin özellikleri bağlamında incelenmesi Creative Commons License

Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama

2008

2008

Yüksek Lisans

Ağızdan ağıza pazarlama ( Kocaeli'de bulunan dershanelerdeki öğrenciler üzerine örnek bir araştırma ) Creative Commons License

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, Gazanfer Bilge Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon

Yönetimsel Görevler

2019 - 2023

2019 - 2023

MYO Müdür Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi, Gazanfer Bilge Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon

Akademi Dışı Deneyim

2005 - 2012

2005 - 2012

Yönetmen

Banka, Yönetmen

Makaleler

Tümü (13)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (8)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. PAZARLAMASTRATEJİLERİNDEN, REKLAM OYUNLARININ (ADVERGAME) ÖNEMİ

YAVUZYILMAZ O., AKTAŞ Ö.

23. INTERNATIONAL BUSINESS CONGRESS, Kocaeli, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2024, ss.31-40, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. SOSYAL MEDYAETKİLEYİCİLERİNİN DESTİNASYON PAZARLAMASINDAKİ ÖNEM

AKTAŞ Ö., YAVUZYILMAZ O.

23. INTERNATIONAL BUSINESS CONGRESS, Kocaeli, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2024, ss.41-47, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

3. ''Nöro Pazarlama'' konulu yayınların veri görselleştirme metodu ile bibliyometrik analizi

Yavuzyılmaz O.

Asead 11. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Lausanne, İsviçre, 28 - 30 Mayıs 2023, ss.1568-1579, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

4. ''Gösterişçi Tüketim'' konulu yayınların veri görselleştirme metodu ile bibliyometrik analizi

Yavuzyılmaz O.

Asead 11. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Lausanne, İsviçre, 28 - 30 Mayıs 2023, ss.1515-1527, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

5. Ön Lisans Eğitiminde Beklenen Hizmet Kalitesi İle Demografik Özellikler Arasında İlişki Boyutu İncelenmesi: Gazanfer Bilge Meslek Yüksekokulu Örneği

GÜNEY C., YAVUZYILMAZ O.

International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 – Autumn, 1 - 02 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. Ön Lisans Eğitiminde Algılanan Hizmet Kalitesi İle Demografik Özellikler Arasında İlişki Boyutu İncelenmesi: Gazanfer Bilge Meslek Yüksekokulu Örneği

GÜNEY C., YAVUZYILMAZ O.

International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 – Autumn, 1 - 02 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

7. Twıtter Benlik İmajı İle Kullanıcıların Demografik Özellikleri İlişkisi: Kocaeli Üniversitesi Örneği

YAVUZYILMAZ O., GÜNEY C.

International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 – Autumn, 1 - 02 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. Ön Lisans Eğitiminde Beklenen ve Algılanan Hizmet Kalitesi Karşılaştırması: Gazanfer Bilge Meslek Yüksekokulu Örneği

GÜNEY C., YAVUZYILMAZ O.

International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 - Autumn, 1 - 31 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

9. Facebook Benlik İmajı İle Kullanıcıların Demografik Özellikleri İlişkisi: Kocaeli Üniversitesi Örneği

YAVUZYILMAZ O., GÜNEY C.

International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 – Autumn, 1 - 02 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. Facebook ve Twitter Uygulamalarının Marka Benlik İmajı Karşılaştırması: Kocaeli Üniversitesi Örneği

YAVUZYILMAZ O., GÜNEY C.

International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 - Autumn, 1 - 02 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

11. Demografik Değişkenlere Göre Beklenen ve Algılanan Hizmet Kalitesi Farklılıklarının Karşılaştırması:Gazanfer Bilge Meslek Yüksekokulu Örneği

GÜNEY C., YAVUZYILMAZ O.

International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 - Autumn, 1 - 02 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

12. AKILLI CEP TELEFONU KULLANIMINDA TÜKETİCİDAVRANIŞLARI: TÜRKİYE – AMERİKA KARŞILAŞTIRMASI

YAVUZYILMAZ O., AKINCI A.

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

13. FEDERAL ALMANYA’DA YÖNETİM BİRİMLERİ

AKINCI A., YAVUZYILMAZ O.

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

14. MODERN TOPLUMLARIN ÇIKMAZI: MİLLİ KİMLİKÇOKKÜLTÜRLÜLÜKÇELİŞKİSİ

AKINCI A., YAVUZYILMAZ O.

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

15. SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA (STK’LARDA)BÜTÜNLEŞİK İLETİŞİM FAALİYETLERİ

YAVUZYILMAZ O., AKINCI A.

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

16. Facebook Ve Twıtter Kullanıcılarının Demografik Özelliklerine Göre Kişisel Benlik İmajlarının Değerlendirilmesi: Kocaeli Üniversitesi Örneği

YAVUZYILMAZ O., GÜNEY C.

The Second International Conference On Current Trends In The Middle East 2018: ICCTME’18, 5 - 09 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

17. Bütünleşik İletişim Faaliyetlerinden Sponsorluk Uygulamaları

YAVUZYILMAZ O., AKINCI A., ARSLAN Y.

1. Uluslararası Sosyal ve İslami Bilimler Konferansı, 22 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. POSTMODERN BAKIŞ AÇISIYLA PAZARLAMA UYGULAMALARI

YAVUZYILMAZ O., ALTUNIŞIK R.

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2017, ss.609-622, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

19. Muhasebe Meslek Mensuplarında Mesleki Tükenmişlik: Yalova İli Örneği

GÜNEY C., YAVUZYILMAZ O., ARSLAN Y.

International Congress of Management Economy amd Policy International Congress of Management Economy amd Policy - ICOMEP 17- Autumn, 17 - 18 Kasım 2017, ss.589-608, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

20. Akıllı Cep Telefonu Kullanımı Konusunda Tüketici Davranışları 2013 Yılı Verilerine Göre Türkiye-Amerika Karşılaştırması

YAVUZYILMAZ O., ARSLAN Y., AKINCI A.

International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), 19 - 22 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

21. Milli Kimlik İnşasında Resmi Tarih Yazımının Rolü

AKINCI A., YAVUZYILMAZ O.

International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), 19 - 22 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

22. Milli Kimlik İnşa Sürecinde Milliyetçilik, Irk ve Irkçılık

AKINCI A., YAVUZYILMAZ O.

International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), 19 - 22 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

23. Sivil Toplum Kuruluşları ve STK’xxlarda Bütünleşik İletişim Faaliyetleri

YAVUZYILMAZ O., AKINCI A.

International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), 19 - 22 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

24. Sivil Toplum Kuruluşlarında Bütünleşik İletişim Faaliyetleri

YAVUZYILMAZ O., AKINCI A.

1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

25. Akıllı Cep Telefonu Kullanımı Konusunda Tüketici Davranışları ve Alışkanlıkları

YAVUZYILMAZ O., KESKİN M.

1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu- ASOS CONGRESS 2016, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

26. ADVERGAME REKLAM OYUNLARI UYGULAMALARI

YAVUZYILMAZ O.

ICOMEP-INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY, 26 - 27 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

27. TANZİMATTAN CUMHURİYETE YÜKSEKÖĞRENİMDEKİDÖNÜŞÜMÜN SİYASAL ARKA PLANI

AKINCI A., YAVUZYILMAZ O.

ULEAD 2016 Annual Congress: ICRE, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

29. Yeşil İşletme Fonksiyonlarından Yeşil Pazarlama Ve Yeşil Muhasebe

YAVUZYILMAZ O., GÜNEY C.

3.Uluslararası Bölgesel Kalkınma Konferansı, 15 - 16 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Nöro Pazarlama

Yavuzyılmaz O.

Tüketim ve Dönüşüm: Pazarlama Dünyasının Yeni Kodları, İlknur Ayar, Editör, Bidge Yayınları, Ankara, ss.93-125, 2024

2024

2024

2. SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM

EKŞİ O., YAVUZYILMAZ O.

EKONOMİ GÜNDEMİ:ANALİZLER VE İNCELEMELER, SELÇUK KOÇ, İDRİS SARISOY, KEREM ÇOLAK, Editör, NOVEL SCALA YAYINCILIK, Kocaeli, ss.128-136, 2024

2022

2022

3. Örgütlerde Eğitimin Önemi

İÇÖZ A., YAKUT H. F., GÜVENÇ D., YAVUZYILMAZ O., EKŞİ O., AKTAŞ Ö., et al.

İnsan Kaynakları Yönetiminde Temel Kavramlar ve Konular, Hıfzı Fatih Yakut, Editör, Değişim Yayınları, İstanbul, ss.216-233, 2022

2022

2022

4. İNSAN KAYNAKLARINDA PAZARLAMA

YAVUZYILMAZ O.

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE TEMEL KAVRAMLAR VE KONULAR, YAKUT Fatih, Editör, DEĞİŞİM YAYIN EVİ, İstanbul, ss.53-76, 2022

2022

2022

5. DESTİNASYON MARKALAŞMASI

YAVUZYILMAZ O., EKŞİ O.

SOSYAL BILIMLERDE DISIPLINLERARASI AKADEMİK ÇALIŞMALAR, TERZİOĞLU Dilek, SOĞUKOĞLU KORKMAZ Selin, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.99-106, 2022

2021

2021

6. TÜRKİYE'DE MİLLİ TARİH YAZIMI VE ULUS İNŞASI

AKINCI A., YAVUZYILMAZ O.

TÜRKİYE'DE ULUS İNŞASI, ALPTEKİN MUSA YAVUZ, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.47-72, 2021

2017

2017

7. Sistem Yaklaşımı Ve Üretim Sistemleri

Taş Ü., Gümrah A., Anıl A., Şahin B., Şahin E. E., Civelek G., et al.

Üretim Yönetimi, M. Ali Mordoğan,Nalan Üstüntaş, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.27-40, 2017