Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2012 - 2022
2012 - 2022Doktora
Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama, Türkiye
2004 - 2008
2004 - 2008Yüksek Lisans
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl), Türkiye
1999 - 2003
1999 - 2003Lisans
Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Doktora
Tüketim algısının postmodernizmin özellikleri bağlamında incelenmesi
Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama
2008
2008Yüksek Lisans
Ağızdan ağıza pazarlama ( Kocaeli'de bulunan dershanelerdeki öğrenciler üzerine örnek bir araştırma )
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, Gazanfer Bilge Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon
Yönetimsel Görevler
2019 - 2023
2019 - 2023MYO Müdür Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, Gazanfer Bilge Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon
Akademi Dışı Deneyim
2005 - 2012
2005 - 2012Yönetmen
Banka, Yönetmen
Makaleler
Tümü (13)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (8)
2024
20241. SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI İLE SATIN ALMA DAVRANIŞI ARASINDAKİ İLİŞKİDE FOMO’NUN ARACILIK ETKİSİ: Z KUŞAĞI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Aktaş Ö., Yavuzyılmaz O.
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.69, ss.137-144, 2024 (TRDizin)
2022
20222. Algılanan Sosyal Medya Pazarlaması'nın Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi'nde Influencer Pazarlamasının Aracılık Rolü
EKŞİ O., CESUR Z., YAVUZYILMAZ O.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi , ss.70-82, 2022 (Hakemli Dergi)
2018
20183. POSTMODERN BAKIŞ AÇISIYLA PAZARLAMA UYGULAMALARI
YAVUZYILMAZ O.
The Journal of Academic Social Science , cilt.6, sa.86, ss.399-412, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20184. MİLLİYETÇİLİK, IRK-IRKÇILIK İLİŞKİSİ
AKINCI A., YAVUZYILMAZ O.
Turkish Studies , cilt.13, ss.75-84, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20185. Milli Kimlik İnşaasında Resmi Tarih Yazımının Rolü
Akıncı A., Yavuzyılmaz O.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.30, ss.15-24, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20186. Crayfısh in Turkey Harvest, Export and Marketing
Yavuzyılmaz O., Aydın H.
the Journal of Academic Social Sciences
, cilt.84, ss.527-536, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20177. Reklam Oyunları- Advergame
YAVUZYILMAZ O.
Asos Journal- The Journal of Academic Social Science , cilt.5, sa.62, ss.588-601, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20178. İndirim Marketleri ve Süpermarketlerin Marka Denkliği Algılarının Kıyaslanmasına Yönelik Bir Araştırma
ARSLAN Y., YAVUZYILMAZ O.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.9, sa.4, ss.571-588, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20169. AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA ÜZERİNE ÖRNEK BİR ARAŞTIRMA
YAVUZYILMAZ O., ARSLAN Y.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research , cilt.9, sa.47, ss.954-966, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201610. AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM
YAVUZYILMAZ O.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research , cilt.9, sa.47, ss.967-976, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201611. MOBİLYA PERAKENDE SATIŞ SEKTÖRÜNDE VERİMADENCİLİĞİ UYGULAMASI
YURTAY Y., YAVUZYILMAZ O., BACINOĞLU N. Z., AK G.
Asos Journal- The Journal of Acedemic Social Science , sa.22, ss.385-394, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201512. Establishing the Potential Clients UsingArtificial Neural Networks
PAMUK Z., YURTAY Y., YAVUZYILMAZ O.
BALKAN JOURNAL OF ELECTRICAL & COMPUTER ENGINEERING , cilt.3, sa.4, ss.219-224, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201513. Ağızdan Ağıza Pazarlama
YAVUZYILMAZ O.
Asos Journal- The Journal of Acedemic Social Science , sa.14, ss.429-448, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. PAZARLAMASTRATEJİLERİNDEN, REKLAM OYUNLARININ (ADVERGAME) ÖNEMİ
YAVUZYILMAZ O., AKTAŞ Ö.
23. INTERNATIONAL BUSINESS CONGRESS, Kocaeli, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2024, ss.31-40, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. SOSYAL MEDYAETKİLEYİCİLERİNİN DESTİNASYON PAZARLAMASINDAKİ ÖNEM
AKTAŞ Ö., YAVUZYILMAZ O.
23. INTERNATIONAL BUSINESS CONGRESS, Kocaeli, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2024, ss.41-47, (Tam Metin Bildiri)
2023
20233. ''Nöro Pazarlama'' konulu yayınların veri görselleştirme metodu ile bibliyometrik analizi
Yavuzyılmaz O.
Asead 11. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Lausanne, İsviçre, 28 - 30 Mayıs 2023, ss.1568-1579, (Tam Metin Bildiri)
2023
20234. ''Gösterişçi Tüketim'' konulu yayınların veri görselleştirme metodu ile bibliyometrik analizi
Yavuzyılmaz O.
Asead 11. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Lausanne, İsviçre, 28 - 30 Mayıs 2023, ss.1515-1527, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. Ön Lisans Eğitiminde Beklenen Hizmet Kalitesi İle Demografik Özellikler Arasında İlişki Boyutu İncelenmesi: Gazanfer Bilge Meslek Yüksekokulu Örneği
GÜNEY C., YAVUZYILMAZ O.
International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 – Autumn, 1 - 02 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
2018
20186. Ön Lisans Eğitiminde Algılanan Hizmet Kalitesi İle Demografik Özellikler Arasında İlişki Boyutu İncelenmesi: Gazanfer Bilge Meslek Yüksekokulu Örneği
GÜNEY C., YAVUZYILMAZ O.
International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 – Autumn, 1 - 02 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
2018
20187. Twıtter Benlik İmajı İle Kullanıcıların Demografik Özellikleri İlişkisi: Kocaeli Üniversitesi Örneği
YAVUZYILMAZ O., GÜNEY C.
International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 – Autumn, 1 - 02 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. Ön Lisans Eğitiminde Beklenen ve Algılanan Hizmet Kalitesi Karşılaştırması: Gazanfer Bilge Meslek Yüksekokulu Örneği
GÜNEY C., YAVUZYILMAZ O.
International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 - Autumn, 1 - 31 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. Facebook Benlik İmajı İle Kullanıcıların Demografik Özellikleri İlişkisi: Kocaeli Üniversitesi Örneği
YAVUZYILMAZ O., GÜNEY C.
International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 – Autumn, 1 - 02 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
2018
201810. Facebook ve Twitter Uygulamalarının Marka Benlik İmajı Karşılaştırması: Kocaeli Üniversitesi Örneği
YAVUZYILMAZ O., GÜNEY C.
International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 - Autumn, 1 - 02 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201811. Demografik Değişkenlere Göre Beklenen ve Algılanan Hizmet Kalitesi Farklılıklarının Karşılaştırması:Gazanfer Bilge Meslek Yüksekokulu Örneği
GÜNEY C., YAVUZYILMAZ O.
International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 - Autumn, 1 - 02 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201812. AKILLI CEP TELEFONU KULLANIMINDA TÜKETİCİDAVRANIŞLARI: TÜRKİYE – AMERİKA KARŞILAŞTIRMASI
YAVUZYILMAZ O., AKINCI A.
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201813. FEDERAL ALMANYA’DA YÖNETİM BİRİMLERİ
AKINCI A., YAVUZYILMAZ O.
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201814. MODERN TOPLUMLARIN ÇIKMAZI: MİLLİ KİMLİKÇOKKÜLTÜRLÜLÜKÇELİŞKİSİ
AKINCI A., YAVUZYILMAZ O.
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201815. SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA (STK’LARDA)BÜTÜNLEŞİK İLETİŞİM FAALİYETLERİ
YAVUZYILMAZ O., AKINCI A.
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201816. Facebook Ve Twıtter Kullanıcılarının Demografik Özelliklerine Göre Kişisel Benlik İmajlarının Değerlendirilmesi: Kocaeli Üniversitesi Örneği
YAVUZYILMAZ O., GÜNEY C.
The Second International Conference On Current Trends In The Middle East 2018: ICCTME’18, 5 - 09 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
201717. Bütünleşik İletişim Faaliyetlerinden Sponsorluk Uygulamaları
YAVUZYILMAZ O., AKINCI A., ARSLAN Y.
1. Uluslararası Sosyal ve İslami Bilimler Konferansı, 22 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
201718. POSTMODERN BAKIŞ AÇISIYLA PAZARLAMA UYGULAMALARI
YAVUZYILMAZ O., ALTUNIŞIK R.
INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2017, ss.609-622, (Tam Metin Bildiri)
2017
201719. Muhasebe Meslek Mensuplarında Mesleki Tükenmişlik: Yalova İli Örneği
GÜNEY C., YAVUZYILMAZ O., ARSLAN Y.
International Congress of Management Economy amd Policy International Congress of Management Economy amd Policy - ICOMEP 17- Autumn, 17 - 18 Kasım 2017, ss.589-608, (Tam Metin Bildiri)
2017
201720. Akıllı Cep Telefonu Kullanımı Konusunda Tüketici Davranışları 2013 Yılı Verilerine Göre Türkiye-Amerika Karşılaştırması
YAVUZYILMAZ O., ARSLAN Y., AKINCI A.
International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), 19 - 22 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201721. Milli Kimlik İnşasında Resmi Tarih Yazımının Rolü
AKINCI A., YAVUZYILMAZ O.
International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), 19 - 22 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201722. Milli Kimlik İnşa Sürecinde Milliyetçilik, Irk ve Irkçılık
AKINCI A., YAVUZYILMAZ O.
International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), 19 - 22 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201723. Sivil Toplum Kuruluşları ve STK’xxlarda Bütünleşik İletişim Faaliyetleri
YAVUZYILMAZ O., AKINCI A.
International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), 19 - 22 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2016
201624. Sivil Toplum Kuruluşlarında Bütünleşik İletişim Faaliyetleri
YAVUZYILMAZ O., AKINCI A.
1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201625. Akıllı Cep Telefonu Kullanımı Konusunda Tüketici Davranışları ve Alışkanlıkları
YAVUZYILMAZ O., KESKİN M.
1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu- ASOS CONGRESS 2016, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201626. ADVERGAME REKLAM OYUNLARI UYGULAMALARI
YAVUZYILMAZ O.
ICOMEP-INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY, 26 - 27 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201627. TANZİMATTAN CUMHURİYETE YÜKSEKÖĞRENİMDEKİDÖNÜŞÜMÜN SİYASAL ARKA PLANI
AKINCI A., YAVUZYILMAZ O.
ULEAD 2016 Annual Congress: ICRE, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201628. Gençlerin Bakış Açısıyla Sosyal Medya Mecralarına Yönelik Marka KişiliğiAlgılamalarının Ve Benlik İmajı Uyumunun İncelenmesi
SÜTÜTEMİZ N., ARSLAN Y., YAVUZYILMAZ O.
ULUSLARARASI OSMANELİ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 12 - 14 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201529. Yeşil İşletme Fonksiyonlarından Yeşil Pazarlama Ve Yeşil Muhasebe
YAVUZYILMAZ O., GÜNEY C.
3.Uluslararası Bölgesel Kalkınma Konferansı, 15 - 16 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Nöro Pazarlama
Yavuzyılmaz O.
Tüketim ve Dönüşüm: Pazarlama Dünyasının Yeni Kodları, İlknur Ayar, Editör, Bidge Yayınları, Ankara, ss.93-125, 2024
2024
20242. SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM
EKŞİ O., YAVUZYILMAZ O.
EKONOMİ GÜNDEMİ:ANALİZLER VE İNCELEMELER, SELÇUK KOÇ, İDRİS SARISOY, KEREM ÇOLAK, Editör, NOVEL SCALA YAYINCILIK, Kocaeli, ss.128-136, 2024
2022
20223. Örgütlerde Eğitimin Önemi
İÇÖZ A., YAKUT H. F., GÜVENÇ D., YAVUZYILMAZ O., EKŞİ O., AKTAŞ Ö., et al.
İnsan Kaynakları Yönetiminde Temel Kavramlar ve Konular, Hıfzı Fatih Yakut, Editör, Değişim Yayınları, İstanbul, ss.216-233, 2022
2022
20224. İNSAN KAYNAKLARINDA PAZARLAMA
YAVUZYILMAZ O.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE TEMEL KAVRAMLAR VE KONULAR, YAKUT Fatih, Editör, DEĞİŞİM YAYIN EVİ, İstanbul, ss.53-76, 2022
2022
20225. DESTİNASYON MARKALAŞMASI
YAVUZYILMAZ O., EKŞİ O.
SOSYAL BILIMLERDE DISIPLINLERARASI AKADEMİK ÇALIŞMALAR, TERZİOĞLU Dilek, SOĞUKOĞLU KORKMAZ Selin, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.99-106, 2022
2021
20216. TÜRKİYE'DE MİLLİ TARİH YAZIMI VE ULUS İNŞASI
AKINCI A., YAVUZYILMAZ O.
TÜRKİYE'DE ULUS İNŞASI, ALPTEKİN MUSA YAVUZ, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.47-72, 2021
2017
20177. Sistem Yaklaşımı Ve Üretim Sistemleri
Taş Ü., Gümrah A., Anıl A., Şahin B., Şahin E. E., Civelek G., et al.
Üretim Yönetimi, M. Ali Mordoğan,Nalan Üstüntaş, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.27-40, 2017