Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
5. BİREYLERİN MODA ÜRÜNLERİNİ SATIN ALMATERCİHLERİNE SOSYAL MEDYA ETKİSİ
II.ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNERÇALIŞMALARIKONGRESİ, Adana, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2018, cilt.3, ss.242-250, (Tam Metin Bildiri)
6. SOSYAL MEDYANIN BİLGİ TOPLAMA AMAÇLI KULLANIMIN DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
II.ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNERÇALIŞMALARIKONGRESİ, Adana, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2018, cilt.3, ss.235-241, (Tam Metin Bildiri)
8. Sosyal Medyanın Bilgi toplama Amaçlı Kullanım Düzeyine İlişkin Bir Araştırma
II. Multidisiplinler Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
9. Meslek Yüksek Okullarında Alınan Eğitim ve Hizmet Kalitesini Algılama Düzeyi Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
II. International Dimitri Yavoronıtski Congress On Social Sciens, 26 - 29 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
11. Bilgi Toplumu Düzeyinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma : Türkiye Örneği
1st International Congress on Tourism, Economics and Business Sciences, 1 - 03 Kasım 2017, cilt.51, (Özet Bildiri)
12. A Study on the Effects of Verbal and Nonverbal Communications Levels on Work Performance in Tourism Sector: Kocaeli Region Four Stars and Five Stars Hotels Operating Sample
1st International Congress on Tourism , Economic and Business Sciences, 1 - 03 Kasım 2017, cilt.1, ss.21, (Özet Bildiri)
13. TÜRKİYE’DE TURİZM OTEL İŞLETMECİLİĞİ ALANINDA EĞİTİM VEREN YÜKSEKÖĞRETİM KURULUŞLARINDA Kİ EĞİTİMCİLERİN TURİZM MESLEKİ EĞİTİMİNİN ETİK AÇISINDAN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
3.ULUSAL BİLGİ, EKONOMİ VE YÖNETİM KONGRESİ, Eskişehir, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2004, ss.80-89, (Tam Metin Bildiri)
14. Türkiye de Turizm Otel İşletmeciliği Alanında Eğitim Veren Yükseköğretim Kuruluşlarındaki Eğiticilerin Turizm Mesleki Eğitiminin Etkisel Açıdan İncelenmesine Yönelik Bir Alan Araştırması
3.Bilgi-Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2004, ss.80-89, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
1. AB’de Coğrafi işaret Uygulamaları ve Gastronomi Turizmine Katkısı
Turizm Okumaları II, Sami Karacan, Editör, Umuttepe Yayınları, Kocaeli, ss.89-110, 2018
2. Görsel Kültür, Moda ve Kimlik:Vogue Örneği
Görselliğin Kültürü-Bir Görsel Kültür Çalışması, Doç.Dr.Mehmet Aslantepe, Editör, Umuttepe Yayınları, Kocaeli, ss.239-264, 2018
3. Görsel Kültür Bağlamında Mekân ve Kimlik İlişkisi:”Google” Ofis Mekânları Örneği
ÖLÇER KANBUR E., ARSLANTEPE K. M., melisa ayşegül ç., döner b., malgorzata rabenda d., ERDEN UZUN C., et al.
Görselliğin Kültürü, Doç. Dr. Mehmet Arslantepe, Editör, Umuttepe Yayınları, Kocaeli, ss.101-131, 2018
4. Sosyal Medyayla Değişen İletişimAnlayışı ve Turizm Faaliyetlerine Etkisi
Turizm Okumaları II, Prof Dr. Sami Karacan, Editör, Umuttepe Yayınları, Kocaeli, ss.145-152, 2018