-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Gastronomi ve Mutfak Sanatları
-
2017 - 2024 Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Gastronomi ve Mutfak Sanatları
-
2011 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Trakya Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2010 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Beykent Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü
-
2007 - 2010 Araştırma Görevlisi
Beykent Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü
-
2018 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Gastronomi ve Mutfak Sanatları
-
2019 - 2019 Yüksekokul Müdür Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu, Gastronomi ve Mutfak Sanatları
-
2014 - 2017 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Trakya Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
Endüstriyel miras alanlarında ziyaret deneyimi, deneyim kalitesi ve destinasyon imajı arasındaki ilişki: Kocaeli SEKA Kağıt ve Bilim Müzesi :rneği
Uca S. (Danışman)
M.Uzun(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Yerel yiyecek deneyiminin destinasyon sadakatine etkisinde mental iyi oluşun aracılık rolü
Uca S. (Danışman)
S.Karahan(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Gökçeada Destinasyonunda Aşırı Turizm ve Paylaşım Ekonomisi
Uca S. (Danışman)
T.GÜDÜK(Öğrenci), Doktora, 2024 -
GLAMPİNG TURİZMİ KAPSAMINDA YAPILAN KONAKLAMA DENEYİMLERİNİN DENEYİMSEL KALİTE PERSPEKTİFİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Uca S. (Danışman)
K.ALPASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Gıda atığı olarak narenciye kabukları ile zenginleştirilmiş keklerin duyusal özelliklerinin tüketici tutumları ve satın alma niyetine etkisi
Uca S. (Danışman)
A.AKÇAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka imajı ve marka güveni üzerindeki etkileri: Havayolları örneği
Uca S. (Danışman)
S.CESUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Sosyal medya fenomenlerinin rol aldığı turistik ürün tanıtımlarının x, y ve z kuşağı tüketici algısı ve satın alma niyetine etkisi
Uca S. (Danışman)
E.KARA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Youtube seyahat vloglarına yönelik algıların destinasyon seçimine etkisi: Kişilik tiplerinin düzenleyicilik rolü
Uca S. (Danışman)
B.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Marka deneyiminin marka aşkı üzerindeki etkisi: Türk Hava Yolları örneği
Uca S. (Danışman)
C.ALTAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Renk faktörünün içeceklere yönelik görsel ve tatsal algılar üzerindeki etkisi
Uca S. (Danışman)
S.KARAHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Kocaeli ilinin bir inanç turizm destinasyonu olarak geliştirilmesinde profesyonel turist rehberlerinin bakış açısı
Uca S. (Danışman)
H.AKYÜZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Franchise kahve işletmelerinde hizmet kalitesi, marka adı, marka güveni ve marka imajı arasındaki ilişkiler
Uca S. (Danışman)
M.UZUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Kültürel mirasın korunması konusunda yerel halkın tutumları: Assos örneği
Uca S. (Danışman)
G.UZUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Şehir otellerinde otel estetiği deneyimi ve müşteri sadakati ilişkisi üzerine bir araştırma
Uca S. (Danışman)
M.KARADENİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Deneyimsel kalite algısı ve tatmin: Dokufest festivali örneği
Uca S. (Danışman)
E.BÜTÜÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Destinasyon pazarlaması kapsamında marka aşkı ile destinasyon marka sadakati arasındaki ilişki
Uca S. (Danışman)
A.SERCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Marka performansının, kültürün ve marka kişiliğinin marka sadakati üzerine etkisi: İstanbul'daki beş yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulama
Uca S. (Danışman)
Ç.UNURLU(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Birinci sınıf restoranların web sitelerinin tasarım ve pazarlama faaliyetleri açısından değerlendirilmesi
Uca S. (Danışman)
T.GÜDÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Enez yöresinin turizm işletmeleri açısından gelişme perspektifleri
Uca S. (Danışman)
U.KEREM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Marka Kişiliği ve Türkiye’de Faaliyet Gösteren Bankaların Marka Kişilikleri Üzerine Bir Araştırma
Uca S. (Danışman)
G.Emrah(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012