Makaleler
36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (25)
4. The effect of tourists’ relationship with nature on global social responsibility awareness within the scope of last chance tourism
Journal of Tourism Leisure and Hospitality
, cilt.6, sa.1, ss.1-16, 2024 (Hakemli Dergi)
5. Müze Ziyaretçi Deneyimi ve Destinasyon İmajı Ölçeklerinin Uygulanabilirliği Üzerine Bir Araştırma
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.24-40, 2024 (Hakemli Dergi)
7. Gaziantep Yöresel Lezzetleri İle İlgili YouTube Videolarının İçerik Analizi
Journal of Tourism Intelligence and Smartness
, cilt.6, sa.1, ss.1-16, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Çevrimiçi Rehberli Sanal Turlara Katılan Ziyaretçi Deneyimleri : Airbnb Örneği
Journal of Hospitality and Tourism Issues
, cilt.4, sa.2, ss.108-122, 2022 (Hakemli Dergi)
12. RESTORANLARDA KULLANILAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AR) UYGULAMALARININ HİZMET KALİTESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Trakya Üniversitesi Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.23-38, 2022 (Hakemli Dergi)
13. İLKEL ÇAĞLARDAN GÜNÜMÜZE GASTRONOMİ KÜLTÜRÜNDE DİN ETKİSİ (RELIGIOUS EFFECTS ON GASTRONOMY CULTURE FROM PRIMITIVE AGES TO PRESENT)
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)
, cilt.4, sa.2, ss.526-537, 2021 (Hakemli Dergi)
18. OTELLERDE ESTETİK DENEYİM VE MÜŞTERİ TATMİNİ İLİŞKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ
Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel
, cilt.3, sa.2, ss.311-322, 2020 (Hakemli Dergi)
20. A NEW STRATEGY TO CREATE COMPETITIVE ADVANTAGE INTHE SCOPE OF HEALTH TOURISM: ”HIPPOTHERAPYAPPLICATIONS”
GSI JOURNALS SERIE B: ADVANCEMENTS IN BUSINESS AND ECONOMICS
, cilt.2, sa.2, ss.1-18, 2020 (Hakemli Dergi)
21. Destinasyonlar İçin Marka Aşkının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bodrum Örneği
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.8, sa.1, ss.278-290, 2020 (Hakemli Dergi)
22. DOĞAL KAYNAKLARA DAYALI TURİZM: ORDU İLİ VE JUKKASJARVİ ÖRNEKLERİ
Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.23-34, 2019 (Hakemli Dergi)
25. A Study on the Effects of Demographic Factors on Hotel Selection Process
International Journal of Tourism Sciences
, cilt.17, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
27. Şehir Pazarlaması Kapsamında Marka Kişiliği ve Marka Sadakati İlişkisi Edirne İli Örneği
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, ss.118-136, 2015 (Hakemli Dergi)
29. Sosyal Ağlar ve Sosyal Medya Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Eurasian Academy of Sciences Social Sciences Journal
, cilt.3, ss.89-103, 2015 (Hakemli Dergi)
31. KÜLTÜREL BİR DESTİNASYON OLARAK EDİRNE Yabancı Turist Potansiyelini Belirlemeye Yönelik Bir Tahmin Forecast Analizi
Social Sciences Research Journal
, cilt.3, sa.1, ss.1-11, 2014 (Hakemli Dergi)
32. A Research on the Relationship Between Brand Experience and Brand Name With Customer Satisfaction
Journal of Tourism and Hospitality Management
, cilt.1, ss.10-21, 2013 (Hakemli Dergi)
33. Havayolu Şirketlerinin Marka Kişiliklerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.173-186, 2012 (Hakemli Dergi)
34. Dark Tourism in Gallipoli Forecast Analysis to Determine Potential of Australian Visitors
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.41, ss.386-393, 2012 (Hakemli Dergi)
35. Gay Men and Tourism Gay Men s Tourism Perspectives and Expectations
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.41, ss.394-401, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
55
2. A DIGITAL RESPONSE TO FOOD WASTE: FOOD PAIRING THEORY AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE INTEGRATION
ASES INTERNATIONAL EUROPEAN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Almanya, 12 - 14 Kasım 2025, (Tam Metin Bildiri)
3. Gastronomide Teknolojik Determinizm Üzerine Bir Değerlendirme
23. Geleneksel Turizm Sempozyumu, Türkiye, 08 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)
4. Yerel Mutfakların Korunması Sürecinde Şeflerin Rolüne Yönelik Bir Araştırma Önerisi
23. Geleneksel Turizm Sempozyumu, Türkiye, 08 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)
5. Yerel Gastronomi Hikâyelerinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Cinsiyetin Düzenleyici Rolü -Bir Araştırma Tasarımı
23. Geleneksel Turizm Sempozyumu, Türkiye, 08 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)
6. The Use of Roquefort Cheese and Chocolate in Product Development Within the Scope of Food Pairing Theory
MTCON (The 6th Conference on Managing Tourism Across Continents), Türkiye, 30 Nisan - 03 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)
7. Gastronomi Turizminin Gelişiminde Yerel İşletmelerin Rolü: Kocaeli Tatlı Güven Örneği
8. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Aydın, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2024, (Yayınlanmadı)
9. Restoran İşletmelerinde Sürdürülebilir Mutfak Yönetim Süreci Üzerine Bir Durum Çalışması
3. Uluslararası Turizmde Yeni Jenerasyonlar ve Yeni Trendler Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)
11. VEGANLARIN BESLENME ALIŞKANLIKLARI VE BİTKİSEL BAZLI SÜT TERCİHLERİNE YÖNELİK ARAŞTIRMA
7. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Kastamonu, Türkiye, 28 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
12. TEMEL SANAT EĞİTİMİ DERSİNİN GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI ÖĞRENCİLERİNİN ESTETİK ALGILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
7. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Kastamonu, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
13. YEREL MUTFAK HİZMETİ SUNAN İŞLETMELERE YÖNELİK ZİYARETÇİ DENEYİMLERİ: ŞANLIURFA MUTFAĞI
7. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Kastamonu, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
16. Yaşam Tarzlarının Dijital Detoks Turizmine Katılım Motivasyonları Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma Tasarısı
21. Geleneksel Turizm Sempozyumu, Türkiye, 11 Mayıs 2023, (Tam Metin Bildiri)
23. OTEL İŞLETMELERİNDE ÇEVRİMİÇİ DEĞERLENDİRMELERE YÖNELİK İÇERİK ANALİZİ
International Marmara Social Sciences Congress, 19 - 20 Haziran 2020, (Tam Metin Bildiri)
24. Hizmet Kalitesi, Marka Adı, Marka Güveni ve Marka İmajı Ölçeklerinin Zincir Yiyecek İçecek İşletmelerinde Uygulanabilirliği Üzerine Bir Araştırma
IMASCON-2019, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
26. HİZMET KALİTESİ, MARKA ADI, MARKA GÜVENİ VE MARKA İMAJI ÖLÇEKLERİNİN ZİNCİR YİYECEK-İÇECEK İŞLETMELERİNDE UYGULANABİLİRLİĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
IMASCON 2019, 1 - 03 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
27. Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Destinasyonlar İçin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Bir Aratırma
3th C-IASOS 2019, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
28. ÇÖLYAK HASTALARININ YİYECEK-İÇECEK İŞLETMELERİNDEN BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Uluslararası Gastronomi Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
29. WEB SITES AS MARKETING TOOL - “A Content Analysis of Turkish Wine Companies’xx Websites”
6th International Annual Meeting of Sosyoekonomi Society, 24 - 25 Ekim 2019, ss.133-143, (Tam Metin Bildiri)
30. YİYECEK-İÇECEK İŞLETMELERİNİN WEB SİTELERİNİN PAZARLAMA KARMASI (7P) UNSURLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: ESKİŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ
20. Ulusal Turizm Kongresi, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
31. Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Destinasyonlar İçin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma
III. International Applied Social Sciences Congress (C-iasoS – 2019), 4 - 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
32. Küresel Havayolu İttifaklarına Bağlı Olarak Faaliyet Gösteren Havayolu Firmalarının Müşteri Sadakat Programlarına Yönelik İçerik Analizi
III. International Applied Social Sciences Congress (C-iasoS – 2019), 4 - 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
33. Sakin Şehirler Yerel Halk İçin de Sakin mi?Uzundere Örneğinde Yaklaşma-Kaçınma Çatışması
III. International Rural Tourism and Development Congress, 13 - 15 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
34. Kültürel Miras Madenciliği: Kocaeli Ilinin Kültür Varliklarina Yönelik Bir Değerlendirme
Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
35. Sakin Şehirler Yerel Halk İçin de Sakin mi? Uzundere Örneğinden Yaklaşma Kaçınma Çatışması
3rd Rural Tourism and Development Congress, 13 - 16 Haziran 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
36. The Effects of Brand Experience on Brand Love in Food and Beverage Sector: A Research on Starbucks
International Gastronomy Tourism Studies Congress, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
37. Social Media Marketing in Restaurants: An Evaluation of Michelin-Starred Restaurants
International Gastronomy Tourism Studies Congress, 20 - 22 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
38. Engellerde Yeni Umut: Hippoterapi
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON 2018), Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.379-384, (Tam Metin Bildiri)
39. Hippoterapi Uygulamalarında Dengeli Beslenmenin Önemi
IMASCONGRESS – Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
40. Engellerde Yeni Umut
IMASCONGRESS – Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
44. Kırsal Turizmin Gelişimi İçin Bir Öneri: Katılım Öncesi Yardım Aracı Programı
7.Ulusal Kırsal Turizm Kongresi, Muğla, Türkiye, 10 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
45. A New Strategy to Create Competitive Advantage in the Health Tourism: Hippotherapy
4th International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), Paris, Fransa, 26 - 27 Nisan 2018, ss.200-201, (Özet Bildiri)
46. Konaklama İşletmelerinin Pazarlama Estetiği Unsurlarının Turistlerin Demografik Değişkenlerine Göre İncelenmesi: Eskişehir Örneği
III. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 20 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
48. A Study on the Effects of Demographic Factors on Hotel Selection Process
TOSOK 82nd International TOURISM Conference, Güney Kore, 5 - 07 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)
49. ON BİRİNCİ SAKİN ŞEHİR UZUNDERE TURİZM POTANSİYELİ AÇISINDAN GELİŞME PERSPEKTİFLERİ
17. ULUSAL TURİZM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
50. Edi rne İli ne Özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasinda Sosyal Medyanin Rolü Instagram da Edirne İline Yönelik Etiketlemeler Üzerine Bir İçerik Analizi
5. ULUSAL KIRSAL TURİZM KONGRESİ, Türkiye, 18 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
51. USING SOCIAL MEDIA IN CITY MARKETING A Content Analysıs of Hashtags for Istanbul in Instagram
VIII. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 06 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
52. Gay Men and Tourism Gay Men s Tourism Perspectives and Expectations
International Conference on Leadership, Technology and Innovation Management (Bu bildiri 2012 yılında Procedia – Social and Behavioral Sciences, Volume: 41’de basılmıştır – s. 394-401)., İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2011, ss.432-438, (Tam Metin Bildiri)
53. Dark Tourism in Gallipoli Forecast Analysis to Determine Potential of Australian Visitors
International Conference on Leadership, Technology and Innovation Management (Bu bildiri 2012 yılında Procedia – Social and Behavioral Sciences, Volume: 41’de basılmıştır – s. 386-393), İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2011, ss.424-431, (Tam Metin Bildiri)
55. Geleceğin İnsan Kaynağının Kariyere Bakış Açısı: İstanbul’da Turizm Eğitimi Alan Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma
IV. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
42
1. Türkiye’de Yemek Kültürü Üzerine Yapılmış Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Gastronomi Turizmi Araştırmaları 2, ÖZDOĞAN OSMAN NURİ, AYYILDIZ TUĞRUL, Editör, Detay Yayıncılık, ss.299-318, 2025
3. Veganların Beslenme Alışkanlıkları ve Bitkisel Bazlı Süt Tercihlerine Yönelik Araştırma
SOFRADAKİ BİLİM VE LEZZETTEKİ SANAT: GASTRONOMİYE KAPSAMLI BİR BAKIŞ, ALPTEKİN SÖKMEN,ÇAĞDAŞ AYDIN, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.1172-1192, 2024
4. Yerel Mutfak Hizmeti Sunan İşletmelere Yönelik Ziyaretçi Deneyimleri: Şanlıurfa Mutfağı
SOFRADAKİ BİLİM VE LEZZETTEKİ SANAT: GASTRONOMİYE KAPSAMLI BİR BAKIŞ, ALPTEKİN SÖKMEN,ÇAĞDAŞ AYDIN, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.1111-1130, 2024
5. Temel Sanat Eğitimi Dersinin Gastronomi ve Mutfak Sanatları Öğrencilerinin Estetik Algıları Üzerindeki Etkisi
SOFRADAKİ BİLİM VE LEZZETTEKİ SANAT: GASTRONOMİYE KAPSAMLI BİR BAKIŞ, ALPTEKİN SÖKMEN,ÇAĞDAŞ AYDIN, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.1383-1399, 2024
6. Veganların Beslenme Alışkanlıkları ve Bitkisel Bazlı Süt Tercihlerine Yönelik Araştırma
SOFRADAKİ BİLİM VE LEZZETTEKİ SANAT: GASTRONOMİYE KAPSAMLI BİR BAKIŞ, SÖKMEN ALPTEKİN, AYDIN ÇAĞDAŞ, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.1172-1192, 2024
7. Tarih Öncesi Devirler (Prehistorya)
Gastronomi Tarihi, Prof.Dr. Mehmet Sarıışık, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.1-23, 2023
8. KÜLTÜREL MIRAS ALAN YÖNETIMINDE ERISILEBILIRLIK
DISIPLINLER ARASI YAKLASIMLA KÜLTÜREL MIRAS YÖNETIMI, Oğuz Diker,Emrah Özkul,Derman Küçükaltan, Editör, Paradigma, Çanakkale, ss.49-74, 2023
9. Restoran İşletmelerinde Sürdürülebilir Mutfak Yönetim Süreci Üzerine Bir Durum Çalışması
Turizmde Yeni Trendler, Gökçe, A.; Coşkun, G.; Eker, N.; Dilmaç, E. ve Çolak, O., Editör, Özgür Yayınları, ss.259-276, 2023
10. KÜLTÜREL MİRAS ALAN YÖNETİMİNDE ERİŞİLEBİLİRLİK
DİSİPLİNLER ARASI YAKLAŞIMLA KÜLTÜREL MİRAS YÖNETİMİ, Diker, O.; Özkul, E. ve Küçükaltan, E., Editör, Paradigma Akademi, ss.49-74, 2023
12. Gastronomi ve Felsefe
Disiplinlerarası Bakıs Açısıyla Gastronomi, O. Güler; G. Akdağ. ve A. Kale, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.448-461, 2021
14. Kırsal Turizmin Pazarlanması
Kırsal Turizm ve Kalkınma, G. Yüksek ve P. Çakır, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıkögretim Fakültesi, Eskişehir, ss.197-215, 2020
15. Kırsal Kalkınma
Kırsal Turizm ve Kalkınma, G. Yüksek ve P. Çakır, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıkögretim Fakültesi, Eskişehir, ss.3-28, 2020
16. Dünya Mutfak Kültürleri
Dünya Mutfak Kültürleri, Nilüfer Şahin Perçin, Editör, Beta Books , İstanbul, ss.25-33, 2020
17. Yiyecek-Içecek Isletmelerinde Kullanılan Ekipmanlar
YIYECEK VE IÇECEK ISLETMECILIGI, H. R. Yüncü, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıkögretim Fakültesi, Eskişehir, ss.29-66, 2020
18. ALTERNATİF TURİZM Turizmin 41 Türü
ALTERNATİF TURİZM Turizmin 41 Türü, Rahman Temizkan,Duran Cankül,Fikret Gökçe, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.241-249, 2020
19. Gastronomi ve Din
Gastronominin Temelleri, H. R. Yüncü, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.61-88, 2020
20. Gastronomi ve Antropoloji
Gastronominin Temelleri, H. R. Yüncü, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.147-168, 2020
21. Şehir Turizmi
Detay Yayıncılık, Ankara, 2019
22. Turizm Endüstrilerinde Mobbing ve Kadın
Turizmde Kadın Olmak, Ahmet Vatan, Editör, Değisim Yayınları, İstanbul, ss.110-122, 2019
23. Dünyada Kültürel Miras
Kültürel Miras Yönetimi, Bedia Yelda Uçkan, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.184-215, 2019
24. Türkiye’de Kültürel Miras
Kültürel Miras Yönetimi, Bedia Yelda Uçkan, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.158-183, 2019
25. Destinasyon Yönetimi
Destinasyon Yönetimi, D. Karagöz Yüncü, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.2-18, 2019
26. Termal ve SPA Hizmetleri Yönetim ve Organizasyonu
Termal ve SPA Hizmetleri, R. Kozak, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.116-138, 2018
27. Türkiye Turizmine Genel Bakış
Türkiye Turizm Coğrafyası, Duran, E. ve Sertkaya Doğan, Ö., Editör, Paradigma Akademi, ss.199-215, 2018
30. Vaka Analizleriyle İşletmelerde Satış Yönetimi
Adra Yayıncılık, 2017
31. The Role of Culture in City Branding
Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction, A. Bayraktar ve C. Uslay, Editör, IGI Global, Oregon, ss.1-30, 2017
32. Using Social Media in City Marketing: A Content Analysisof Hashtags for Istanbul in Instagram
Research on Humanities and Social Sciences, H. Aslan ve M. A. İçbay,C. Reggireo, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.107-120, 2016
33. Kongre Turizmi
ALTERNATIF TURIZM, G. Yüksek, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.138-157, 2016
34. Kültür Turizmi ve Kültürel Miras Turizmi
ALTERNATIF TURIZM, G. Yüksek, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi,, Eskişehir, ss.1-30, 2016
35. Özel Ilgi Turizmi
ALTERNATIF TURIZM, G. Yüksek, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.45-71, 2016
36. Turist ve Çevre
Turizmin Sosyo Psikolojik Dinamikleri, Duran,Erol ve Aslan Cumhur, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.155-170, 2016
37. Şehir Pazarlaması
Çağdaş Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Doç.Dr. Murat Akın ve Yrd.Doç.Dr. Murat Toksarı, Editör, Paradigma Akademi, Edirne, ss.125-145, 2015
38. Turizm Ulaştırması ve Pazarlama
Turizm Ulaştırması, İrfan Arıkan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.213-237, 2015
39. Entegre Destinasyon Yönetimi: Isbirlikçi Aglar ve Ortaklıklar
Turizmde Güncel Konu ve Egilimler, Ş. Aydın ve M. Boz, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.253-270, 2013
40. Demografik Degisimler ve Turizm Pazarlamasına Yansımaları
Turizmde Güncel Konu ve Egilimler, Ş. Aydın ve M. Boz, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.271-288, 2013
41. Gambling Tourism and Turkey “Casinos’ Role at Tourism Development
THE SCIENCE AND EDUCATION AT THE BEGINNING OF THE 21ST CENTURY IN TURKEY, A. Drujinin,Z. Kostova,I. Sharuho,E. Atasoy, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.200-211, 2013
Ansiklopedide Bölümler
11
1. Etnik Restoran
Detay Yayıncılık, ss.1, 2020
2. Fast-Food
Detay Yayıncılık, ss.11, 2020
3. Agırlama Endüstrisi
Detay Yayıncılık, ss.1, 2020
4. Turizm Ansikolopedisi Türkiye
Detay Yayıncılık, ss.11, 2019
6. Turizm Ansiklopedisi Türkiye
Detay Yayıncılık, ss.416, 2019
7. Turizm Ansikolopedisi Türkiye
Detay Yayıncılık, ss.614, 2019
8. Turizm Ansiklopedisi Türkiye
Detay Yayıncılık, ss.444-445, 2019
10. Ekonomik Kalkınma ve Isbirligi Örgütü - Organızatıon for Economic Co-Operation and Development (OECD)
Nobel Yayıncılık, ss....., 2013
11. Dünya Ticaret Örgütü – World Trade Organzation (WTO)
Nobel Yayıncılık, ss...., 2013
Metrikler
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
4
Atıf (WoS)
46
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
58
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
495
H-İndeks (Scholar)
13
Atıf (TrDizin)
13
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
628
H-İndeks (Sobiad)
13
Atıf (Diğer Toplam)
116
Proje
4
Tez Danışmanlığı
20