Articles Published in Other Journals
6
Akıllı Telefonların Uygulama İzinleri Üzerine Bir Farkındalık Çalışması
AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology
, vol.9, no.30, pp.153-164, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
İki Yönlü Simetrik Model Bağlamında Üniversitelerin Facebook Kullanım Analizi
Erciyes İletişim Dergisi
, vol.5, no.1, pp.344-360, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
GSM Operatörü Kullanıcılarının Marka Sadakati Üzrine Bir İnceleme
Global Media Journal Turkish Edition
, vol.6, no.12, pp.131-171, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Meslek ve sanat eğitimi kurs yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme algısı
International Journal of Human Sciences
, vol.12, no.2, pp.1931-1947, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
10
Eğitimde Bütünsel Yaklaşım Üzerine Yükseköğretimde Deneysel Bir Çalışma
ASOS 4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 3 - 05 May 2018, pp.63, (Summary Text)
İki Yönlü Simetrik Model Bağlamında Üniversitelerin Facebook Kullanım Analizi
1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı – İnsan ve Toplum Bilimleri (IBAD-2016), Turkey, 19 - 22 May 2016, (Summary Text)
Görsel Kültür Aracı Olarak Instagram
II. ULUSLARARASI MEDYA ÇALIŞMALARI KONGRESİ, 20 - 23 April 2016, (Full Text)
Meslek ve sanat eğitimi kurs yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme algısı
1 st International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2015, 29 - 31 October 2015, (Summary Text)
Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Twıtter Rektörlerin Twıtter Kullanım Analizi
TOPLUMSAL VE KURUMSAL ÇATIŞMALAR/ÇÖZÜMLER KONGRESİ, Turkey, 8 - 10 October 2015, pp.291-308, (Full Text)
Sanal Dünyada Yaşam Pratikleri
Dijital İletişim Etkisi, 16 - 17 October 2014, (Full Text)
Books
6
Arttırılmış Gerçeklik Uygulaması: Çevrimiçi Alışverişte Arttırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımı.
in: Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar–II, , Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.1-14, 2024
DİJİTAL TARAFTARLIK BAĞLAMINDA FAN TOKENLAR: AİDİYET VE FİNANSAL İLİŞKİLERİN YENİ YÜZÜ
in: İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, AKINER, NURDAN, Editor, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, pp.37-53, 2023
DİJİTAL TARAFTARLIK BAĞLAMINDA FAN TOKENLAR: AİDİYET VE FİNANSAL İLİŞKİLERİN YENİ YÜZÜ
in: İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, AKINER, NURDAN, Editor, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, pp.37-53, 2023
Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Marka İmajı ve Marka Aşkına Etkisi
Eğitim Yayınevi, Konya, 2021
Yeni Medya İle Değişen Marka İletişim Pratikleri Galatasaray Spor Kulübü Örneği
in: Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Gamze Yetkin Cılızoğlu, Aysel Çetinkaya, Editor, LITERATÜRK, Konya, pp.165-189, 2020