Publications & Works

Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 10

Eğitimde Bütünsel Yaklaşım Üzerine Yükseköğretimde Deneysel Bir Çalışma

ASOS 4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 3 - 05 May 2018, pp.63, (Summary Text)

Effects of Higher Education Service Quality on Intention to Adopt the Profession: A Study on Public Relations Students

International Academic Conference on Social Sciences, Multidisciplinary, Economics, Business andFinance Studies (Global Meeting of Social Science Community), Lisbon, Portugal, 27 - 29 November 2017, pp.33, (Summary Text)

Akıllı Telefonların Uygulama İzinleri Üzerine Bir Farkındalık Çalışması

2. Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 1 - 04 November 2017, pp.46-47, (Summary Text)

Twitter daki Haberlerin Doğruluk Algısını Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 18 - 20 May 2017, pp.1216, (Summary Text)

İki Yönlü Simetrik Model Bağlamında Üniversitelerin Facebook Kullanım Analizi

1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı – İnsan ve Toplum Bilimleri (IBAD-2016), Turkey, 19 - 22 May 2016, (Summary Text)

Görsel Kültür Aracı Olarak Instagram

II. ULUSLARARASI MEDYA ÇALIŞMALARI KONGRESİ, 20 - 23 April 2016, (Full Text)

Meslek ve sanat eğitimi kurs yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme algısı

1 st International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2015, 29 - 31 October 2015, (Summary Text)

Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Twıtter Rektörlerin Twıtter Kullanım Analizi

TOPLUMSAL VE KURUMSAL ÇATIŞMALAR/ÇÖZÜMLER KONGRESİ, Turkey, 8 - 10 October 2015, pp.291-308, (Full Text)

Sanal Dünyada Yaşam Pratikleri

Dijital İletişim Etkisi, 16 - 17 October 2014, (Full Text)
Books 6

Arttırılmış Gerçeklik Uygulaması: Çevrimiçi Alışverişte Arttırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımı.

in: Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar–II, , Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.1-14, 2024

DİJİTAL TARAFTARLIK BAĞLAMINDA FAN TOKENLAR: AİDİYET VE FİNANSAL İLİŞKİLERİN YENİ YÜZÜ

in: İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, AKINER, NURDAN, Editor, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, pp.37-53, 2023

DİJİTAL TARAFTARLIK BAĞLAMINDA FAN TOKENLAR: AİDİYET VE FİNANSAL İLİŞKİLERİN YENİ YÜZÜ

in: İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, AKINER, NURDAN, Editor, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, pp.37-53, 2023

Yeni Medya İle Değişen Marka İletişim Pratikleri Galatasaray Spor Kulübü Örneği

in: Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Gamze Yetkin Cılızoğlu, Aysel Çetinkaya, Editor, LITERATÜRK, Konya, pp.165-189, 2020
Metrics

Publication

22

Citation (TrDizin)

1

H-Index (TrDizin)

1

Citation (Sum Other)

5

Project

1

Open Access

2
UN Sustainable Development Goals