Yayınlar & Eserler

Makaleler 6
Tümü (6)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 10

2. Eğitimde Bütünsel Yaklaşım Üzerine Yükseköğretimde Deneysel Bir Çalışma

ASOS 4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.63, (Özet Bildiri)

3. Effects of Higher Education Service Quality on Intention to Adopt the Profession: A Study on Public Relations Students

International Academic Conference on Social Sciences, Multidisciplinary, Economics, Business andFinance Studies (Global Meeting of Social Science Community), Lisbon, Portekiz, 27 - 29 Kasım 2017, ss.33, (Özet Bildiri)

4. Akıllı Telefonların Uygulama İzinleri Üzerine Bir Farkındalık Çalışması

2. Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, ss.46-47, (Özet Bildiri)

5. Twitter daki Haberlerin Doğruluk Algısını Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.1216, (Özet Bildiri)

6. İki Yönlü Simetrik Model Bağlamında Üniversitelerin Facebook Kullanım Analizi

1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı – İnsan ve Toplum Bilimleri (IBAD-2016), Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

7. Görsel Kültür Aracı Olarak Instagram

II. ULUSLARARASI MEDYA ÇALIŞMALARI KONGRESİ, 20 - 23 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

8. Meslek ve sanat eğitimi kurs yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme algısı

1 st International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2015, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

9. Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Twıtter Rektörlerin Twıtter Kullanım Analizi

TOPLUMSAL VE KURUMSAL ÇATIŞMALAR/ÇÖZÜMLER KONGRESİ, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.291-308, (Tam Metin Bildiri)

10. Sanal Dünyada Yaşam Pratikleri

Dijital İletişim Etkisi, 16 - 17 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Arttırılmış Gerçeklik Uygulaması: Çevrimiçi Alışverişte Arttırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımı.

Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar–II, , Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.1-14, 2024

2. DİJİTAL TARAFTARLIK BAĞLAMINDA FAN TOKENLAR: AİDİYET VE FİNANSAL İLİŞKİLERİN YENİ YÜZÜ

İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, AKINER, NURDAN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.37-53, 2023

3. DİJİTAL TARAFTARLIK BAĞLAMINDA FAN TOKENLAR: AİDİYET VE FİNANSAL İLİŞKİLERİN YENİ YÜZÜ

İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, AKINER, NURDAN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.37-53, 2023

6. Yeni Medya İle Değişen Marka İletişim Pratikleri Galatasaray Spor Kulübü Örneği

Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Gamze Yetkin Cılızoğlu, Aysel Çetinkaya, Editör, LITERATÜRK, Konya, ss.165-189, 2020
Metrikler

Yayın

22

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları