Makaleler
6
Tümü (6)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (5)
2. Akıllı Telefonların Uygulama İzinleri Üzerine Bir Farkındalık Çalışması
AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology
, cilt.9, sa.30, ss.153-164, 2018 (Hakemli Dergi)
3. İki Yönlü Simetrik Model Bağlamında Üniversitelerin Facebook Kullanım Analizi
Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.344-360, 2017 (TRDizin)
5. GSM Operatörü Kullanıcılarının Marka Sadakati Üzrine Bir İnceleme
Global Media Journal Turkish Edition
, cilt.6, sa.12, ss.131-171, 2016 (Hakemli Dergi)
6. Meslek ve sanat eğitimi kurs yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme algısı
International Journal of Human Sciences
, cilt.12, sa.2, ss.1931-1947, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
2. Eğitimde Bütünsel Yaklaşım Üzerine Yükseköğretimde Deneysel Bir Çalışma
ASOS 4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.63, (Özet Bildiri)
6. İki Yönlü Simetrik Model Bağlamında Üniversitelerin Facebook Kullanım Analizi
1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı – İnsan ve Toplum Bilimleri (IBAD-2016), Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
7. Görsel Kültür Aracı Olarak Instagram
II. ULUSLARARASI MEDYA ÇALIŞMALARI KONGRESİ, 20 - 23 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)
8. Meslek ve sanat eğitimi kurs yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme algısı
1 st International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2015, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
9. Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Twıtter Rektörlerin Twıtter Kullanım Analizi
TOPLUMSAL VE KURUMSAL ÇATIŞMALAR/ÇÖZÜMLER KONGRESİ, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.291-308, (Tam Metin Bildiri)
10. Sanal Dünyada Yaşam Pratikleri
Dijital İletişim Etkisi, 16 - 17 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
1. Arttırılmış Gerçeklik Uygulaması: Çevrimiçi Alışverişte Arttırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımı.
Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar–II, , Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.1-14, 2024
2. DİJİTAL TARAFTARLIK BAĞLAMINDA FAN TOKENLAR: AİDİYET VE FİNANSAL İLİŞKİLERİN YENİ YÜZÜ
İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, AKINER, NURDAN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.37-53, 2023
3. DİJİTAL TARAFTARLIK BAĞLAMINDA FAN TOKENLAR: AİDİYET VE FİNANSAL İLİŞKİLERİN YENİ YÜZÜ
İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, AKINER, NURDAN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.37-53, 2023
5. Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Marka İmajı ve Marka Aşkına Etkisi
Eğitim Yayınevi, Konya, 2021
6. Yeni Medya İle Değişen Marka İletişim Pratikleri Galatasaray Spor Kulübü Örneği
Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Gamze Yetkin Cılızoğlu, Aysel Çetinkaya, Editör, LITERATÜRK, Konya, ss.165-189, 2020