Makaleler
18
Tümü (18)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (13)
2. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ARAŞTIRMAYA SORGULAMAYA DÖNÜK ÖZYETERLİKLERİ İLE FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.12-24, 2023 (Hakemli Dergi)
3. Students Engagement in Science during Covid-19 Pandemic: Role of Self-Efficacy Beliefs and Achievement Goals
JOURNAL OF SCIENCE LEARNING
, cilt.6, sa.1, ss.23-33, 2023 (Hakemli Dergi)
4. Analysis of Science-Based Entrepreneurship Skills and Parents Academic Achievement Pressure and Support of Primary School Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.9, sa.4, ss.1111-1120, 2022 (Hakemli Dergi)
5. The Effect of Using Different Teaching Methods on High-Level Skills in Science Lessons
SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL
, cilt.33, sa.2, ss.146-155, 2022 (Hakemli Dergi)
6. Effects of Mobile Learning Science Course on Students’ Academic Achievement and Their Opinions about the Course
SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL
, cilt.32, sa.3, ss.254-263, 2021 (Hakemli Dergi)
7. ORTAOKUL DERS KİTAPLARINDAKİ ENGELLİ BİREYLERLE İLGİLİ İÇERİKLERİN ÖRTÜK PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.1417-1430, 2021 (Hakemli Dergi)
10. Ortaokul Öğrencilerinin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları ve Derse Katılımlarının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.140-150, 2020 (Hakemli Dergi)
12. Ebeveynlerin Sosyoekonomik Düzeyleri ile Çocuklarının Okul Hayatına Katılımları Arasındaki İlişki
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.978-991, 2019 (TRDizin)
15. Prediction of students strategies for doing science homework by parental support and students goal orientation
Pegem Journal of Education and Instruction
, cilt.9, sa.2, ss.585-604, 2019 (Scopus)
16. YATILI BÖLGE ORTAOKULLARINDAKİ ÖĞRENCİLERİN FİZİKİ MEKÂN MEMNUNİYETLERİNE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.42-57, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
4. The Effect of Orienteering Education on 5th Grade Students' Self-Efficacy, Science-Based Entrepreneurship, and Anxiety
XI INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, ss.143-147, (Tam Metin Bildiri)
5. EXAMINATION OF CRITICAL THINKING DISPOTIONS IN SCIENCE COURSE IN TERMS OF ENVIRONMENTAL FACTORS
INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATION AND SCIENCE, İstanbul, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, ss.64, (Özet Bildiri)
6. THE RELATIONSHIP BETWEEN SCIENTIFIC CREATIVITY LEVELS AND ATTITUDES TO STEM IN SCIENCE EDUCATION
11TH INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2022, ss.40, (Özet Bildiri)
7. THE RELATIONSHIP BETWEEN THE BIOETHICS VALUES OF SCIENCE TEACHERS AND THEIR ENVIRONMENTAL EDUCATION SELF-EFFICACİES
11TH INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2022, ss.42, (Özet Bildiri)
8. THE RELATIONSHIP BETWEEN SECONDARY SCHOOL STUDENTS' METACOGNITIVE SELF-REGULATION AND ACADEMIC ACHIEVEMENT IN SCIENCE COURSE
INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATION AND SCIENCE, İstanbul, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, ss.70, (Özet Bildiri)
9. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN ETKİNLİKLERİNE İLİŞKİN YETERLİKLERİ İLE FEN ÖĞRETİMİ ÖZYETERLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
8. SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2020, ss.335-342, (Tam Metin Bildiri)
10. İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDEKİ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
8. SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2020, ss.343-348, (Tam Metin Bildiri)
11. The Relationship Between Science-Based Entrepreneurship And Metacognative Learning Strategies Of Hearing-Impaired Students
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.308, (Özet Bildiri)
12. Effects of Internal and Environmental Factors on Science-Based Entrepreneurship of Middle School Students
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.298, (Özet Bildiri)
17. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE KATILIMI VE HEDEF YÖNELİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.67, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
3. DURUMLU ÖĞRENME KURAMI VE FEN EĞİTİMİNE YANSIMALARI
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XXI, ÜNAL SUAT, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.105-121, 2023
4. Nörofizyolojik Öğrenme Kuramı Ve Fen Eğitimine Yansımaları
21. Yüzyıl’da Sosyal Bilimlere Karşılaştırmalı Bir Bakış: Yöntemler ve Kuramlar, Coşgun Ögeyik Muhlise,Uzun Kutay,ÜN Lütfullah, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.117-125, 2023
5. Fen Eğitiminde Özdüzenlemeli Dikkat ve Akademik Güdülenmenin İncelenmesi
21. Yüzyıl’da Sosyal Bilimlere Karşılaştırmalı Bir Bakış: Yöntemler ve Kuramlar, Coşgun Ögeyik Muhlise,Uzun Kutay,ÜN Lütfullah, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.261-276, 2023
6. Bilişsel Öğrenme Kuramları ve Fen Bilgisi Eğitimine Yansımaları/Eğitim Uygulamaları
Sosyal Bilimlere Çok Yönlü Yaklaşımlar: Tarih, Turizm, Eğitim, Ekonomi, Siyaset ve İletişim, Karakuş Girayalp,Yakut Fatih,Şimşek Didem, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.77-87, 2023
7. FeTeMM EĞİTİMİ, BİLİMSEL YARATICILIK VE ÇEVRE EĞİTİMİ
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIV, Gülbahar Bahadır, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.285-297, 2022
8. 21. YÜZYILDA FEN TABANLI GİRİŞİMCİLİK
EĞİTİM SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERİNE MULTİDİSİPLİNER BAKIŞ, YEŞİLYURT ETEM, Editör, Güven Plus Grup Danışmanlık, İstanbul, ss.109-133, 2020