Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Eğilimlerinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi

2nd International Optimum Science Conference 2025 (OPSCON), İzmir, Türkiye, 13 - 14 Aralık 2025, sa.3, ss.31, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2. Fen Bilimlerinde Yapay Zekâ: Ortaokul Öğrencilerinin Farkındalık ve Eğilim Analizi

20TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESEARCH IN EDUCATION, Bartın, Türkiye, 27 - 29 Kasım 2025, sa.68626, ss.95, (Özet Bildiri) Creative Commons License

3. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Oryantiring Özyeterlik Düzeyleri ile 21. Yüzyıl Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

20TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESEARCH IN EDUCATION, Bartın, Türkiye, 27 - 29 Kasım 2025, sa.68626, ss.96, (Özet Bildiri) Creative Commons License

4. The Effect of Orienteering Education on 5th Grade Students' Self-Efficacy, Science-Based Entrepreneurship, and Anxiety

XI INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, ss.143-147, (Tam Metin Bildiri)

5. EXAMINATION OF CRITICAL THINKING DISPOTIONS IN SCIENCE COURSE IN TERMS OF ENVIRONMENTAL FACTORS

INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATION AND SCIENCE, İstanbul, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, ss.64, (Özet Bildiri)

6. THE RELATIONSHIP BETWEEN SCIENTIFIC CREATIVITY LEVELS AND ATTITUDES TO STEM IN SCIENCE EDUCATION

11TH INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2022, ss.40, (Özet Bildiri)

7. THE RELATIONSHIP BETWEEN THE BIOETHICS VALUES OF SCIENCE TEACHERS AND THEIR ENVIRONMENTAL EDUCATION SELF-EFFICACİES

11TH INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2022, ss.42, (Özet Bildiri)

8. THE RELATIONSHIP BETWEEN SECONDARY SCHOOL STUDENTS' METACOGNITIVE SELF-REGULATION AND ACADEMIC ACHIEVEMENT IN SCIENCE COURSE

INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATION AND SCIENCE, İstanbul, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, ss.70, (Özet Bildiri)

9. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN ETKİNLİKLERİNE İLİŞKİN YETERLİKLERİ İLE FEN ÖĞRETİMİ ÖZYETERLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

8. SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2020, ss.335-342, (Tam Metin Bildiri)

10. İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDEKİ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

8. SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2020, ss.343-348, (Tam Metin Bildiri)

11. The Relationship Between Science-Based Entrepreneurship And Metacognative Learning Strategies Of Hearing-Impaired Students

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.308, (Özet Bildiri)

12. Effects of Internal and Environmental Factors on Science-Based Entrepreneurship of Middle School Students

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.298, (Özet Bildiri)

13. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENMEYE YÖNELİK SORUMLULUKLARININ ÇEŞİTLİ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.60, (Özet Bildiri)

14. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİMİNDE EBEVEYN VE SINIF ORTAMININ ETKİSİ

12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.134, (Özet Bildiri)

16. Yatılı Bölge Ortaokullarında Öğrenim Gören Öğrencilerin Eğitim Hayatı Beklentisinin Cinsiyet Değişkeni Açısından İncelenmesi

27. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.645-650, (Tam Metin Bildiri)

17. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE KATILIMI VE HEDEF YÖNELİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.67, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. FEN EĞİTİMİNDE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ AÇISINDAN ÜSTBİLİŞSEL ÖĞRENME VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME

Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları VIII, Hacı Arif Doğanülkü,Tugay Akbulut, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.1-17, 2025 Creative Commons License

2. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYOBİLİMSEL KONULARDA OLUŞTURDUKLARI ARGÜMANLARIN ANALİZİ VE İNFORMAL AKIL YÜRÜTME BAKIMINDAN İNCELENMESİ

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VIII, Gül Ali,Benzer Sema, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.347-364, 2023

3. DURUMLU ÖĞRENME KURAMI VE FEN EĞİTİMİNE YANSIMALARI

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XXI, ÜNAL SUAT, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.105-121, 2023

4. Nörofizyolojik Öğrenme Kuramı Ve Fen Eğitimine Yansımaları

21. Yüzyıl’da Sosyal Bilimlere Karşılaştırmalı Bir Bakış: Yöntemler ve Kuramlar, Coşgun Ögeyik Muhlise,Uzun Kutay,ÜN Lütfullah, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.117-125, 2023

5. Fen Eğitiminde Özdüzenlemeli Dikkat ve Akademik Güdülenmenin İncelenmesi

21. Yüzyıl’da Sosyal Bilimlere Karşılaştırmalı Bir Bakış: Yöntemler ve Kuramlar, Coşgun Ögeyik Muhlise,Uzun Kutay,ÜN Lütfullah, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.261-276, 2023

6. Bilişsel Öğrenme Kuramları ve Fen Bilgisi Eğitimine Yansımaları/Eğitim Uygulamaları

Sosyal Bilimlere Çok Yönlü Yaklaşımlar: Tarih, Turizm, Eğitim, Ekonomi, Siyaset ve İletişim, Karakuş Girayalp,Yakut Fatih,Şimşek Didem, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.77-87, 2023

7. FeTeMM EĞİTİMİ, BİLİMSEL YARATICILIK VE ÇEVRE EĞİTİMİ

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIV, Gülbahar Bahadır, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.285-297, 2022

8. 21. YÜZYILDA FEN TABANLI GİRİŞİMCİLİK

EĞİTİM SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERİNE MULTİDİSİPLİNER BAKIŞ, YEŞİLYURT ETEM, Editör, Güven Plus Grup Danışmanlık, İstanbul, ss.109-133, 2020
Metrikler

Yayın

43

Yayın (Scopus)

1

Proje

1

Açık Erişim

4