Makaleler
24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (10)
3. Unethical Behaviors of School Principals According to Teachers' Views: Causes and Recommendations for Prevention
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.11, sa.1, ss.50-65, 2024 (Hakemli Dergi)
7. The Reasons of Negative Emotions that School Administrators Feel and How They Manage Them
International Journal on Lifelong Education and Leadership
, cilt.6, sa.1, ss.36-42, 2020 (TRDizin)
8. Uluslararası öğrencilerin üniversite web sitesine yönelik tutumları ile üniversite çekiciliği arasındaki ilişki.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.200-211, 2018 (TRDizin)
13. Peer Discrimination between Primary School Students: A Scale Development Study
Journal of Education and Practice
, cilt.8, ss.185-192, 2017 (Hakemli Dergi)
15. Öğretmenlerin Meslekî Tutumları ile Sınıf Disiplin Modeli Tercihleri Arasındaki İlişki
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, ss.675-691, 2016 (TRDizin)
16. Öğretmenlerin Mesleki Tutumları ile Sınıf Disiplin Modeli Tercihleri Arasındaki İlişki
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.3, ss.675-691, 2016 (Hakemli Dergi)
17. The Qualities of Teachers Who Instruct Peace Education Viewsof Prospective Teachers Who Attended the Peace EducationProgramme
Journal of Education and Practice
, cilt.7, sa.28, ss.36-45, 2016 (Hakemli Dergi)
19. Farklılıklara Yaklaşım Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.95-106, 2016 (Hakemli Dergi)
21. Eğitim Örgütlerinde Kuşaklar Arası Çatışma Nedenleri ve Başa Çıkma Yaklaşımları
KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.17, ss.263-282, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
27
3. TEACHERS’ VIEWS ABOUT SCHOOL PRINCIPALS’ FALSE IMAGES, THE REASONS WHY SCHOOL PRINCIPALS CREATE THEM, AND THE EFFECTS OF FALSE IMAGES
3rd INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 5 - 08 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)
4. Negative Emotions that School Administrators Feel and How They Manage Them
27th Enirdelm Conference, Antwerp, Belçika, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
5. Present and Ideal Images of Teachers in the Eyes of Lower Secondary School Students
27th Enirdelm Conference, Antwerp, Belçika, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
7. Uluslararası Öğrencilerin Diğer Gruplara Yönelme Davranışı ile Üniversitelerinin Örgütsel Çekiciliğine İlişkin Algıları Arasındaki İlişki
II. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Kongresi, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
8. Social Competencies of Turkish School Principals: Teacher Perceptions
26th Enirdelm Conference, Krakow, Polonya, 14 - 17 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
13. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Devamsızlık Nedenleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
22. Üniversite Öğrencilerine Uygulanan Barış Eğitimi Programının Üniversite Öğrencilerinin Duygusal Zekâları Üzerindeki Etkisi
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015
23. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN BARIŞ EĞİTİMİ PROGRAMININ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DUYGUSAL ZEKALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
10. ULUSAL EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015
25. Üniversite Öğrencilerine Uygulanan Barış Eğitimi Programının Üniversite Öğrencilerin Duygusal Zekâları Üzerindeki Etkisi
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
27. Eğitim Fakültelerinin Öğretim Üyesi Sayısı ve Öğrenci Sayısı Değişkenlerine Göre İncelenmesi
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.1-4, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
4. Okullarda Kuşaklararası Öğrenme
Pegem Akademi Yayıncılık, 2016
Metrikler
Yayın (WoS)
8
Yayın (Scopus)
5
Atıf (WoS)
36
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
32
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Scholar)
719
H-İndeks (Scholar)
13
Atıf (TrDizin)
15
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
59
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
131
Proje
6
