-
2022 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2015 - 2022 Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2006 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2023 - Devam Ediyor Eğitim Koordinatörü
Kocaeli Üniversitesi, REKTÖRLÜK, Eğitim Koordinatörü
-
2013 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2009 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Anabilim Dalı
-
TEACHERS' PERSPECTİVES ON THE IMPLEMENTATİON OF ACTİVİTİES TO DEVELOP STUDENTS' CRİTİCAL THİNKİNG SKİLLS
Kablan Z. (Danışman)
B.ERTEKE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
Öğretmenlerin öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerini geliştirici etkinlikleri uygulama durumlarına ilişkin görüşleri
Kablan Z. (Danışman)
G.ARIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Mesleki ve teknik anadolu lisesi öğrencilerinin okul terki nedenleri ve çözüm önerileri
Kablan Z. (Danışman)
A.BİNİCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Ortaöğretim İngilizce öğretim programı kazanımlarının Bloom Taksonomisi bilgi türleri ve bilişsel süreç basamakları açısından değerlendirilmesi
Kablan Z. (Danışman)
S.UĞURLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Uzaktan eğitim yoluyla yürütülen mesleki gelişim faaliyetlerine yönelik öğretmen görüşleri
Kablan Z. (Danışman)
H.BEKTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Matematik öğretmenlerinin matematiksel problem çözmeye yönelik inançları ile rutin olmayan matematik problemlerine yönelik eğilimleri arasındaki ilişki
Kablan Z. (Danışman)
M.Karar(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Öğretmenlerin değişim eğilimleri ile öznel iyi oluşları arasındaki ilişkiler
Kablan Z. (Danışman)
M.RESUL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
8. sınıf öğrencilerinin problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerileri ile fen bilimleri rutin ve rutin olmayan problem çözme düzeyi arasındaki ilişki
Kablan Z. (Danışman)
A.GÜNEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Türkiye'deki eğitim fakültelerinde görevli öğretim elemanlarının demografik özellikleri ile iyi oluşları arasındaki ilişki
Kablan Z. (Danışman)
G.GARİP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
8. sınıf öğrencilerinin algılanan üst biliş becerileri ile fen bilimleri rutin ve rutin olmayan problem çözme düzeyi arasındaki ilişki
Kablan Z. (Danışman)
İ.TOMRUK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İçerik temelli öğretime dayalı okuma stratejileri eğitiminin öğrencilerin okuma stratejileri kullanımına etkisi ve eğitim hakkında öğrenci görüşleri
Kablan Z. (Danışman)
B.DEMİRBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Öğrencilerin günlük yaşamla ilişkilendirme ve algılanan problem çözme becerileri ile rutin ve rutin olmayan problem çözme becerisi arasındaki ilişki
Kablan Z. (Danışman)
D.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Öğrencilerin rutin ve rutin olmayan matematik problemi çözme başarıları ile kolb öğrenme stilleri arasındaki ilişki
Kablan Z. (Danışman)
S.SÜZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Ortaöğretim matematik öğretmenlerinin eğitim felsefesi görüşleri ve öğretme-öğrenme anlayışlarının yapılandırmacı öğrenme ortamı düzenleme becerilerine etkisi
Kablan Z. (Danışman)
Y.DİLEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İlköğretim 7. sınıf matematik dersinde etkinlik temelli öğretim içeriklerinin farklı düzenlenme biçimlerinin öğrenci başarısına etkisi
Kablan Z. (Danışman)
R.GÜNAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Birinci kademe türkçe öğretim programında öğrenme alanlarına yönelik olarak kullanılan grupla öğretim yöntemlerinin etkililiği hakkında öğretmen görüşleri nelerdir?
S.GÜVEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007