SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Blended learning in anatomy education: A study investigating medical students' perceptions
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, cilt.11, sa.3, ss.647-683, 2015 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A Blended Learning Approach to Motivation of Medical Students Taking Anatomy Class
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.5, sa.3, ss.90-103, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Relationship Between Learning Strategies of Students Taking E-courses And Their Satisfaction with E-Courses.
6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS , Burdur, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2022, ss.1-6
Lise düzeyinde zihinsel engelli çocukların öğretiminde teknoloji kullanımında yaşanılan güçlüklerin belirlenemesi
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar), 26 - 28 Nisan 2019, ss.15
Üniversite Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
4.Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Ekim 2018
The Impact of C Programming Language Teaching on Attitudes towards Computer Programming in Biology Department Students
XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Bucuresti, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018
Dijital Oyun Oynayan Üniversite Öğrencilerinin Kişiler Arası Problem Çözme Becerilerinin Belirlenmesi
International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.282-283
Üniversite Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Durumları ve Dijital Bağımlılık Düzeylerinin İncelenmesi
International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.280-281
Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerileri ile Üst Biliş Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
ICITS 2018 International Computer Instructional Technologies Symposium, Özdere, İZMİR, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018
Ortaokul Öğrencilerinin Oynadıkları Çevrimiçi Oyunlarla İlgili Aile Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi
5.International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Selçuk , İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017
Öğretmen Adaylarının Bilişim Suçları İle İlgili Tutum ve Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017
Investigation of E-Learning Styles for Electronic Environments: Kocaeli University Sample
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odesa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017
Trends in Educational Technology Researches for the Disabled in Turkey
ERPA International Congresses on Education, Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017
Metaphors about Computer Education of First Class Nursing Students
ERPA International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 3 - 07 Haziran 2015, ss.1-2
Her Öğrenciye Bir Bilgisayar Projesine Yönelik Yönetici Öğretmen Veli Görüşlerinin Değerlendirilmesi
6.International Computer and Instructional Technologies Symposium Icits 2012, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.1-12
Kitap & Kitap Bölümleri
Effect of C Programming Language Instruction on Attitudes of the Students of the Biology Department towards Computer Programming
Educational Policy and Research, Hasan Arslan, Roman Dorczak, Dragoescu Urlica Alina-Andreea, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, ss.259-264, 2018