Makaleler
34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (8)
Scopus (11)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (11)
8. An analysis of the utility of digital materials for high school students with intellectual disability and their effects on academic success
UNIVERSAL ACCESS IN THE INFORMATION SOCIETY
, cilt.22, sa.1, ss.95-110, 2023 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
17. Examining of Teacher Candidates' Knowledge Levels About Cyber Crimes
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.45, ss.159-174, 2019 (ESCI, TRDizin)
23. The effect of algorithm teaching on the problem-solving skills of deaf-hard hearing students
PROGRAM-ELECTRONIC LIBRARY AND INFORMATION SYSTEMS
, cilt.51, sa.4, ss.354-372, 2017 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
28. Blended learning in anatomy education: A study investigating medical students' perceptions
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, cilt.11, sa.3, ss.647-683, 2015 (SSCI, Scopus)
29. A Blended Learning Approach to Motivation of Medical Students Taking Anatomy Class
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.5, sa.3, ss.90-103, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
26
6. The Relationship Between Learning Strategies of Students Taking E-courses And Their Satisfaction with E-Courses.
6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS , Burdur, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2022, ss.1-6, (Özet Bildiri)
8. Lise düzeyinde zihinsel engelli çocukların öğretiminde teknoloji kullanımında yaşanılan güçlüklerin belirlenemesi
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar), 26 - 28 Nisan 2019, ss.15, (Özet Bildiri)
10. Üniversite Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
4.Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
11. The Impact of C Programming Language Teaching on Attitudes towards Computer Programming in Biology Department Students
XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Bucuresti, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
12. Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerileri ile Üst Biliş Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
ICITS 2018 International Computer Instructional Technologies Symposium, Özdere, İZMİR, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
13. Dijital Oyun Oynayan Üniversite Öğrencilerinin Kişiler Arası Problem Çözme Becerilerinin Belirlenmesi
International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.282-283, (Özet Bildiri)
14. Üniversite Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Durumları ve Dijital Bağımlılık Düzeylerinin İncelenmesi
International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.280-281, (Özet Bildiri)
17. Ortaokul Öğrencilerinin Oynadıkları Çevrimiçi Oyunlarla İlgili Aile Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi
5.International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Selçuk , İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
18. Öğretmen Adaylarının Bilişim Suçları İle İlgili Tutum ve Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
19. Investigation of E-Learning Styles for Electronic Environments: Kocaeli University Sample
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odesa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
22. Trends in Educational Technology Researches for the Disabled in Turkey
ERPA International Congresses on Education, Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
23. Metaphors about Computer Education of First Class Nursing Students
ERPA International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 3 - 07 Haziran 2015, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)
25. Her Öğrenciye Bir Bilgisayar Projesine Yönelik Yönetici Öğretmen Veli Görüşlerinin Değerlendirilmesi
6.International Computer and Instructional Technologies Symposium Icits 2012, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
16
2. E-Öğrenmeye Yönelik Tutum
E-Öğrenmede Sosya-Psikolojik Değişkenler, Prof Dr Özcan Erkan Akgün Doç Dr İbrahim Gökdaş, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.9-24, 2024
12. Effect of C Programming Language Instruction on Attitudes of the Students of the Biology Department towards Computer Programming
Educational Policy and Research, Hasan Arslan, Roman Dorczak, Dragoescu Urlica Alina-Andreea, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, ss.259-264, 2018
Metrikler
Yayın (WoS)
16
Yayın (Scopus)
11
Atıf (WoS)
1163
H-İndeks (WoS)
10
Atıf (Scopus)
296
H-İndeks (Scopus)
6
Atıf (Scholar)
794
H-İndeks (Scholar)
13
Atıf (TrDizin)
16
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
6
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
57
Proje
1
Tez Danışmanlığı
3