Yaptığı Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmen öz yeterlik inançları ile matematik ve ilk okuma yazma öğretimi öz yeterlik inançları
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Eğitim
İlköğretim
Sınıf Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Akademi Dışı Deneyim
2021 - 2022
2021 - 2022Araştırmacı Öğrenci
University of Würzburg, Araştırmacı Öğrenci
2016 - 2016
2016 - 2016Sınıf Öğretmeni
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Sınıf Öğretmeni
Makaleler
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (4)
2024
20241. Ministerial touch on teachers’ professional development: PDCs as a hands-on model of PLCs
Şensin C., YILMAZ CAN D.
Pedagogical Perspective , 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20232. Evaluation of Mathematical Modeling Activities of 4th-Grade Students: The Case of Experiential Learning Theory
YILMAZ CAN D., KESEBİR G.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.56, ss.585-650, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20223. SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARI VE ÖĞRETMENLERİNİN VERİ İŞLEME BAĞLAMINDAKİ İSPAT ŞEMALARI İLE MATEMATİKSEL İSPAT HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Şengül S., Yılmaz D.
PEARSON JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES , cilt.17, ss.218-242, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Primary School Pupils’ Views on Refugee Peers: Are They Accepted or Not?
Yılmaz D., Çelebi Öncü E.
Intercultural Education Journal
, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20215. SCHOOLING CONTEXTS OF REFUGEES AT PRIMARY SCHOOLS IN TWO HOTSPOTS: COMPARISON OF ITALY AND TURKEY
Şensin C., Yılmaz D.
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.50, sa.1, ss.1163-1186, 2021 (Scopus)
2020
20206. Investigation of Pre-School and Primary School Pre-Service Teacher’s Hopelessness Levels in Terms of Different Variables
YILMAZ D., GÜDÜK A. H.
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi , 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20207. İlk Okuma Yazma ve Türkçe Öğretimi İle İlgili Tezlerin İncelenmesi
Yılmaz D., Kaya S.
Turkish Studies
, cilt.15, sa.1, ss.443-456, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20208. İlk Okuma Yazma ve Türkçe Öğretimi İle İlgili Tezlerin İncelenmesi
YILMAZ D., KAYA S.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.15, sa.1, ss.443-456, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20209. Self-efficacy beliefs of pre-service teachers in teaching first reading and writing and mathematics
Yılmaz D., TURAN H.
Participatory Educational Research
, cilt.7, sa.1, ss.257-270, 2020 (Scopus)
2019
201910. Kaynaştırma sınıflarındaki normal gelişim gösteren öğrencilerin prososyal davranışlarının incelenmesi
Güdük A. H., Yılmaz D.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.10, ss.1-20, 2019 (Scopus)
2019
201911. OKUL ÇAĞINA YÖNELİK YAZILMIŞ ÇOCUK KİTAPLARININ YARATICI UNSURLAR AÇISINDAN İNCELEMESİ
Çelebi Öncü E., Yılmaz D., Tokgöz Ö., Koç I., Aktaş E.
TURKISH STUDIES , cilt.14, 2019 (Scopus)
2019
201912. Kaynaştırma Sınıflarındaki Normal Gelişim Gösteren ÖğrencilerinPrososyal Davranışlarının İncelenmesi
YILMAZ D.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201913. Dijital Hikaye Anlatımı ve 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programının Karşılaştırılması.
TURAN H., YILMAZ D.
Turkish Studies Educational Sciences , cilt.14, sa.3, ss.949-962, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. İlkokul Öğrencilerinin Birim Kesre Dair Düşünme Yollarının İncelenmesi ve Nicel Muhakemelerinin Geliştirilmesi
Yılmaz Can D.
EDUcongress, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.256-267, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. İlkokul öğrencilerinin problem çözümünde matematiksel temsilleri kullanma durumları: Türkiye ve Almanya örneklerinin İncelenmesi
Yılmaz Can D.
EJER Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20243. From AI-Generated Lesson Plans to the Real-Life Classes: Explored by Pre-Service Teachers
Yılmaz Can D., Durmuş C.
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24), Valencia, İspanya, 18 - 21 Haziran 2024, ss.44-51, (Tam Metin Bildiri)
2023
20234. A Ministerial Level of Touch onTeachers’ Professional Development: Case of a Hands-on and Collaborative Model
Şensin C., Yılmaz Can D.
International Conference Rethinking How We Train Teachers of Tomorrow (TSTT), Praha, Çek Cumhuriyeti, 14 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20235. 4th Graders’ conceptions of the comparison of unit and non-unit fractions from the quantitative reasoning perspective
YILMAZ CAN D.
13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Budapest, Macaristan, 10 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
20236. Mathematical Problem-Solving in Action: Teachers' Strategies and Approaches in the Classroom
Yılmaz Can D.
EJERCongress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)
2021
20217. Sınıf Öğretmeni Adayları ve Öğretmenlerinin Veri İşleme Bağlamındakiİspat Şemaları ile Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşleri
ŞENGÜL S., YILMAZ D.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 16 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
2020
20208. Evaluation of Modeling Activities of 4th-Grade Students: The Case of Experiential Learning Model
Yılmaz D., Kesebir G.
International Experiental Learning Congress-ELCON, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
2020
20209. The Status of Refugees and Their Teachers at Primary Schools in Turkey and Italy:An Example of SWOT Analysis
Yılmaz D.
ECER, Glasgow, Birleşik Krallık, 23 - 28 Ağustos 2020, (Yayınlanmadı)
2020
202010. Öğretmen Adaylarının Matematik ile İmtihanı: Bir Türlü Isınamadım Sana X,Y,Z
Yılmaz D.
FSM Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, ss.1-18, (Tam Metin Bildiri)
2019
201911. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmen Öz Yeterlik İnançları İle Matematik ve İlk Okuma Yazma Öğretimi Öz Yeterlik İnançları
YILMAZ D., TURAN H.
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK)/ 2nd International Elementary Education Congress, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201912. Turkish Primary Students’ Views on Refugee Children: Do Refugees Pose a Problem or not?
YILMAZ D., ÇELEBİ ÖNCÜ E.
ECER 2019, 3 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2018
201813. Investigation of Pre-School and Elementary School Preservis Teacher’s Hopelessness Levels in Terms of Various Variables.
YILMAZ D.
41.International Academic Conferance, 4 - 07 Eylül 2018
2018
201814. Dijital Hikaye Anlatımı ve Türkçe Dersi Öğretim Programının Karşılaştırılması
YILMAZ D.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 11 - 14 Nisan 2018
2017
201715. Investigation of Prosocial Behaviors of Typically Developing Students Who Have Been in Inclusion Classes
Yılmaz D.
Asian Conference on Education (ACE2017, Kobe, Japonya, 19 - 22 Ekim 2017, (Yayınlanmadı)
Kitaplar
2021
20211. Demokrasinin Beşinci Gücü Olarak Eğitim Temelli Sivil Toplum Kuruluşları
Yılmaz D.
Pegem, Ankara, 2021
Desteklenen Projeler
2020 - 2020
2020 - 2020DİJİTAL OYUNLAŞTIRMA ÇÖZÜMLERİ VE OYUNLAŞTIRMA YOLUYLA MATEMATİK KAVRAMLARI ODAKLI EĞİTİCİ EĞİTİMİ
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Yilmaz Can D.