Arş. Gör. Dr. DİLARA YILMAZ CAN


Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Sınıf Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Eğitim, İlköğretim, Sınıf Öğretmenliği

Metrikler

Yayın

29

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

17

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Yaptığı Tezler

2019

2019

Yüksek Lisans

Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmen öz yeterlik inançları ile matematik ve ilk okuma yazma öğretimi öz yeterlik inançları

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Eğitim

İlköğretim

Sınıf Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Akademi Dışı Deneyim

2021 - 2022

2021 - 2022

Araştırmacı Öğrenci

University of Würzburg, Araştırmacı Öğrenci

2016 - 2016

2016 - 2016

Sınıf Öğretmeni

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Sınıf Öğretmeni

Makaleler

Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. İlkokul Öğrencilerinin Birim Kesre Dair Düşünme Yollarının İncelenmesi ve Nicel Muhakemelerinin Geliştirilmesi

Yılmaz Can D.

EDUcongress, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.256-267, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

3. From AI-Generated Lesson Plans to the Real-Life Classes: Explored by Pre-Service Teachers

Yılmaz Can D., Durmuş C.

10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24), Valencia, İspanya, 18 - 21 Haziran 2024, ss.44-51, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

4. A Ministerial Level of Touch on Teachers’ Professional Development: Case of a Hands-on and Collaborative Model

Şensin C., Yılmaz Can D.

International Conference Rethinking How We Train Teachers of Tomorrow (TSTT), Praha, Çek Cumhuriyeti, 14 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

5. 4th Graders’ conceptions of the comparison of unit and non-unit fractions from the quantitative reasoning perspective

YILMAZ CAN D.

13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Budapest, Macaristan, 10 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

6. Mathematical Problem-Solving in Action: Teachers' Strategies and Approaches in the Classroom

Yılmaz Can D.

EJERCongress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

7. Sınıf Öğretmeni Adayları ve Öğretmenlerinin Veri İşleme Bağlamındaki İspat Şemaları ile Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşleri

ŞENGÜL S., YILMAZ D.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 16 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

2020

2020

8. Evaluation of Modeling Activities of 4th-Grade Students: The Case of Experiential Learning Model

Yılmaz D., Kesebir G.

International Experiental Learning Congress-ELCON, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

9. The Status of Refugees and Their Teachers at Primary Schools in Turkey and Italy: An Example of SWOT Analysis

Yılmaz D.

ECER, Glasgow, Birleşik Krallık, 23 - 28 Ağustos 2020, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

10. Öğretmen Adaylarının Matematik ile İmtihanı: Bir Türlü Isınamadım Sana X,Y,Z

Yılmaz D.

FSM Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, ss.1-18, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2019

2019

11. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmen Öz Yeterlik İnançları İle Matematik ve İlk Okuma Yazma Öğretimi Öz Yeterlik İnançları

YILMAZ D., TURAN H.

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK)/ 2nd International Elementary Education Congress, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

14. Dijital Hikaye Anlatımı ve Türkçe Dersi Öğretim Programının Karşılaştırılması

YILMAZ D.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 11 - 14 Nisan 2018

2017

2017

15. Investigation of Prosocial Behaviors of Typically Developing Students Who Have Been in Inclusion Classes

Yılmaz D.

Asian Conference on Education (ACE2017, Kobe, Japonya, 19 - 22 Ekim 2017, (Yayınlanmadı)

Desteklenen Projeler

2020 - 2020

2020 - 2020

DİJİTAL OYUNLAŞTIRMA ÇÖZÜMLERİ VE OYUNLAŞTIRMA YOLUYLA MATEMATİK KAVRAMLARI ODAKLI EĞİTİCİ EĞİTİMİ

TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları

Yilmaz Can D.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 5

h-indeksi (WOS): 1