Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

4.SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK STEAM ETKİNLİKLERİ

ASES IV. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE , Giresun, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2023, ss.327

FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI İLE TIMSS SINAVI ÖĞRENME VE BİLİŞSEL ALANLARININ KARŞILAŞTIRILMASI

USBILIM 2nd International Conference on Education Studies, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2022, ss.92-93

‘Çöpüme Sahip Çıkıyorum’ Eğitim Programının Etkililiğinin Değerlendirilmesi: Pilot Uygulamadan Yansımalar

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Kocaeli, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2021, ss.1523-1524 Creative Commons License

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunları algılarındaki Değişimin İncelenmesi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

A Longitudinal Analysis of Pre Service Science Teachers Perceptions of Environment

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016

Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi nin Mevcut Durumunun Tespiti Gönüllü Rehber Görüşleri

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Social Factors Affecting the Evaluation of Primary Science Curriculum for Grades 4 to 5

Quality and Equality in Education Policies and Practices in Comparative Perspective-CESE Papers and Reports, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2008, ss.93-113

Sustainable Environmental Education in Primary School Curriculum Perspectives from Turkey and Greece

Education and Pedagogy in Balkan Countries, European Unification and Educational Challenges in the Balkans, Selanik, Yunanistan, 9 - 11 Kasım 2007, cilt.8, ss.455-462 Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlköğretim programlarında Nitelenen Yapılandırmacı Öğretmen Anlayışına Uygunluğu

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildiriler Kitabı, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.318-321

Kitap & Kitap Bölümleri

Bilim Merkezlerinde Yer Alan Etkileşimli Bilimsel Modeller (EBM) ile Bütünleştirilmiş Tahmin - Gözlem - Açıklama (TGA) Yöntemi ve Uygulama Örnekleri

Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu. Bilim - Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, KÖSEOĞLU Fitnat, KANLI Uygar, Editör, Nobel, Ankara, ss.525-550, 2019

Context-Based Learning

The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, , Editör, StKliment Ohridski University Press, ss.347-356, 2011

Predict-Observe-Explain (POE) Method in Science Education

The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.260-274, 2011

Metrikler

Yayın

47

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

2

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları