Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (5)
1. “Çöpüme Sahip Çıkıyorum” Eğitim Programının Etkililiğinin Değerlendirilmesi: Pilot Uygulamadan Yansımalar
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.56, sa.3, ss.1302-1351, 2023 (Hakemli Dergi)
5. Eğik Düzlem Konusuna Yönelik Geliştirilen Materyalin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.139-155, 2019 (Hakemli Dergi)
9. Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarının Davranış Duygu Düşünce ve Eylemde Bulunmaya İsteklilik Açısından Değerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.4, ss.2021-2040, 2016 (Hakemli Dergi)
15. Fen bilimleri öğretmen adaylarının çevre algılarının kelime ilişkilendirme aracılığıyla belirlenmesi
e-International Journal of Educationa Research
, cilt.5, sa.4, ss.41-56, 2014 (Hakemli Dergi)
16. Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Çevresel Tutum Ölçeği Geliştirilmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.1, ss.27-48, 2014 (Hakemli Dergi)
17. Ekosistem Biyolojik Çeşitlilik ve Çevre Sorunları Konularıyla ilgili Fen ve Teknoloji Öğretmen Görüşlerinin Öğretim Tasarımı Açısından Değerlendirilmesi
Milli Eğitim
, cilt.43, sa.201, ss.165-182, 2014 (Scopus)
18. 2013 Fen Bilimleri Programının 2005 Fen Ve Teknoloji Programıyla Çevre Konularının İşlenişi Açısından Karşılaştırılması
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.237-265, 2013 (Hakemli Dergi)
19. SBS Fen Bilimleri Testindeki Başarının Düşük Olma Nedenleriyle İlgili Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.537-567, 2011 (Hakemli Dergi)
20. 2005 İlköğretim Fen ve Teknoloji Programının Hedefler ve İçerik Açısından Farklı Ülkelerin Programlarıyla Karşılaştırılması
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.293-310, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
7. Fen Bilimleri Dersi Enerji Dönüşümleri ve Çevre Bilimi Ünitesinde Acil Uzaktan ve Yüz Yüze Eğitim Uygulamalarının Öğrencilerin Analitik Düşünme Becerilerine Etkisinin Karşılaştırılması
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 07 Temmuz 2021
8. Eğik Düzlem Konusuna Yönelik Geliştirilen Materyalin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Uluslararası alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu, 25 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
9. Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersinde İlkokul ÖğrencilerininAnalitik Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Sınıf İçi Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
10. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN, FEN BİLİMLERİ PROGRAMINDA YER ALAN YAŞAM BECERİLERİNİN ÜÇÜNCÜ VE DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNE KAZANDIRILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARIVE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
11. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunları algılarındaki Değişimin İncelenmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
12. A Longitudinal Analysis of Pre Service Science Teachers Perceptions of Environment
International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
13. Determining the perceptions of pre service science teachers regarding environmental problems through word association
4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION (ICED-2015), 26 - 28 Haziran 2015, ss.145, (Özet Bildiri)
14. Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi nin Mevcut Durumunun Tespiti Gönüllü Rehber Görüşleri
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
15. Comparison of 2005 Turkish Science and Technology Curriculum with the Science Curricula of Different Countries in Terms of the Subject of Ecosystem Biological Diversity and Environmental Problems
Word Conference on New Trends in Science Education, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
16. Comparison of 2005 Turkish Primary Science and Technology Curriculum in Terms of Goals and Content with the Curriculum of Different Countries
Word Congress of Comparative Education Societies, 14 - 18 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
17. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Çevre Algılarının Kelime İlişkilendirme Aracılığıyla Belirlenmesi
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.924, (Özet Bildiri)
18. Ortaokul 7 Sınıf Öğrencilerinin Ekosistem Kavramını Anlama Düzeylerinin Çalışma Yaprakları Aracılığıyla Belirlenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.581-582, (Özet Bildiri)
19. Social Factors Affecting the Evaluation of Primary Science Curriculum for Grades 4 to 5
Quality and Equality in Education Policies and Practices in Comparative Perspective-CESE Papers and Reports, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2008, ss.93-113, (Tam Metin Bildiri)
20. Türkiye deki Sağlık Eğitiminin Finlandiya Amerika New Jersey ve Massachusetts Kanada Sağlık Eğitimleriyle Karşılaştırılması
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, cilt.17, ss.606-623, (Tam Metin Bildiri)
21. Sustainable Environmental Education in Primary School Curriculum Perspectives from Turkey and Greece
Education and Pedagogy in Balkan Countries, European Unification and Educational Challenges in the Balkans, Selanik, Yunanistan, 9 - 11 Kasım 2007, cilt.8, ss.455-462, (Tam Metin Bildiri)
23. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlköğretim programlarında Nitelenen Yapılandırmacı Öğretmen Anlayışına Uygunluğu
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildiriler Kitabı, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.318-321, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
1. Basit Malzemelerle Fen Etkinlikleri: Eğlenerek Öğreniyorum
Nobel Akademik, Ankara, 2019
2. Bilim Merkezlerinde Yer Alan Etkileşimli Bilimsel Modeller (EBM) ile Bütünleştirilmiş Tahmin - Gözlem - Açıklama (TGA) Yöntemi ve Uygulama Örnekleri
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu. Bilim - Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, KÖSEOĞLU Fitnat, KANLI Uygar, Editör, Nobel, Ankara, ss.525-550, 2019
3. Context-Based Learning
The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, , Editör, StKliment Ohridski University Press, ss.347-356, 2011
4. Predict-Observe-Explain (POE) Method in Science Education
The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.260-274, 2011