Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

2. STEAM Temelli Fen Bilimleri Etkinliklerinin, Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi

International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs - 24 Kasım 2024, ss.105-106, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. 4.SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK STEAM ETKİNLİKLERİ

ASES IV. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE , Giresun, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2023, ss.327, (Özet Bildiri)

4. FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI İLE TIMSS SINAVI ÖĞRENME VE BİLİŞSEL ALANLARININ KARŞILAŞTIRILMASI

USBILIM 2nd International Conference on Education Studies, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2022, ss.92-93, (Özet Bildiri)

6. ‘Çöpüme Sahip Çıkıyorum’ Eğitim Programının Etkililiğinin Değerlendirilmesi: Pilot Uygulamadan Yansımalar

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Kocaeli, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2021, ss.1523-1524, (Özet Bildiri) Creative Commons License

11. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunları algılarındaki Değişimin İncelenmesi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

12. A Longitudinal Analysis of Pre Service Science Teachers Perceptions of Environment

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

13. Determining the perceptions of pre service science teachers regarding environmental problems through word association

4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION (ICED-2015), 26 - 28 Haziran 2015, ss.145, (Özet Bildiri)

14. Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi nin Mevcut Durumunun Tespiti Gönüllü Rehber Görüşleri

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

18. Ortaokul 7 Sınıf Öğrencilerinin Ekosistem Kavramını Anlama Düzeylerinin Çalışma Yaprakları Aracılığıyla Belirlenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.581-582, (Özet Bildiri)

19. Social Factors Affecting the Evaluation of Primary Science Curriculum for Grades 4 to 5

Quality and Equality in Education Policies and Practices in Comparative Perspective-CESE Papers and Reports, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2008, ss.93-113, (Tam Metin Bildiri)

20. Türkiye deki Sağlık Eğitiminin Finlandiya Amerika New Jersey ve Massachusetts Kanada Sağlık Eğitimleriyle Karşılaştırılması

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, cilt.17, ss.606-623, (Tam Metin Bildiri)

21. Sustainable Environmental Education in Primary School Curriculum Perspectives from Turkey and Greece

Education and Pedagogy in Balkan Countries, European Unification and Educational Challenges in the Balkans, Selanik, Yunanistan, 9 - 11 Kasım 2007, cilt.8, ss.455-462, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlköğretim programlarında Nitelenen Yapılandırmacı Öğretmen Anlayışına Uygunluğu

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildiriler Kitabı, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.318-321, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

2. Bilim Merkezlerinde Yer Alan Etkileşimli Bilimsel Modeller (EBM) ile Bütünleştirilmiş Tahmin - Gözlem - Açıklama (TGA) Yöntemi ve Uygulama Örnekleri

Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu. Bilim - Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, KÖSEOĞLU Fitnat, KANLI Uygar, Editör, Nobel, Ankara, ss.525-550, 2019

3. Context-Based Learning

The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, , Editör, StKliment Ohridski University Press, ss.347-356, 2011

4. Predict-Observe-Explain (POE) Method in Science Education

The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.260-274, 2011
Metrikler

Yayın

49

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

483

H-İndeks (Scholar)

12

Atıf (TrDizin)

52

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

229

H-İndeks (Sobiad)

7

Proje

4

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları