Yayınlar & Eserler

Makaleler 28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (17)

21. Parent s’ Attitude Towards Their Children Before and After Parental Education

procedia social and behavoural sciences , cilt.46, sa.46, ss.5933-5936, 2012 (Düzenli olarak gerçekleştirilen hakemli kongrenin bildiri kitabı)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

2. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Medya Kullanım Bilgileri

International Education Congress EDUCongress, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

3. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Çocukluk Döneminde Teknoloji Kullanımı Hakkındaki Görüşleri

International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, ss.144-145, (Özet Bildiri)

4. GAMETICS Eğitim Programının Çocuklar Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, ss.26-30, (Tam Metin Bildiri)

5. Eğitim Fakülteleri ve Yapay Zeka Temelli Uygulamalar

International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, (Yayınlanmadı)

6. Türkiye'deki Okul Öncesi Öğretmen Yetiştiren Lisans Programlarının Özellikleri

Oriental Üniversitesi Uluslararası İlim Öğretim Konferansı, Toskent, Özbekistan, 18 Nisan - 19 Ekim 2024, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Okul Öncesi Dönemde Görsel Okuma Becerisi

8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.153-154, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. Cumhuriyetimizin 100.yılında Eğitim ve Uygulamalar

UEDFOR Eğitimde Dönüşüm Forumu, Antalya, Türkiye, 13 - 17 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

10. Eğitimde Kullanılan Dijital Platformların İncelenmesi

eurasian journal of education congress EJER, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1693-1694, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

11. Eğitimde Kullanılan Dijital platformların incelenmesi

EJER Eurasian Journal Of Education Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

12. Cumhuriyetin 100.yılında Öğretmenlik Uygulamaları

EJER Eurasian Journal Of Education Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

13. Türkiye'de Nitelikli Öğretmenlik Uygulamaları

Internatioanal Eurasian Journal of Educational Research (EJER), Kocaeli, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Yayınlanmadı)

14. ‘Çöpüme Sahip Çıkıyorum’ Eğitim Programının Etkililiğinin Değerlendirilmesi: Pilot Uygulamadan Yansımalar

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Kocaeli, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2021, ss.1523-1524, (Özet Bildiri) Creative Commons License

15. Pandemide öğretmenlik mesleği ve uygulamaları Dekan Oturumu

International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, (Yayınlanmadı)

16. Yaratıcılık Doğamızda

II. Uluslarası Temel Eğitim Kongresi, 25 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

18. A Study on the Relation between Basic Education Teachers’ Behavioral-Instructional Class Management Perceptions and Their Efficacy

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Temel Eğitimde Görev Yapan Öğretmenlerin Yetkinlik Düzeylerinin Belirlenmesi

6th International Primary Teacher Education Symposium, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

23. The Effect of Inquiry Based Activities about HealthTopics on preschool children

Twelfth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Urbana, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

24. Environmental views of teacher candidates

WCES 2013, Rome, İtalya, 6 - 08 Şubat 2013, (Tam Metin Bildiri)

25. Examination of Teachers views about early literacy

wces 2013, Rome, İtalya, 6 - 08 Şubat 2013, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğrenme Merkezi Düzenlemeye Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

27. Environmental views and awareness of preschool teacher candidates

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.2653-2657, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

28. Examination of Preschool Teachers' Approaches to Early Literacy

Proceedings of 6th World Conference on Educational Sciences, Valletta, Malta, 6 - 09 Şubat 2014, cilt.191, ss.1043-1047, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

29. MASAL ATÖLYESİ

6. Kocaeli Kitap Fuarı, Türkiye, 17 - 25 Mayıs 2014

30. Examination of Parent's Views About Their 60-77 Months Old Children's Maturity of Primary School

5th International Conference EDU-WORLD - Education Facing Contemporary World Issues, Pitesti, Romanya, 29 Kasım - 01 Aralık 2012, cilt.76, ss.322-326, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

31. Parent s' Attitude Towards Their Children Before and After Parental Education

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5933-5936, (Tam Metin Bildiri) identifier

32. Kendimiz Yapıyor, Birlikte Oynuyoruz

Ulusal Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011, ss.87-90, (Tam Metin Bildiri)

33. Okul Öncesi Çocuklarının Oyun Materyali Tercihlerinin İncelenmesi

Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.569-572, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 30

1. PROGRAMA DE FORMAÇÃO PARA O ENSINO SUPERIOR

Escola Superior de Educação de Viseu, Instituto Politécnico de Viseu, Viseu, 2024

2. HIGHER EDUCATION COURSE CURRICULUM

HIGHER EDUCATION COURSE CURRICULUM, Tuğba Konaklı,Maria Figueiredo,ValterAlves,Fiorella Operto,LucaGilardi, Editör, Escola Superior de Educação de Viseu, Instituto Politécnico de ViseuRua Maximiano Aragão, 3504-501 Viseu, Portugal, Vila-Nova-De-Gaia, ss.1-70, 2023

3. Basic concepts of computational thinking

Higher Education Course Curriculum for a Distance Learning Model Reinforced with Robotics for 3 to7 Years Old Children, Tuğba Konakli, Maria Figueiredo, Valter Alves, Fiorella Operto, Luca Gilardi, Editör, Escola Superior de Educação de Viseu, Instituto Politécnico de Viseu, Lisbon, ss.9-18, 2023

4. MODULE 1 Basic Concepts of Computational Thinking

DISTANCE LEARNING MODEL REINFORCED WITH ROBOTICS FOR 3 - 7 YEARS OLD CHILDREN LESSON PLANS FROM THE HIGHER EDUCATION COURSE CURRICULUM, Tuğba Konakli, Kocaeli Üniversitesi, Turkey • Maria Figueiredo and Valter Alves, Instituto Politécnico de Viseu, Portugal • Fiorella Operto and Luca Gilardi, Scuola di Robotica, Italy, Editör, Escola Superior de Educação de Viseu, Instituto Politécnico de Viseu, Viseu, ss.2-65, 2023

5. Basic concepts of computational thinking

Distance learning model reinforced with robotics for 3-7 years old children: Lesson plans from the higher education course curriculum, Tuğba Konakli, Maria Figueiredo, Valter Alves, Fiorella Operto, Luca Gilardi, Editör, Escola Superior de Educação de Viseu, Instituto Politécnico de Viseu, Lisbon, ss.1-61, 2023

6. Okul Öncesi Dönemde Duyu Eğitimi

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, 2022

7. YARATICILIK VE RESIMLI ÇOCUK KITAPLARI

Okul Öncesinde ÇOCUK EDEBİYATI ve Etkinlik Örnekleri, Mübeccele Gönen,Gülden Uyanık, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.211-222, 2021

8. Yaratıcılık ve Resimli Çocuk Kitapları

Okul Öncesinde Çocuk Edebiyatı ve Etkinlik Örnekleri, Mübeccel Gönen, Gülden Uyanık, Editör, Nobel, ss.211-222, 2021

9. OKUL ÖNCESİNDE DUYU EĞİTİMİ

İstanbul Üniversitesi AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ, İstanbul, 2020

10. ÇOCUKTA YARATICILIK VE SANAT

Istanbul University-Cerrahpaşa University Press (IUC University Press), İstanbul, 2020

12. Yaratıcılığı Destekleyici Uygulama ve Etkinlikler

Yaratıcılık Rehberi: Gelişimsel ve Eğitimsel Alanlarda Yaratıcılık, Elif Çelebi Öncü, Editör, Hedef Cs Yayıncılık, Ankara, ss.259-277, 2020

13. Gelişim Odaklı Oyunlar

İzge Yayıncılık, Ankara, 2019

14. Communication and Language Development in Turkey

BECS-Bloomsbury Early Childhood Studies , Hakan Dedeoglu, Editör, AP, London , London, ss.151-157, 2019 Creative Commons License

15. Erken Çocukluk Eğitiminde Ailenin Rolü ve Önemi

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, İlkay Ulutaş,Serap Demiriz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.39-69, 2019

16. Communication and Language Development in Early Childhood Education (Turkey)

In Bloomsbury Education and Childhood Studies, Yunus Eryaman (Regional Editor) and Manjula Waniganayake (Editor in Chief), Editör, Bloomsbury Press, London, ss.151-157, 2019

17. Zaman Yönetimi ve Okul Öncesinde Zamanın Etkili Kullanımı

Okul Öncesi Eğitiminde Sınıf Yönetimi, Gülden Uyanık Balat, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.167-179, 2018

18. Yeni Zelanda'da Erken Çocukluk Eğitimi

Dünyada Erken Çocukluk Eğitimi, Yasemin Aydoğan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.46-58, 2018

19. Bireysel Yaratıcılığı Geliştirici Etkinlikler ve Okul Öncesinde yaratıcı uygulamalar

erken Çocuklukta Yaratıcılık ve Geliştirilmesi, Çelebi Öncü,Elif, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.182-198, 2018

20. Erken Çocukluk Eğitiminde Ailenin Rolü ve Önemi

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, İlkay Ulutaş, Serap Demiriz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.251-272, 2018

25. Okul öncesi eğitimde olumlu disiplin ve sınıf kuralları oluşturmak

Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Gülden Uyanık,Hülya Bilgin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.46-59, 2011

27. Elektronik Bakıcı: Televizyon.

Çocuk ve Medya, İçin Akçalı,Selda, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.69-82, 2009
Metrikler

Yayın

103

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

48

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

271

H-İndeks (Scopus)

9

H-İndeks (Scholar)

18

Atıf (TrDizin)

86

H-İndeks (TrDizin)

6

Proje

8

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları