Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

PAZARLAMA STRATEJİLERİNDEN, REKLAM OYUNLARININ (ADVERGAME) ÖNEMİ

23. INTERNATIONAL BUSINESS CONGRESS , Kocaeli, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2024, ss.31-40

SOSYAL MEDYA ETKİLEYİCİLERİNİN DESTİNASYON PAZARLAMASINDAKİ ÖNEMİ

23. INTERNATIONAL BUSINESS CONGRESS , Kocaeli, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2024, ss.41-47

''Nöro Pazarlama'' konulu yayınların veri görselleştirme metodu ile bibliyometrik analizi

Asead 11. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Lausanne, İsviçre, 28 - 30 Mayıs 2023, ss.1568-1579

''Gösterişçi Tüketim'' konulu yayınların veri görselleştirme metodu ile bibliyometrik analizi

Asead 11. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Lausanne, İsviçre, 28 - 30 Mayıs 2023, ss.1515-1527

Twıtter Benlik İmajı İle Kullanıcıların Demografik Özellikleri İlişkisi: Kocaeli Üniversitesi Örneği

International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 – Autumn, 1 - 02 Aralık 2018

Facebook Benlik İmajı İle Kullanıcıların Demografik Özellikleri İlişkisi: Kocaeli Üniversitesi Örneği

International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 – Autumn, 1 - 02 Aralık 2018

Facebook ve Twitter Uygulamalarının Marka Benlik İmajı Karşılaştırması: Kocaeli Üniversitesi Örneği

International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 - Autumn, 1 - 02 Aralık 2018

FEDERAL ALMANYA’DA YÖNETİM BİRİMLERİ

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018

MODERN TOPLUMLARIN ÇIKMAZI: MİLLİ KİMLİKÇOKKÜLTÜRLÜLÜKÇELİŞKİSİ

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018

SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA (STK’LARDA)BÜTÜNLEŞİK İLETİŞİM FAALİYETLERİ

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018

Bütünleşik İletişim Faaliyetlerinden Sponsorluk Uygulamaları

1. Uluslararası Sosyal ve İslami Bilimler Konferansı, 22 Aralık 2017

POSTMODERN BAKIŞ AÇISIYLA PAZARLAMA UYGULAMALARI

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2017, ss.609-622

Muhasebe Meslek Mensuplarında Mesleki Tükenmişlik: Yalova İli Örneği

International Congress of Management Economy amd Policy International Congress of Management Economy amd Policy - ICOMEP 17- Autumn, 17 - 18 Kasım 2017, ss.589-608

Milli Kimlik İnşasında Resmi Tarih Yazımının Rolü

International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), 19 - 22 Mayıs 2017

Milli Kimlik İnşa Sürecinde Milliyetçilik, Irk ve Irkçılık

International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), 19 - 22 Mayıs 2017

Sivil Toplum Kuruluşları ve STK’xxlarda Bütünleşik İletişim Faaliyetleri

International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), 19 - 22 Mayıs 2017

Sivil Toplum Kuruluşlarında Bütünleşik İletişim Faaliyetleri

1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 13 - 15 Ekim 2016

Akıllı Cep Telefonu Kullanımı Konusunda Tüketici Davranışları ve Alışkanlıkları

1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu- ASOS CONGRESS 2016, 13 - 15 Ekim 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

ADVERGAME REKLAM OYUNLARI UYGULAMALARI

ICOMEP-INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY, 26 - 27 Kasım 2016

Yeşil İşletme Fonksiyonlarından Yeşil Pazarlama Ve Yeşil Muhasebe

3.Uluslararası Bölgesel Kalkınma Konferansı, 15 - 16 Ekim 2015
Kitap & Kitap Bölümleri

SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM

EKONOMİ GÜNDEMİ:ANALİZLER VE İNCELEMELER, SELÇUK KOÇ, İDRİS SARISOY, KEREM ÇOLAK, Editör, NOVEL SCALA YAYINCILIK, Kocaeli, ss.128-136, 2024

İNSAN KAYNAKLARINDA PAZARLAMA

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE TEMEL KAVRAMLAR VE KONULAR, YAKUT Fatih, Editör, DEĞİŞİM YAYIN EVİ, İstanbul, ss.53-76, 2022

DESTİNASYON MARKALAŞMASI

SOSYAL BILIMLERDE DISIPLINLERARASI AKADEMİK ÇALIŞMALAR, TERZİOĞLU Dilek, SOĞUKOĞLU KORKMAZ Selin, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.99-106, 2022

TÜRKİYE'DE MİLLİ TARİH YAZIMI VE ULUS İNŞASI

TÜRKİYE'DE ULUS İNŞASI, ALPTEKİN MUSA YAVUZ, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.47-72, 2021

Sistem Yaklaşımı Ve Üretim Sistemleri

Üretim Yönetimi, M. Ali Mordoğan,Nalan Üstüntaş, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.27-40, 2017
Metrikler

Yayın

50

Atıf (Scholar)

6

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

13

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları