Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 29

1. PAZARLAMASTRATEJİLERİNDEN, REKLAM OYUNLARININ (ADVERGAME) ÖNEMİ

23. INTERNATIONAL BUSINESS CONGRESS, Kocaeli, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2024, ss.31-40, (Tam Metin Bildiri)

2. SOSYAL MEDYAETKİLEYİCİLERİNİN DESTİNASYON PAZARLAMASINDAKİ ÖNEM

23. INTERNATIONAL BUSINESS CONGRESS, Kocaeli, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2024, ss.41-47, (Tam Metin Bildiri)

3. ''Nöro Pazarlama'' konulu yayınların veri görselleştirme metodu ile bibliyometrik analizi

Asead 11. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Lausanne, İsviçre, 28 - 30 Mayıs 2023, ss.1568-1579, (Tam Metin Bildiri)

4. ''Gösterişçi Tüketim'' konulu yayınların veri görselleştirme metodu ile bibliyometrik analizi

Asead 11. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Lausanne, İsviçre, 28 - 30 Mayıs 2023, ss.1515-1527, (Tam Metin Bildiri)

7. Twıtter Benlik İmajı İle Kullanıcıların Demografik Özellikleri İlişkisi: Kocaeli Üniversitesi Örneği

International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 – Autumn, 1 - 02 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

8. Ön Lisans Eğitiminde Beklenen ve Algılanan Hizmet Kalitesi Karşılaştırması: Gazanfer Bilge Meslek Yüksekokulu Örneği

International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 - Autumn, 1 - 31 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

9. Facebook Benlik İmajı İle Kullanıcıların Demografik Özellikleri İlişkisi: Kocaeli Üniversitesi Örneği

International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 – Autumn, 1 - 02 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

10. Facebook ve Twitter Uygulamalarının Marka Benlik İmajı Karşılaştırması: Kocaeli Üniversitesi Örneği

International Congress of Management, Economy and Policy: ICOMEP’18 - Autumn, 1 - 02 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

12. AKILLI CEP TELEFONU KULLANIMINDA TÜKETİCİDAVRANIŞLARI: TÜRKİYE – AMERİKA KARŞILAŞTIRMASI

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. FEDERAL ALMANYA’DA YÖNETİM BİRİMLERİ

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

14. MODERN TOPLUMLARIN ÇIKMAZI: MİLLİ KİMLİKÇOKKÜLTÜRLÜLÜKÇELİŞKİSİ

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

15. SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA (STK’LARDA)BÜTÜNLEŞİK İLETİŞİM FAALİYETLERİ

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

16. Facebook Ve Twıtter Kullanıcılarının Demografik Özelliklerine Göre Kişisel Benlik İmajlarının Değerlendirilmesi: Kocaeli Üniversitesi Örneği

The Second International Conference On Current Trends In The Middle East 2018: ICCTME’18, 5 - 09 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. Bütünleşik İletişim Faaliyetlerinden Sponsorluk Uygulamaları

1. Uluslararası Sosyal ve İslami Bilimler Konferansı, 22 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

18. POSTMODERN BAKIŞ AÇISIYLA PAZARLAMA UYGULAMALARI

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2017, ss.609-622, (Tam Metin Bildiri)

19. Muhasebe Meslek Mensuplarında Mesleki Tükenmişlik: Yalova İli Örneği

International Congress of Management Economy amd Policy International Congress of Management Economy amd Policy - ICOMEP 17- Autumn, 17 - 18 Kasım 2017, ss.589-608, (Tam Metin Bildiri)

20. Akıllı Cep Telefonu Kullanımı Konusunda Tüketici Davranışları 2013 Yılı Verilerine Göre Türkiye-Amerika Karşılaştırması

International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), 19 - 22 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Milli Kimlik İnşasında Resmi Tarih Yazımının Rolü

International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), 19 - 22 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

22. Milli Kimlik İnşa Sürecinde Milliyetçilik, Irk ve Irkçılık

International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), 19 - 22 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

23. Sivil Toplum Kuruluşları ve STK’xxlarda Bütünleşik İletişim Faaliyetleri

International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), 19 - 22 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

24. Sivil Toplum Kuruluşlarında Bütünleşik İletişim Faaliyetleri

1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

25. Akıllı Cep Telefonu Kullanımı Konusunda Tüketici Davranışları ve Alışkanlıkları

1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu- ASOS CONGRESS 2016, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. ADVERGAME REKLAM OYUNLARI UYGULAMALARI

ICOMEP-INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY, 26 - 27 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

29. Yeşil İşletme Fonksiyonlarından Yeşil Pazarlama Ve Yeşil Muhasebe

3.Uluslararası Bölgesel Kalkınma Konferansı, 15 - 16 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. Nöro Pazarlama

Tüketim ve Dönüşüm: Pazarlama Dünyasının Yeni Kodları, İlknur Ayar, Editör, Bidge Yayınları, Ankara, ss.93-125, 2024

2. SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM

EKONOMİ GÜNDEMİ:ANALİZLER VE İNCELEMELER, SELÇUK KOÇ, İDRİS SARISOY, KEREM ÇOLAK, Editör, NOVEL SCALA YAYINCILIK, Kocaeli, ss.128-136, 2024

3. Örgütlerde Eğitimin Önemi

İnsan Kaynakları Yönetiminde Temel Kavramlar ve Konular, Hıfzı Fatih Yakut, Editör, Değişim Yayınları, İstanbul, ss.216-233, 2022

4. İNSAN KAYNAKLARINDA PAZARLAMA

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE TEMEL KAVRAMLAR VE KONULAR, YAKUT Fatih, Editör, DEĞİŞİM YAYIN EVİ, İstanbul, ss.53-76, 2022

5. DESTİNASYON MARKALAŞMASI

SOSYAL BILIMLERDE DISIPLINLERARASI AKADEMİK ÇALIŞMALAR, TERZİOĞLU Dilek, SOĞUKOĞLU KORKMAZ Selin, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.99-106, 2022

6. TÜRKİYE'DE MİLLİ TARİH YAZIMI VE ULUS İNŞASI

TÜRKİYE'DE ULUS İNŞASI, ALPTEKİN MUSA YAVUZ, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.47-72, 2021

7. Sistem Yaklaşımı Ve Üretim Sistemleri

Üretim Yönetimi, M. Ali Mordoğan,Nalan Üstüntaş, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.27-40, 2017
Metrikler

Yayın

53

Atıf (Scholar)

203

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

18

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları