Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2003 - 2010 Araştırma Görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2007 - 2008 Öğretmen adayı denetçisi
Ohio Devlet Üniversitesi Eğitim Fakültesi
-
2002 - 2003 Sınıf Öğretmeni
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
-
2000 - 2001 Sözleşmeli Fizik Öğretmeni
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Verdiği Dersler
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri 2
-
Lisans Bilimsel araştırma Yöntemleri
-
Lisans Eğitimde Araştırma Yöntemleri
-
Lisans Fizik 3
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Bilimin Doğası ve Tarihi
-
Lisans Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
-
Yüksek Lisans Argümantasyon
-
Yüksek Lisans Yüksek Lisans Seminer
-
Lisans Fizik-1
-
Lisans Fizik II
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri 1
-
Yüksek Lisans Fen Eğitiminde İstatistiksel Yöntemler
Yönetilen Tezler
-
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL ARAŞTIRMALARIN DOĞASI ANLAYIŞLARI, FEN ÖĞRETİMİ ALGILARI VE FEN BAŞARILARININ İNCELENMESİ
Acar Ö. (Danışman)
-
ARGÜMANTASYON VE YANSITICI DÜŞÜNMEYE DAYALI FEN ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİŞSEL VE DUYUŞSAL ÖZELLİKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ: ÇEVRİM İÇİ ÖRNEĞİ
Acar Ö. (Danışman)
Z.AZAKLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Fen başarısı farklı okullarda öğrencilerin fen bilimlerine yönelik tutumlarının sınıf düzeyi ve cinsiyet açısından incelenmesi
Acar Ö. (Danışman)
K.ORDU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
FARKLI FEN BAŞARISINA SAHİP ORTAOKULLARDAKİ ÖĞRENCİLERİN FEN BAŞARISINI YORDAYAN DEĞİŞKEN MODELLERİNİN İNCELENMESİ
Acar Ö. (Danışman)
G.ÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Aynalar konusunun öğretiminde FeTeMM yaklaşımının öğrencilerin beceri, tutum, yaratıcılık ve öğretim hakkındaki görüşlerine etkisi
Acar Ö. (Danışman)
B.DURMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Elektrik enerjisi ünitesinin FeTeMM ve argümantasyona dayalı işlenmesinin öğrencilerin yaratıcılık, tutum, beceri ve öğretim hakkındaki görüşlerine etkisi
Acar Ö. (Danışman)
Z.BAYDAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Argümantasyon öğretiminin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin madde ve ısı ünitesine yönelik kavramsal anlama, bilimsel düşünme ve bilimin doğası anlayışları üzerine etkisi
Acar Ö. (Danışman)
Z.TOLA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016