-
2025 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2018 - 2025 Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2003 - 2010 Araştırma Görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2007 - 2008 Öğretmen adayı denetçisi
Ohio Devlet Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Öğretmen adayı denetçisi
-
2002 - 2003 Sınıf Öğretmeni
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Sınıf Öğretmeni
-
2000 - 2001 Sözleşmeli Fizik Öğretmeni
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Sözleşmeli Fizik Öğretmeni
-
Yüksek Lisans
Argümantasyon
Yüksek Lisans Seminer
Fen Eğitiminde İstatistiksel Yöntemler
-
Lisans
Özel Öğretim Yöntemleri 2
Bilimsel araştırma Yöntemleri
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Fizik 3
Öğretmenlik Uygulaması
Bilimin Doğası ve Tarihi
Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
Fizik-1
Fizik II
Özel Öğretim Yöntemleri 1
-
Geleneksel ve sanal laboratuvar ortamlarının 6. sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç, mantıksal düşünme becerileri ve fen başarıları açısından karşılaştırması
Acar Ö. (Danışman)
E.ZENGİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL ARAŞTIRMALARIN DOĞASI ANLAYIŞLARI, FEN ÖĞRETİMİ ALGILARI VE FEN BAŞARILARININ İNCELENMESİ
Acar Ö. (Danışman)
-
ARGÜMANTASYON VE YANSITICI DÜŞÜNMEYE DAYALI FEN ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİŞSEL VE DUYUŞSAL ÖZELLİKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ: ÇEVRİM İÇİ ÖRNEĞİ
Acar Ö. (Danışman)
Z.AZAKLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Fen başarısı farklı okullarda öğrencilerin fen bilimlerine yönelik tutumlarının sınıf düzeyi ve cinsiyet açısından incelenmesi
Acar Ö. (Danışman)
K.ORDU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
FARKLI FEN BAŞARISINA SAHİP ORTAOKULLARDAKİ ÖĞRENCİLERİN FEN BAŞARISINI YORDAYAN DEĞİŞKEN MODELLERİNİN İNCELENMESİ
Acar Ö. (Danışman)
G.ÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Aynalar konusunun öğretiminde FeTeMM yaklaşımının öğrencilerin beceri, tutum, yaratıcılık ve öğretim hakkındaki görüşlerine etkisi
Acar Ö. (Danışman)
B.DURMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Elektrik enerjisi ünitesinin FeTeMM ve argümantasyona dayalı işlenmesinin öğrencilerin yaratıcılık, tutum, beceri ve öğretim hakkındaki görüşlerine etkisi
Acar Ö. (Danışman)
Z.BAYDAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Argümantasyon öğretiminin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin madde ve ısı ünitesine yönelik kavramsal anlama, bilimsel düşünme ve bilimin doğası anlayışları üzerine etkisi
Acar Ö. (Danışman)
Z.TOLA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016