Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (4)
Scopus (11)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

1. GELİŞTİRİLEN MÜDAHALE PROGRAMININ ÖĞRENCİLERİN DÜŞÜNME BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ

XII International Eurasian Educational Research Congress, Ağrı, Türkiye, 25 - 28 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

3. Okul Türü ve Cinsiyet Faktörlerinin Fen Öğretimi Algısı ve Bilimsel Araştırmaların Doğası Anlayışı Üzerine Etkisinin İncelenmesi

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.173, (Özet Bildiri)

5. EXAMINING CHANGE OF STUDENTS’ SCIENCE TEACHING PERCEPTIONS ACCORDING TO GRADE LEVEL IN HIGH SCHOOLS WITH DIFFERENT ACHIEVEMENT LEVELS

7. ANKARA ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 02 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)

9. FeTeMM EĞİTİMİ VE ARGÜMANTASYONA DAYALI OLARAKİŞLENEN 7. SINIF ELEKTRİK ENERJİSİ ÜNİTESİNİNÖĞRENCİ KAZANIMLARINA ETKİSİ

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYALBİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

11. FeTeMM YAKLAŞIMIYLA İŞLENEN AYNALARDA YANSIMAVE IŞIĞIN SOĞRULMASI ÜNİTESİNİN ÖĞRENCİKAZANIMLARINA ETKİSİ

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYALBİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. Cognitive And Motivational Variable Gender Differences In High And Low Achieving Schools

ICES UEBK 2017, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

15. Argümantasyon Öğretiminin 6 SınıfÖğrencilerinin Bilimsel Düşünme Ve BiliminDoğası Bileşenlerini Kavrama Düzeyine Etkisi

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

18. Fen Başarı Farkı Bulunan Okullarda Fen Başarısına Etki Eden Bilişsel ve Duyuşsal Faktörlerin İncelenmesi

3rd International Conference on Primary Education, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

19. The effect of gender and socio-economic status of students on their physics conceptual knowledge, scientific reasoning, and nature of science understanding

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.2753-2756, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

22. Argumentation and formal reasoning skillsin an argumentation-based guided inquiry course

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4756-4760, (Tam Metin Bildiri) identifier

24. Students' cognitive conflict and conceptual change in a physics by inquiry class

2005 Physics Education Research Conference, Salt Lake City, UT, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 11 Ağustos 2005, cilt.818, ss.117-120, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier
Metrikler

Yayın

46

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

157

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

161

H-İndeks (Scopus)

6

Proje

5

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları