Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Argümantasyon Öğretiminin 6 SınıfÖğrencilerinin Bilimsel Düşünme Ve BiliminDoğası Bileşenlerini Kavrama Düzeyine Etkisi

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Fen Başarı Farkı Bulunan Okullarda Fen Başarısına Etki Eden Bilişsel ve Duyuşsal Faktörlerin İncelenmesi

3rd International Conference on Primary Education, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015

The effect of gender and socio-economic status of students on their physics conceptual knowledge, scientific reasoning, and nature of science understanding

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.2753-2756 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Argumentation and formal reasoning skillsin an argumentation-based guided inquiry course

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4756-4760 identifier

Students' cognitive conflict and conceptual change in a physics by inquiry class

2005 Physics Education Research Conference, Salt Lake City, UT, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 11 Ağustos 2005, cilt.818, ss.117-120 Creative Commons License identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

ÖĞRENCİLERİN FEN ÖĞRETİMİ ALGILARI, BİLİMSEL ARAŞTIRMALARIN DOĞASI GÖRÜŞLERİ VE FEN BAŞARILARINDA OKUL VE CİNSİYET BAZLI FARKLAR

Eğitimde Akademik Çalışmalar, Prof. Dr. Erdal BAY Doç. Dr. Çiğdem KAN, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.89-106, 2023 Creative Commons License

Metrikler

Yayın

38

Atıf (WoS)

119

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

136

H-İndeks (Scopus)

5

Proje

5

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları