Academic Titles
-
2018 - Continues Associate Professor
Kocaeli University, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2018 Assistant Professor
Kocaeli University, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2003 - 2010 Research Assistant
Kocaeli University, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Non Academic Experience
-
2007 - 2008 Öğretmen adayı denetçisi
Ohio Devlet Üniversitesi Eğitim Fakültesi
-
2002 - 2003 Sınıf Öğretmeni
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
-
2000 - 2001 Sözleşmeli Fizik Öğretmeni
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Courses
-
Undergraduate Özel Öğretim Yöntemleri 2
-
Undergraduate Bilimsel araştırma Yöntemleri
-
Undergraduate Eğitimde Araştırma Yöntemleri
-
Undergraduate Fizik 3
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması
-
Undergraduate Bilimin Doğası ve Tarihi
-
Undergraduate Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
-
Postgraduate Argümantasyon
-
Postgraduate Yüksek Lisans Seminer
-
Undergraduate Fizik-1
-
Undergraduate Fizik II
-
Undergraduate Özel Öğretim Yöntemleri 1
-
Postgraduate Fen Eğitiminde İstatistiksel Yöntemler
Advising Theses
-
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL ARAŞTIRMALARIN DOĞASI ANLAYIŞLARI, FEN ÖĞRETİMİ ALGILARI VE FEN BAŞARILARININ İNCELENMESİ
Acar Ö. (Advisor)
-
ARGÜMANTASYON VE YANSITICI DÜŞÜNMEYE DAYALI FEN ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİŞSEL VE DUYUŞSAL ÖZELLİKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ: ÇEVRİM İÇİ ÖRNEĞİ
Acar Ö. (Advisor)
Z.AZAKLI(Student), Postgraduate, 2022 -
Fen başarısı farklı okullarda öğrencilerin fen bilimlerine yönelik tutumlarının sınıf düzeyi ve cinsiyet açısından incelenmesi
Acar Ö. (Advisor)
K.ORDU(Student), Postgraduate, 2021 -
FARKLI FEN BAŞARISINA SAHİP ORTAOKULLARDAKİ ÖĞRENCİLERİN FEN BAŞARISINI YORDAYAN DEĞİŞKEN MODELLERİNİN İNCELENMESİ
Acar Ö. (Advisor)
G.ÇELİK(Student), Postgraduate, 2019 -
Aynalar konusunun öğretiminde FeTeMM yaklaşımının öğrencilerin beceri, tutum, yaratıcılık ve öğretim hakkındaki görüşlerine etkisi
Acar Ö. (Advisor)
B.DURMAZ(Student), Postgraduate, 2018 -
Elektrik enerjisi ünitesinin FeTeMM ve argümantasyona dayalı işlenmesinin öğrencilerin yaratıcılık, tutum, beceri ve öğretim hakkındaki görüşlerine etkisi
Acar Ö. (Advisor)
Z.BAYDAR(Student), Postgraduate, 2018 -
Argümantasyon öğretiminin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin madde ve ısı ünitesine yönelik kavramsal anlama, bilimsel düşünme ve bilimin doğası anlayışları üzerine etkisi
Acar Ö. (Advisor)
Z.TOLA(Student), Postgraduate, 2016