Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. Başarılı Ülkelerde Öğretmenlerin İş Doyumunu Yordayan Faktörler: TALIS 2018 İncelemesi

III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

3. Başarılı ve başarısız okulların kestirilmesinde etkili olan öğretmen özellikleri: Singapur örneği

IV rd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

5. Öğretim Niteliği ve Etkinliklerinin Türk Öğrencilerin PISA 2012 Matematik Başarılarına Etkisi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Temmuz 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Öğrencilerin PISA Başarısını Yordama Gücünün İncelenmesi

ICITS 2014 - 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

8. The effects of approaches to learning on student’s reflective and evaluative reading performance in Turkey:The results from PISA 2009

5th World Conference on Educational Sciences - WCES 2013, 6 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2437-2442, (Tam Metin Bildiri)

10. The Factors That Predict Frequency of Listening Comprehension Activities of Elementary 5th Grade Turkish Students

4th World Conference on Educational Sciences(WCES-2012), 1 - 04 Şubat 2012, cilt.46, ss.5219-5224, (Tam Metin Bildiri)

12. The teacher’xxs views about the use of performance tasks

9th International Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

15. Examination of data analyses used for master’stheses in educational sciences

The World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA 2010), 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, ss.1467-1474, (Tam Metin Bildiri)

16. The comparison of the views of teachers with positive and negative attitudes towards rubrics

The World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA 2010), 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, ss.1566-1573, (Tam Metin Bildiri)

18. The Investigation of 5th Grade TurkishStudents’ Comprehension ScoresAccording to Different Variables

waset 2010 - ICTE 2010 : ”International Conference on Technology and Education”, 28 - 30 Haziran 2010, cilt.4, ss.1124-1128, (Tam Metin Bildiri)

19. A study on the primary school teachers’ attitudes towards rubricswith reference to different variables

2nd World Conference on Educational Sciences(WCES-2010), 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.5398-5402, (Tam Metin Bildiri)

22. İlköğretim Öğrencilerinin Dinlediğini ve Okuduğunu Anlama Becerilerini Etkileyen Faktörler

II. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Nevşehir, Türkiye, 2 - 04 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

23. Ölçme ve Değerlendirme Alanında Yapılmış Lisans Üstü Tezlere İlişkin Tarama Çalışması

I. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 2

1. İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu ve Dinlediğini Anlama Puanlarının Farklı Bilişsel Düzeylere Göre İncelenmesi

Türkçe Öğretimi Üzerine Çalışmalar, Doğan Günay, Özlem Fidan, Betül Çetin, Funda Yıldız, Editör, Dokuz Eylül Üniversitesi Matbaası, İzmir, ss.90-99, 2011

2. The Factors that Predict Reading and Listening Comprehension Skills of Elementary Level 5th Grade Turkish Students

Theoretical and Applied Researches on Turkish Language Teaching, Leyla Uzun, Ümit Bozkurt, Editör, Die Blaue Eule, Essen, ss.381-394, 2011
Metrikler

Yayın

40

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları