Makaleler
13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (3)
5. Mantel Test ve Olabilirlik Oran Testi’nin Farklı Test Koşullarında Madde İşlev Farklılığını Belirlemedeki Gücünün İncelenmesi
Başkent University Journal of Education
, cilt.7, sa.1, ss.62-69, 2020 (Hakemli Dergi)
8. The Effect of Teaching quality and teaching practices on PISA 2012 Mathematics Achievement of Turkish Students
International Journal of Assessment Tools in Education (IJATE),
, cilt.5, sa.4, ss.645-658, 2018 (Hakemli Dergi)
9. Comparison of DIF detection performances of Mantel Test and Likelihood Ratio Test
American Journal of Applied Psychology
, cilt.5, sa.6, ss.38-45, 2016 (Hakemli Dergi)
10. OKULDA VE OKUL DIŞINDA BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN PISA 2012 PERFORMANSIYLA İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.251-262, 2016 (Hakemli Dergi)
12. Türk Öğrencilerinin PISA 2003-2006-2009 Dönemlerindeki Okuma Becerilerini Yordayan Sosyoekonomik ve Kültürel Değişkenlerin Araştırılması
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.47, sa.2, ss.201-222, 2014 (Hakemli Dergi)
13. Öğretmenlerin Dereceli Puanlama Anahtarlarına İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.76-88, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
2. ”Fen Başarısındaki CinsiyetFarklılaşması: PISA 2015’de Yüksek Başarı Gösteren Ülkeler Arası Çok Düzeyli Karşılaştırma
ICHES International Congress of Humanities and Educational Sciences, 8 - 10 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
3. Başarılı ve başarısız okulların kestirilmesinde etkili olan öğretmen özellikleri: Singapur örneği
IV rd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
5. Öğretim Niteliği ve Etkinliklerinin Türk Öğrencilerin PISA 2012 Matematik Başarılarına Etkisi
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
6. Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Öğrencilerin PISA Başarısını Yordama Gücünün İncelenmesi
ICITS 2014 - 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
7. Öğrenci ve Öğretmen Özelliklerinin TIMSS 2011 Fen ve Matematik Performansına Etkilerinin İncelenmesi
I.Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 24 Nisan - 26 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
9. Öğrenme stratejileri ve okumaktan zevk almanın öğrencilerin PISA 2009 okuduğunu anlama başarıları üzerindeki doğrudan ve dolaylı etkilerinin incelenmesi.
III. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Bolu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
11. Eğitim Bilimleri Enstitülerinde Tamamlanmış Lisansüstü Tezlerin Bilimsel Araştırma Yöntem ve Tekniklerine Uygunluğunun İncelenmesi
4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
12. The teacher’xxs views about the use of performance tasks
9th International Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
13. The Prediction of Turkish Students’xx Reading Literacy for PISA 2003-2006-2009 results by home possessions
11th European Conference on Psychological Assessment, 31 Ağustos - 03 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
14. İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Puanlarının Farklı Bilişsel Düzeylere Göre İncelenmesi
III. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, 1 - 07 Temmuz 2010, (Özet Bildiri)
17. İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama ve yazılı anlatım becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
20. Eğitim Bilimleri Enstitülerinde Tamamlanmış Yüksek Lisans Tezlerinin Ölçme ve Değerlendirme Terminolojisinin Kullanımı ve Bir Örnekliği Açısından İncelenmesi
II. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Mersin, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
21. İlköğretim öğretmenlerin dereceli puanlama anahtarlarına yönelik tutumlarını yordayan faktörler
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
22. İlköğretim Öğrencilerinin Dinlediğini ve Okuduğunu Anlama Becerilerini Etkileyen Faktörler
II. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Nevşehir, Türkiye, 2 - 04 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
23. Ölçme ve Değerlendirme Alanında Yapılmış Lisans Üstü Tezlere İlişkin Tarama Çalışması
I. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1. İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu ve Dinlediğini Anlama Puanlarının Farklı Bilişsel Düzeylere Göre İncelenmesi
Türkçe Öğretimi Üzerine Çalışmalar, Doğan Günay, Özlem Fidan, Betül Çetin, Funda Yıldız, Editör, Dokuz Eylül Üniversitesi Matbaası, İzmir, ss.90-99, 2011
2. The Factors that Predict Reading and Listening Comprehension Skills of Elementary Level 5th Grade Turkish Students
Theoretical and Applied Researches on Turkish Language Teaching, Leyla Uzun, Ümit Bozkurt, Editör, Die Blaue Eule, Essen, ss.381-394, 2011